Svět oken

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
duchodce
Příspěvky: 4457
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Svět oken

#1 Nový příspěvek od duchodce »

Nemáte někdo zkušenosti s firmou Svět oken? Chystám se měnit okna u domu a samozřejmě narážím na různé firmy a jejich hodnocení. Tahle pracuje celorepublikově takže by se mohli najít zákazníci a jejich hodnocení i tady mezi traktoristy.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16027
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Svět oken

#2 Nový příspěvek od oco13 »

Kým som pracoval v stavebníctve robil som niekolko rokov pre RI okna so sídlom v Bzenci https://www.ri-okna.cz/o-nas/ , Môžem potvrdiť, že ich okná sú naozaj kvalitné a aj monteri dobrí. Robil som reklamačného technika pre slovensko takže moj názor by mohol byť dosť relevantný. Bohužial k cenám ti povedať neviem nič ti išlli mimo nás, na to boli obchodníci.
Celkove pri oknách a dverách viac záleží na montáži ako na výrobe. Videl som aj Baumax okná a dvere tretej triedy nahodené tak že fungovali dlhé roky. :typek:

Sadra17
Příspěvky: 6158
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Svět oken

#3 Nový příspěvek od Sadra17 »

Pokud se chystáš na výměnu tak koukni na https://www.stbharfa.cz/ maji profil salamander což je dobrý a cenově nebyli špatný 8)
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 9139
Registrován: úte dub 12, 2011 9:27 pm
Bydliště: Oderské vrchy

Re: Svět oken

#4 Nový příspěvek od Sniper »

Já mám zkušenosti s jinou firmou.
Největší výrobce oken v ČR.... Boškov :smich:
Promiň, musel jsem :-/ :friends:
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.

TATRA NEZNÁ BRATRA

mufik
Příspěvky: 1584
Registrován: pát pro 04, 2009 6:19 pm
Bydliště: Vsetín

Re: Svět oken

#5 Nový příspěvek od mufik »