Stránka 1 z 1

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: sob čer 27, 2015 6:15 pm
od Dablik
Ahoj ja bych s e podival do fora na tk cka je tam vyobrazene rizeni pomoci pistnice.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 12:12 pm
od jarynfira
Můj pocit je, že máš na tu délku malý průměr pístnice. ;-)

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 12:26 pm
od exot
Taky bych řelk že na to co chceš je ta písnice slabá obvzášt když si uvědomíš že je namáhaná dynamicky!

Jen nechápu jak myslíš to lámání traktoru???

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 12:52 pm
od ITS
To lámání ve dvou osách v skoro jednom místě je na prd. To nikdy nedopadne dobře ve vztahu k hydraulickému válci pro řízení. Jediné dvě možnosti jsou buďto macatý válec - a ten také občas ohneš, nebo ten traktor trošku natáhnout a oddělit to lámání tak, aby válce byly v místě jen toho řídícího lámání.
Z prdele kliku jsi měl už při přechodu hnací hřídele přes toto místo. Při konstrukci řízení tě štěstěna opustila. Naplánoval jsi si to móóóc složitě pro řízení a móóc jednoduše pro lámání.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 12:53 pm
od Japa
Nanuku, to lámání ve dvou osách a hydraulické řízení bude zřejmě obtížně řešitelný problém, hydraulický válec by musel být ukotven (osově) přes kulové čepy, které by dovolovaly příčný zkrut traktoru. Válec může být namáhaný pouze axiálně (osově), ty ho namáháš ohybem.

Edit: ITS byl rychlejší.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 12:58 pm
od oco13
U nás pred časom chalani stavali takéto klbové traktory .Lámanie to malo tuším prednej nápravy V3S (asi). Myslím že ten piest by mal byť uchytený na oboch stranách v gulovom klbe , niečo ako gulový čap na osobáku , aby mal volné naklápanie vo všetkých rovinách.
Ale podla mňa je koncepcia klbového traktora vhodná len na roviny . Ja som sa už kotúlal , tak možno preto si to myslím.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 1:07 pm
od exot
Jo už to chápu tohle nemá žádné rozumné řešení respektivě řešní je ale poměrně složité a náročné na výrobu (muselo by se řešit táhly nebo bezstrátovým hydraulickým systémem pohyb jednoho z čepů po stejné trajektorii jako se pohybuje druhý).Uvedom si že spousta sil a reakčních momentů přenáší hydraulika řízení takže je potřeba pístnici na tyhle síly dimenzovat pokud nebude řešena eliminace těchto sil.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned čer 28, 2015 4:55 pm
od neboferus
Ono to bude treba riesit ako je na vyvazackach,ale bude to dost komplikovane.Ak chces tak ti to mozem zajtra vyfotit.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: pát črc 24, 2015 9:20 pm
od pitrsss
uchyceni pistu bych resil pootocenim o 90stupnu ,pak by mohl pracovat i pri vetsim krizeni a maximalne by ti trochu pri maximu zatocil trochu traktor

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: pon srp 03, 2015 7:27 pm
od KOS
Když nehýbat s kloubem (což asi bude potřeba) tak mě napadá tohle řešení - ke kloubu přivařit veelmi robustní páky na obě strany - na to pak jednočinné hydraulické válce (plunžry) krátké délky, ale velkého průměru. A pak se modlit, zda nepovolí něco jinšího :)

Samozřejmě je potřeba si to nakreslit přesně v měřítku, aby se zjistilo, zda se to tam vůbec vleze. A dále dopočítat potřebný průměr válce při daném tlaku a páce ;)

Obrázek

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: čtv srp 27, 2015 10:16 am
od Standam
Zdravím, uřízni ten roh zadní části a uprav ho podobně jako přední díl aby Ti tam vzniklo "V". Potom by se tam mohlo vejít vynesení ramena od otočného čepu. Ten podélný zkrutný čep bych při této úpravě hned přebudoval na silnější, toto je velmi slabé místo. Pozor na to, bude se vynesené rameno vůči zadnímu dílu při přejíždění nerovností chovat jako nůžky. Pořádně zakrytovat abys nepřišel o chodidlo. Ještě lze sehnat pístnici s čelními kulovými klouby a tuto tam nabastlit, má větší možnost výkyvu všemi směry. Také by šlo uchytit píst i pístnici přes nějaké kineťáky z kardanů. Rozhodně ale silnější pístnici, protože při jízdě terénem je na ní v tomto uchycení značné namahaní. Standa.

Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia

Napsal: ned srp 30, 2015 10:05 am
od Atlan
Myslim ze tazatel sa tu uz neuukaze