Fizz píše: ↑pát úno 04, 2022 9:26 am
Akorát že startovací 400A.
Mám ji doma. Dnes bych možná vzal 600vku, ale upřímně se nestalo ze by nestačila.
Ota ji má též. Psal ze je spokojený. Proč hodnotis co nemáš a ještě uvadis chybný hodnoty?
Ja tam vidim jasne prikon 12V 800W tj nejakych 66A.
Tych tvojich 400A je do skratu tak ze informacia o nicom.
Typujem ze okolo 100 az 150A by mozno dala pri starte.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Já mám v minibagru baterku co jsem ho koupil. Tak ono 2 válec Kubota asi nastartujou i dvě plochý baterie. Zajedu na zimu s bagrem do garáže, baterku vyndám a dám na ,,zimoviště". Tam mám asi 5 menších baterek na zimování. Lídlová nabiječka na udržovačku. Když jdu kolem třeba za 10 dní přendám udržovačku na baterku vedle. Tahle z minibagru jinam moc nejde dát. Má opačně kontakty a je vysoká. Ale myslím, že to bude taby už kurevsky stará baterka. Zatím v minibagru když je třeba funguje dobře.
K hodnotám toho vozíku. Nejsem žádnej znalec přez elektriku. Ale je tam jakýsi displej a na něm čísílka. Jak nabijecí proudy, tak startovací. Je sice problém když startuju koukat na čísílka co píšou. Ale co si vzpomínám, tak mi tam svítilo při startu 280. No jestli to je třeba že tam leze 280 knedliků nebo Ampérů nevím. Ale stroj to nastartovalo v pohodě.
Až někdy si vzpomenu a budu s tím pracovat, dám si pozor na ty čísílka co tam píšou. Jinak je mi to vcelku buřt, hlavně že nastartuju a jedu.
Na tom mojem vozíčku je budík a při startu jde vždycky až nadoraz. Kolik tam je ampér netuším, ale asi moc, páč 16A jistič vyhodí. Mám udělanou zlodějku z 400V kde je 32 jistič. Ještě jsem měl kdysi takový socialistický vozík, ten vážil jak píše Ota snad 150 a více kg a traktor bez baterky se mohl při startu roztrhat.
Tu startovací powerbanku tady maji v zd. Kdysi přijel k nim diler a prej tohle je dobrá věc. A oni zrovna traktor vzadu s vyšťavenou baterkou. Diler jdeme to zkusit mám to nabitý. Dali na traktor a asi 2x startoval a chytil. Hm, zajímavé. A to asi víc nedá. No zkusme to. Co tu kde dýl stojí? Tak šli ještě k manipulátoru. Nasadili a chvilku točil a chytlo to. A pak ještě zkusili osobák co stál taky na parkovišti delší dobu.
Povídal syn, že čuměli. Mysleli si, že to horkotěžko natočí ten traktor. No takhle se prodávají věci, rovnou to dilerovi sebrali to berem! Umí to nabijet a taky startovat. Je to od Bernera. Ale cena pro nás kutili domácí asi nereálná.
A o tom to je. Cena pro normální použití mimo. Nevím jakou powerbanku má třeba Fizz, ale taky tu chodil kdysi borec, nabízel nářadí a jak ty píšeš. Hubu plnou keců jak je to skvělé, jak s tím nastartujeme skoro všechno a bla bla. Pojďme zkusit. Kolega zrovna tahal kabel k bagru že se připne nabíječka, borec mu říká to netahej, to nastartujeme tímhle. Nějaký kufřík, z toho dva kabely od pohledu tak k připojení max 21 w žárovky a pojďme startovat. Samozřejmě že nic. Baterka mrtvá, zima jak kráva, snad mínus 15 tehdá bylo a už delší čas, no jen to s tím cvaklo. Tak že to musí dát nabít, tak šup do dílny, hodil to nabít, vypil kafe vykouřil startku a říká už je nabito pojďme zkusit. Zas to jen houplo motorem ale dál nic. Tak jsem se ho zeptal na cenu, říkal něco okolo 12tis, tak jsem ho s tím poslal do pr... a natahnul kabel a nabíječku. Od té doby tu nebyl.
Ano je to tak nějak. Jak uvedl teoretik lze to spočítat. Ale v zimě v -15°C je to platprtný! Jinat to točí v +10°C a jinak to točí v-15°C. A ano i ten olej na to v zimě má velký vliv. Kdysi dávno jsme nažhavení na dvoře v plné domácí sestavě vyrazili do lesa. Kvůli dědovi v 7 ráno odjezd. Naložili jsme vercajk nasoukali se do traktoru a traktor sotva otočil motorem. Venku lehce nasněženo a -16°C. Dali jsme velký startovací vozík, zatočil a motor chytl v pohodě. Po vteřince nějaké šumění či co. Kouknu letmo kolem traktoru a už bylo jasno. Motor chytil. Ale M6AD to nezvládl. Vytlačilo to těsnění pod nádobkou filtru. Olej se táhl jako kšanda k zemi. Dali jsme nové těsnění a bylo to to samé. Traktor zůstal doma a jelo se autem, ještě že les je kousek od silnice. Potom se oteplilo a vše fungovalo u traktoru zase jak mělo. Ale při výměně se dal M7ADS. Těsnění se vyměnilo pro jistotu taky a od té doby se to nestalo znovu.
Ano v zimě je to trochu jiná teorie v té praktické činosti.
Můj hon, venku asi -5'C, baterka akorát kňučela startérem ale neotocila, vezmu kouzelnou pixličku, udělá to ňuch ňuch ňuch asi 5x a honík bafa.
Bagr s totálně mrtvou baterií to nedá, ale už jsem psal, ta kysna co mat i ota class 400, nastavená na nabíjení s tim bojovala hodinu než začla aspoň nabíjet, po hodině nabíjení už to zacinalo být použitelný jako startovací zdroj. Ale bagru se to hodně nelibilo, líný, a cvakaly relatka. Po další hodině soft nabíjení to na mód start natočilo jak prd.
Stačí trochu přemýšlet a nechtít zazraky po věcech za pár korun nebo po věcech s jiným určením.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Tak samozřejmě je to vždy všechno o penězích. Jak se říká z ho.na bič neupleteš. Ale je to o tom kolik chce člověk na doma investovat. Já bych tu decu taky neměl kdyby jí v jedné zrušené dílně nevyhazovali. Musel jsem opravit přepínač, pak jsem horko těžko sháněl schéma zapojení abych to dál vůbec dohromady a dát nové kabely.
Novou za 15 či kolik stojí bych rozhodně nekupoval.
Chlapi, co tato nabíječka?
Měli jsme ji na dílně, sice i s pomocným startem a rychlonabíjením, ale vím, že byla super a rychle nabijela cokoliv.
Tahle mi neřeší mé požadavky výše, ale je na prodej za 800,- tak jsem si říkal, že by se do dílny hodila
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.