Zapojení kontrolky před startováním
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Já taky prosím o vysvětlení.
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Tím bylo myšleno tady to: http://www.traktory.xf.cz/prirucky/elek ... ut0028.jpg
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Ne.tím bylo myšleno puvodně toto.Prosím vás jak mám zapojit kontrolku na traktůrku před startováním,jeden konec diody na kostru a druhý konec na spínací skřínku?Tak aby mě když zapnu klíček do 1-2 polohy se rozsvítila kontrolka a po nastartování shasla děkuji.A postupně se to zjemnovalo až to vypadalo že nechápavý idioti jsme my.
Re: Zapojení kontrolky před startováním
To máš jedno proč to pořád řešíš? už jsme se dobádali co to asi může být a hotovo né?
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Pokud čtu,tak to řešíš ty.My se ho ptali hned z kraje jestli to není dobíjení nebo mazání a .on z nás dělal neustále voly nechápavý.
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Já jsem třeba měl udělaný na starým traktoru kontrolku že když jsem zapl klíček, tak se rozsvítila červená kontrolka a když jsem ten klíček vytáhl tak zhasla,ono jde prakticky cokoliv napojit na skřínku zapalování,nebo na palubku od traktoru si můžeš zapojit i chladák pokud chceš.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Taky to vidim prvne, ze by treti poloha skrinky mela startovat..ma ta skrinka zpetne vraceni ? Pokud se nepletu tak nema a melo by to fungovat tak, ze zatlacenim skrinky se zapina zapalovani a poloha 0-1-2 (eventuelne 3) je na zapinani svetel (0 nic, 1 parkovacky, 2 tlumene svetlo, ev. 3-dalkove svetlo). Aby bylo mozne nechat svitit svetlo a vytahnout klicek.
Po zatlaceni klicku se rozsviti kontrolka dobijeni, protoze regulator dostava napeti od baterie, ktere je vyssi nez napeti z dynama. Startuje se samostatnym tlacitkem, ktere privede napeti k ovladacimu rele starteru
Po zatlaceni klicku se rozsviti kontrolka dobijeni, protoze regulator dostava napeti od baterie, ktere je vyssi nez napeti z dynama. Startuje se samostatnym tlacitkem, ktere privede napeti k ovladacimu rele starteru
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Maroš33: chapal bych to v pripade, ze mas elektricke zapalovani (bez magneta) ale zaroven nemas dynamo (baterii dobijis externe nabijeckou) - jako kontrolu, ze jsi nechal zaple zapalovani.
V opacnem pripade v tom nevidim zadny smysl.. Kdyz zustane zapalovani zaple a nejede motor - sviti kontrolka dobijeni
V opacnem pripade v tom nevidim zadny smysl.. Kdyz zustane zapalovani zaple a nejede motor - sviti kontrolka dobijeni
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Normálně má startovací polohu,ze který se vrátí přes pružinu,stejně jako to máš v autěMira80 píše:Taky to vidim prvne, ze by treti poloha skrinky mela startovat..ma ta skrinka zpetne vraceni ?
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Kdybych ji doma našel v tom "pořádku" tak ti ji vyfotím Míro.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Ano bošárny se dělají na startovámí zamačkneš a doleva se startuje a sám se vrátí nebo přepínáš taky levej nebo pravej startér.Takhle to funguje u TATRy 813,Ale tady jsme se snažily někomu pomoct a ten to dohnal až sem.Namísto toho aby uznal že se pořád do kola ptal na píčovinu,
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kontrolky před startováním
mas pravdu, jak to rikas, tak si uvedomuji, ze polohu "-1" mel skutr manethonza461 píše:Ano bošárny se dělají na startovámí zamačkneš a doleva se startuje....
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Já chci vědět,zapojení tý kontrolky
Re: Zapojení kontrolky před startováním
honza461: U Tatry 815 s kterou jsem jezdil na vojně byly spínačky dvě. Jednou jsi volil jestli levej nebo pravej starter nebo oba naráz. Startoval jsem jinou spínačkou,ta byla prakticky klasická jak třeba na oktávce s klíčem FAB
http://www.armyburza.cz/inzerat/tatra-8 ... jova-deska
Přesněji jsem tam měl tuto http://sostok.rajce.idnes.cz/palubni_de ... 020241.JPG
http://sostok.rajce.idnes.cz/palubni_de ... 020248.JPG
http://www.armyburza.cz/inzerat/tatra-8 ... jova-deska
Přesněji jsem tam měl tuto http://sostok.rajce.idnes.cz/palubni_de ... 020241.JPG
http://sostok.rajce.idnes.cz/palubni_de ... 020248.JPG
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Re: Zapojení kontrolky před startováním
Přesně tak je to i u T-813 vojenský,u civilní ne ta měla jen jeden startér ale přípravu u motoru měla na druhej startér. Prostě tatra nádherný stroj v jakékoli podobě.