Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
V práci se nám povaluje orbitrol s LS vývodem. Je z traktoru. Jde ten orbitrol jednoduše zapojit do jednoduchého hydraulického okruhu, kde prioritní ventil není? Má ten orbitrol tlakově zatížitelný výstup?
Zítra blejsknu štítek...
Jde mi o to, zda jej tahat domu, nebo mě bude k ničemu.... :-D
Zítra blejsknu štítek...
Jde mi o to, zda jej tahat domu, nebo mě bude k ničemu.... :-D
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Musí být spojen s prioritním ventilem,má tlakově zatížitelný výstup(EF).
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
má? nemá ne? za něj nesmíš dávat další rozvaděč třeba. výstup by měl jít do zpátečky, ne?
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Máme asi ten istý problém viď: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 32#p912632
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Proč by nešel tlakově zatížit výstup orbitrolu,může se zatížit ,ale má to určitá omezení.Celá řada profi strojů má za orbitrolem zapojený rozváděč. E-512,E-280,281.E-301-303
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Dobře Jiří, ale takhle na výstupu zatížené orbitroly musejí mít nějak řešen odtok průsakového oleje. Pokud to nemají, pak jde o záměrnou principiální chybu konstrukce, která je maskována velmi rafinovaným těsněním celého mechanismu orbitrolu, které v konci konců stejně selže. Je tam tedy ten odtok průsaku, nebo je to nějak jinak - jak jsem to nepochopil?jiriSBS píše:Proč by nešel tlakově zatížit výstup orbitrolu,může se zatížit ,ale má to určitá omezení.Celá řada profi strojů má za orbitrolem zapojený rozváděč. E-512,E-280,281.E-301-303
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Pro ITS,
průsak může nastat u hřídele řízení,ale to je těsněno "O"kroužkem a ten snese bez poblému 16MPa.Při řízení,když orbitrol "doběhne volant",přepne do neutrálu ,průsak je odveden do odpadu.
Při použití rozváděče za orbitrolem,není průsak odváděn pouze ,když tlak v systému stoupne na max.tlak a to je pouze v dorazu prac.funkce rozváděče,v tom okamžiku řízení tzv. zatuhne,ale je funkční jako bez motoru, to zatuhnutí v podstatě řidiče donutí uvolnit páku funkce v dorazu,takže to trvá velmi krátce.Průsak,který by mohl mít vliv na řízení je okolo řidícího šoupátka,v praxi došlo vždy nejdříve k průsaku okolo dávkovacího tělesa,a to je řízení ve větších rychlostech nepoužitelné,takže se mění,za nové. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně,když ne tak se ozvi.
průsak může nastat u hřídele řízení,ale to je těsněno "O"kroužkem a ten snese bez poblému 16MPa.Při řízení,když orbitrol "doběhne volant",přepne do neutrálu ,průsak je odveden do odpadu.
Při použití rozváděče za orbitrolem,není průsak odváděn pouze ,když tlak v systému stoupne na max.tlak a to je pouze v dorazu prac.funkce rozváděče,v tom okamžiku řízení tzv. zatuhne,ale je funkční jako bez motoru, to zatuhnutí v podstatě řidiče donutí uvolnit páku funkce v dorazu,takže to trvá velmi krátce.Průsak,který by mohl mít vliv na řízení je okolo řidícího šoupátka,v praxi došlo vždy nejdříve k průsaku okolo dávkovacího tělesa,a to je řízení ve větších rychlostech nepoužitelné,takže se mění,za nové. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně,když ne tak se ozvi.
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Napsal jsi to tak, jak jsem si to představoval. Má to nějaké mouchy a otázkou je, proč to tak někdo udělal. V principu je to, na můj vkus, opravdu špatně.
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Možná je to špatně provedeno,ale za ta léta v provozu,orbitrol prokazal života schopnost a spolehlivost.Mouchy má v podstatě každý hydraulický prvek a i kdyby se sto krát zmodernizovál,
tak vždy se najde nejslabší článek,který určuje životnost prvku,a to zase bude ta moucha na tom
prvku.
tak vždy se najde nejslabší článek,který určuje životnost prvku,a to zase bude ta moucha na tom
prvku.
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Ten orbitrol bude v provedení close takže na výstupu nic nepoteče dokud nebude hýbyt řízením. Proto prioritní ventil. A proto nepůjde použít jen tak snadno.jiriSBS píše:Proč by nešel tlakově zatížit výstup orbitrolu,může se zatížit ,ale má to určitá omezení.Celá řada profi strojů má za orbitrolem zapojený rozváděč. E-512,E-280,281.E-301-303
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Zapojení Orbitrolu s LS vývodem
Je v podstatě jedno jestli olej vytíká z řidícího ventilu(při typu LS),nebo z "T"orbitrolu(při typu ON),oba vystupy se dají tlakově zatížit,jen u typu ON budou nějaká omezení.Technický se dají zatížit oba typy na 16 MPa,bez problému na funkci,nebo poškození.Jen u typu ON,LAG.LAGB,rezis píše:Ten orbitrol bude v provedení close takže na výstupu nic nepoteče dokud nebude hýbyt řízením. Proto prioritní ventil. A proto nepůjde použít jen tak snadno.jiriSBS píše:Proč by nešel tlakově zatížit výstup orbitrolu,může se zatížit ,ale má to určitá omezení.Celá řada profi strojů má za orbitrolem zapojený rozváděč. E-512,E-280,281.E-301-303
bude omezení v pojezdové rychlostí vozidla a v pracovních tlacích ,nasledného rozváděče.