Rozvaděče
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Rozvaděče
Nevím co je to za typy, ale aby šly zapojit do serie, musí mít jeden šroubení pro zatížitelný výstup
viz: https://www.technikaprofarmu.cz/prislus ... hpco--p40/
je tam i schema zapojení
viz: https://www.technikaprofarmu.cz/prislus ... hpco--p40/
je tam i schema zapojení
Re: Rozvaděče
Takže na rozvaděči musí být napsaný HPCO? Nebo to mají všechny nové rozvaděče automaticky?
Re: Rozvaděče
sroubeni HPCO se kupuje samostatne na tenhle by to melo jit.
Re: Rozvaděče
Mezikus jsem objednal tak snad to půjde díky za radu.
Re: Rozvaděče
Rozvadece při propojení funguji ale nastal problém s tím že nefunguji oba naráz, napadlo mě dat na čerpadlo T kus a pohánět každý zvlášť? Vím ze nejlepší by bylo dvojče čerpadlo.
- Laslou
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob říj 23, 2010 11:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozvaděče
Laboruj, laboruj.... Olej vždy půjde cestou nejmenšího odporu. T-kusem si nepomůžeš.
Re: Rozvaděče
...aby šly oba rozváděče součastně,bez omezovaní, na jedno čerpadlo,je třeba použít dělič proudu se stabilizací.
Re: Rozvaděče
To mě zajímá: je třeba použít dělič proudu se stabilizací.
Jak to vypadá?
Děkuji
Jak to vypadá?
Děkuji
Re: Rozvaděče
Správně dělič průtoku.
Re: Rozvaděče
Dvě čerpadla je správná cesta.
- Laslou
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob říj 23, 2010 11:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozvaděče
Jak jsem psal výše. V případě zapojení rozvaděčů za sebou (šroubení HPCO) nebo vedle sebe ( T-kus bez děliče průtoku) půjde olej vždy cestou nejmenšího odporu. Řešením může být dělič průtoku a nebo dvě čerpadla. Bez těchto opatření se pak může stát, že když budu třeba roztahovat štěrk pod zámkovou při pojezdu postupným odsypáváním, může se lžíce vyklopit rychleji a pojezd se zastaví a budu dělat kopky. Vše záleží jak budou dimenzovány hydromotory, pístnice i samotné rozvody.
Pokud bych to chtěl mít opravdu echt, tak dvě čerpadla, tři rozvaděče a jeden dělič průtoku. Rozdělil bych tak pojezd na každou stranu zvlášť.
Pokud bych to chtěl mít opravdu echt, tak dvě čerpadla, tři rozvaděče a jeden dělič průtoku. Rozdělil bych tak pojezd na každou stranu zvlášť.