Dotaz Orsta, řízení

hydraulické okruhy, pístnice, hydromotory, netěsnosti, orbitroly, oleje, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20964
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: Dotaz Orsta, řízení

#181 Nový příspěvek od vitex »

Proč? Je akorát třeba vyhledat parametry čerpadla.

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz Orsta, řízení

#182 Nový příspěvek od pinkygsx »

no právě rusky nevládnu ani ň :'(
Obrázek

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz Orsta, řízení

#183 Nový příspěvek od Terablick »

NS6, tedy objem 6 ccm/ot. na každých 1000/min čerpadla necelých 6 litrů průtoku. Orbitrol 80 ccm/ot by potřeboval na volnoběh alespoň cca 5 l/min, ideálně 8, a za porovozu minimálně 8+, ideálně 12-20.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

zbynek_
Příspěvky: 146
Registrován: ned úno 10, 2013 5:18 pm
Bydliště: Humpolec

Re: Dotaz Orsta, řízení

#184 Nový příspěvek od zbynek_ »

Zdravím, využiji toto vlákno pro můj dotaz ohledně orbitrolu. Mám malotraktor domácí výroby, zadek v3s motor s přev. peugeot 1.9D. Přední náprava je vlastní výroba s kolama ze škody 120. Chtěl bych k tomuto traktoru dodělat hydraulické řízení, za volant umístit orbitrol typu ON a z něho pokračování tlaku do hydr. rozvaděče.
Co jsem tak vyčetl zde i jinde,tak myslím, že by mi to mohlo fungovat, akorát mi vrtá hlavou jedna myšlenka a to jestli tlak z pístu nebude na tuto stávající nápravu moc silný. Jde mi hlacně o situaci, kdy jsou přední kola z nějakého důvodu zablokovány a nejde zrovna zatočit. Když se to stane nyní, tak vlastně volantem nehnu, dokad třeba nepopojedu z místa, kde to nejde.Když ale pohnu volantem přes orbitrol,tak mám obavu, že ten tlak z hydrauliky způsobí na nápravě nějakou škodu.(třeby se ohne čep, spojovačka apod.) Nápravu předělávat nebo vyměnovat nechci, spíš se chci zeptat, jestli se třeba u toho orbitrolu nechá nějak nastavit pracovní tlak, aby to bylo srovnatelné s řízením převodovkou co je tam teď. :
Ono to nemusí mít moc velkou sílu, spíš mi jde o to, aby se ulehčilo hydraulikou točení volantem při takovém tom nanévrování na místě, couvání atd.. :)

jiriSBS
Příspěvky: 1788
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Dotaz Orsta, řízení

#185 Nový příspěvek od jiriSBS »

...orbitrolu existuje hodně modifikací a mají více ventilů ,pouze rázový ventil je na všech -jistí nápravu a pístnici s
potrubím . Při nárazu do kola z boku upouští tlak (doprava nebo do leva) ,ventil se nastavuje na pracovní tlak plus 1/3
pracovního tlaku , nedoporučují na tento ventil šahat ,dá se nastavit pouze na hydraulické stolici .Sila pracovního válce
se nastavuje pomocí ventilu prac. tlaku ,ale tento ventil nemají všechny orbitroly. Takže je třeba vědět jaký orbitrol máš
a pak se dá poradit. Podle toho co píšeš by ti vyhovoval orbitol o objemu 50 nebo 80 , nastavený prac.tlak 8MPa a rázový
ventil nastavený na 12MPa , pístnice o objemu u "50"-150ccm a u "80" -240ccm.

zbynek_
Příspěvky: 146
Registrován: ned úno 10, 2013 5:18 pm
Bydliště: Humpolec

Re: Dotaz Orsta, řízení

#186 Nový příspěvek od zbynek_ »

Děkuji za odpověď. Orbitrol zatím ještě nemám, ale mám vyhlédnutý ten níže na fotce. Je to asi nějaká čínská výroba bych řekl, ani nevím jakou od toho očekávat kvalitu. Tento by měl mít 50ccm což by mi asi stačilo. Pak se mi líbí, že je to nové a je k tomu i kus drážkovaného hřídele.
Na další fotce je hydr.schéma vnitřku. Nechá se z toho poznat, zda by u něho bylo možno ten pracovní tlak snížit podle potřeby? Pokud by to šlo, tak mne zase napadá, co s tím rázovým ventilem, když to lze nastavovat jen na stolici..



Obrázek

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Hydraulika“