Dotaz Orsta, řízení
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Dotaz Orsta, řízení
Proč? Je akorát třeba vyhledat parametry čerpadla.
- pinkygsx
- Příspěvky: 4287
- Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
- Bydliště: kousek od Vyškova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz Orsta, řízení
Pepina už je horová http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=81501
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz Orsta, řízení
NS6, tedy objem 6 ccm/ot. na každých 1000/min čerpadla necelých 6 litrů průtoku. Orbitrol 80 ccm/ot by potřeboval na volnoběh alespoň cca 5 l/min, ideálně 8, a za porovozu minimálně 8+, ideálně 12-20.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Dotaz Orsta, řízení
Zdravím, využiji toto vlákno pro můj dotaz ohledně orbitrolu. Mám malotraktor domácí výroby, zadek v3s motor s přev. peugeot 1.9D. Přední náprava je vlastní výroba s kolama ze škody 120. Chtěl bych k tomuto traktoru dodělat hydraulické řízení, za volant umístit orbitrol typu ON a z něho pokračování tlaku do hydr. rozvaděče.
Co jsem tak vyčetl zde i jinde,tak myslím, že by mi to mohlo fungovat, akorát mi vrtá hlavou jedna myšlenka a to jestli tlak z pístu nebude na tuto stávající nápravu moc silný. Jde mi hlacně o situaci, kdy jsou přední kola z nějakého důvodu zablokovány a nejde zrovna zatočit. Když se to stane nyní, tak vlastně volantem nehnu, dokad třeba nepopojedu z místa, kde to nejde.Když ale pohnu volantem přes orbitrol,tak mám obavu, že ten tlak z hydrauliky způsobí na nápravě nějakou škodu.(třeby se ohne čep, spojovačka apod.) Nápravu předělávat nebo vyměnovat nechci, spíš se chci zeptat, jestli se třeba u toho orbitrolu nechá nějak nastavit pracovní tlak, aby to bylo srovnatelné s řízením převodovkou co je tam teď. :
Ono to nemusí mít moc velkou sílu, spíš mi jde o to, aby se ulehčilo hydraulikou točení volantem při takovém tom nanévrování na místě, couvání atd..
Co jsem tak vyčetl zde i jinde,tak myslím, že by mi to mohlo fungovat, akorát mi vrtá hlavou jedna myšlenka a to jestli tlak z pístu nebude na tuto stávající nápravu moc silný. Jde mi hlacně o situaci, kdy jsou přední kola z nějakého důvodu zablokovány a nejde zrovna zatočit. Když se to stane nyní, tak vlastně volantem nehnu, dokad třeba nepopojedu z místa, kde to nejde.Když ale pohnu volantem přes orbitrol,tak mám obavu, že ten tlak z hydrauliky způsobí na nápravě nějakou škodu.(třeby se ohne čep, spojovačka apod.) Nápravu předělávat nebo vyměnovat nechci, spíš se chci zeptat, jestli se třeba u toho orbitrolu nechá nějak nastavit pracovní tlak, aby to bylo srovnatelné s řízením převodovkou co je tam teď. :
Ono to nemusí mít moc velkou sílu, spíš mi jde o to, aby se ulehčilo hydraulikou točení volantem při takovém tom nanévrování na místě, couvání atd..
Re: Dotaz Orsta, řízení
...orbitrolu existuje hodně modifikací a mají více ventilů ,pouze rázový ventil je na všech -jistí nápravu a pístnici s
potrubím . Při nárazu do kola z boku upouští tlak (doprava nebo do leva) ,ventil se nastavuje na pracovní tlak plus 1/3
pracovního tlaku , nedoporučují na tento ventil šahat ,dá se nastavit pouze na hydraulické stolici .Sila pracovního válce
se nastavuje pomocí ventilu prac. tlaku ,ale tento ventil nemají všechny orbitroly. Takže je třeba vědět jaký orbitrol máš
a pak se dá poradit. Podle toho co píšeš by ti vyhovoval orbitol o objemu 50 nebo 80 , nastavený prac.tlak 8MPa a rázový
ventil nastavený na 12MPa , pístnice o objemu u "50"-150ccm a u "80" -240ccm.
potrubím . Při nárazu do kola z boku upouští tlak (doprava nebo do leva) ,ventil se nastavuje na pracovní tlak plus 1/3
pracovního tlaku , nedoporučují na tento ventil šahat ,dá se nastavit pouze na hydraulické stolici .Sila pracovního válce
se nastavuje pomocí ventilu prac. tlaku ,ale tento ventil nemají všechny orbitroly. Takže je třeba vědět jaký orbitrol máš
a pak se dá poradit. Podle toho co píšeš by ti vyhovoval orbitol o objemu 50 nebo 80 , nastavený prac.tlak 8MPa a rázový
ventil nastavený na 12MPa , pístnice o objemu u "50"-150ccm a u "80" -240ccm.
Re: Dotaz Orsta, řízení
Děkuji za odpověď. Orbitrol zatím ještě nemám, ale mám vyhlédnutý ten níže na fotce. Je to asi nějaká čínská výroba bych řekl, ani nevím jakou od toho očekávat kvalitu. Tento by měl mít 50ccm což by mi asi stačilo. Pak se mi líbí, že je to nové a je k tomu i kus drážkovaného hřídele.
Na další fotce je hydr.schéma vnitřku. Nechá se z toho poznat, zda by u něho bylo možno ten pracovní tlak snížit podle potřeby? Pokud by to šlo, tak mne zase napadá, co s tím rázovým ventilem, když to lze nastavovat jen na stolici..
Na další fotce je hydr.schéma vnitřku. Nechá se z toho poznat, zda by u něho bylo možno ten pracovní tlak snížit podle potřeby? Pokud by to šlo, tak mne zase napadá, co s tím rázovým ventilem, když to lze nastavovat jen na stolici..