problém z orstou
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- michelink
- Příspěvky: 629
- Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
problém z orstou
čím to může být na jednu stranu v pohodě na druhou se volant zasekne
http://youtu.be/dqs2-ymtGlk
http://youtu.be/dqs2-ymtGlk
Re: problém z orstou
Nemal si tú orstu rozobratú???...pripadá mi že je zle zložená .... ak nie tak to bude zlé zapojenie.
- michelink
- Příspěvky: 629
- Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém z orstou
zapojené je to dobře rozebrané jsem to neměl takto jsem ji dostal ale něco v ní bude špatněsaano píše:Nemal si tú orstu rozobratú???...pripadá mi že je zle zložená .... ak nie tak to bude zlé zapojenie.
Re: problém z orstou
Problém je téměř s určitostí na šoupátku,zkontroluješ to tak,že lehce potáhneš za volant (20-30mm na obvodu) a on se musí vrátit zpět sám,na obě strany.pokud se nevácí tak:
a) není vůle mezi hřídelí volantu a hřídelí šoupatka orbitrolu axialní vůle min 0,1mm,mezi hřídeli volantu a hřídeli orbitrolu nesmí být radiální ani axiální tlaky(šprajcnutí),musí tam být spojka,která tyto tlaky eliminuje
b)poruch a je v orbitrolu : 1)praskla stabilizační pružina poznáš to opět na volantu - lehce potáhneš za volant......když to není v pořádku je třeba demontovat orbitrol a vyměnit pružinky-pokud orbitrol nebyl delší dobu použiván může byt šoupatko slepené ztuhlým olejem nebo lakem (namočit do techn.benzínu nechat působit cca4 hod)
2)přidřené šoupátko -demont. vyčist,zalapovat -pokud to jde.
Demontáž a seřízení je popsáno na jiných vláknech,když tak napiš.
a) není vůle mezi hřídelí volantu a hřídelí šoupatka orbitrolu axialní vůle min 0,1mm,mezi hřídeli volantu a hřídeli orbitrolu nesmí být radiální ani axiální tlaky(šprajcnutí),musí tam být spojka,která tyto tlaky eliminuje
b)poruch a je v orbitrolu : 1)praskla stabilizační pružina poznáš to opět na volantu - lehce potáhneš za volant......když to není v pořádku je třeba demontovat orbitrol a vyměnit pružinky-pokud orbitrol nebyl delší dobu použiván může byt šoupatko slepené ztuhlým olejem nebo lakem (namočit do techn.benzínu nechat působit cca4 hod)
2)přidřené šoupátko -demont. vyčist,zalapovat -pokud to jde.
Demontáž a seřízení je popsáno na jiných vláknech,když tak napiš.
Re: problém z orstou
Zdravim mi se stalo tosame a problem byl pricpany pojistny ventil na čerpadle byl pootevřeny a byl tam maly tlak, ale proč šlo točit jen do jedne strany nevim . vyčistil sem ho a už to fičelo v orstě se nema co pokazit pokud neteče nebo neni přervana nebo vydřena by mela fungovat
Re: problém z orstou
Otáčet to šlo pravděpodobně na tu stranu při niž šel olej pod píst a vysunoval se a nešlo to na stranu pri které šel olej nad píst a zasunoval se-rozdilné prac.plochy.
Re: problém z orstou
jj to sedi tak to asi bylo
- michelink
- Příspěvky: 629
- Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém z orstou
A jak docim spravneho chodu ?
Re: problém z orstou
Nepochopil jsem otázku.
- michelink
- Příspěvky: 629
- Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém z orstou
Jak udelam aby fungovala na obe strany po zanechani rozdilnych ploch ?
Re: problém z orstou
Namontuješ dva hyd.válce ,jeden natáčí v levo a druhý v pravo,zapojní může být jako jednočinné nebo jako dvojčinné.U jednočinné namontuješ hadici z L pod píst pístnice která natáčí kolo nebo ram stroje do levá a z R na pístnici do prava.U dvojčinné z L pod píst levé pistnice a nad píst pravé pístnice a u P to bude naopak.Samozřejmě ustavení pístnic musí být stejné jen zrcadlově otočené.