problém z orstou

hydraulické okruhy, pístnice, hydromotory, netěsnosti, orbitroly, oleje, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

problém z orstou

#1 Nový příspěvek od michelink »

čím to může být na jednu stranu v pohodě na druhou se volant zasekne :(
http://youtu.be/dqs2-ymtGlk

Uživatelský avatar
saano
Příspěvky: 1181
Registrován: pon led 05, 2009 1:23 am
Bydliště: *

Re: problém z orstou

#2 Nový příspěvek od saano »

Nemal si tú orstu rozobratú???...pripadá mi že je zle zložená :-/ .... ak nie tak to bude zlé zapojenie.
Domtra 4x4 ... viewtopic.php?f=13&t=6467 ...
e-mail : zlatomis@gmail.com

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: problém z orstou

#3 Nový příspěvek od michelink »

saano píše:Nemal si tú orstu rozobratú???...pripadá mi že je zle zložená :-/ .... ak nie tak to bude zlé zapojenie.
zapojené je to dobře rozebrané jsem to neměl takto jsem ji dostal ale něco v ní bude špatně

jiriSBS
Příspěvky: 1788
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: problém z orstou

#4 Nový příspěvek od jiriSBS »

Problém je téměř s určitostí na šoupátku,zkontroluješ to tak,že lehce potáhneš za volant (20-30mm na obvodu) a on se musí vrátit zpět sám,na obě strany.pokud se nevácí tak:

a) není vůle mezi hřídelí volantu a hřídelí šoupatka orbitrolu axialní vůle min 0,1mm,mezi hřídeli volantu a hřídeli orbitrolu nesmí být radiální ani axiální tlaky(šprajcnutí),musí tam být spojka,která tyto tlaky eliminuje
b)poruch a je v orbitrolu : 1)praskla stabilizační pružina poznáš to opět na volantu - lehce potáhneš za volant......když to není v pořádku je třeba demontovat orbitrol a vyměnit pružinky-pokud orbitrol nebyl delší dobu použiván může byt šoupatko slepené ztuhlým olejem nebo lakem (namočit do techn.benzínu nechat působit cca4 hod)
2)přidřené šoupátko -demont. vyčist,zalapovat -pokud to jde.

Demontáž a seřízení je popsáno na jiných vláknech,když tak napiš.

Uživatelský avatar
WiteC
Příspěvky: 63
Registrován: pon říj 24, 2011 7:51 am
Bydliště: Moravka , F - M

Re: problém z orstou

#5 Nový příspěvek od WiteC »

Zdravim mi se stalo tosame a problem byl pricpany pojistny ventil na čerpadle byl pootevřeny a byl tam maly tlak, ale proč šlo točit jen do jedne strany nevim . vyčistil sem ho a už to fičelo v orstě se nema co pokazit pokud neteče nebo neni přervana nebo vydřena by mela fungovat

jiriSBS
Příspěvky: 1788
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: problém z orstou

#6 Nový příspěvek od jiriSBS »

Otáčet to šlo pravděpodobně na tu stranu při niž šel olej pod píst a vysunoval se a nešlo to na stranu pri které šel olej nad píst a zasunoval se-rozdilné prac.plochy.

Uživatelský avatar
WiteC
Příspěvky: 63
Registrován: pon říj 24, 2011 7:51 am
Bydliště: Moravka , F - M

Re: problém z orstou

#7 Nový příspěvek od WiteC »

jj to sedi tak to asi bylo

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: problém z orstou

#8 Nový příspěvek od michelink »

A jak docim spravneho chodu ?

jiriSBS
Příspěvky: 1788
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: problém z orstou

#9 Nový příspěvek od jiriSBS »

Nepochopil jsem otázku.

Uživatelský avatar
michelink
Příspěvky: 629
Registrován: pon pro 03, 2007 8:34 pm
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: problém z orstou

#10 Nový příspěvek od michelink »

Jak udelam aby fungovala na obe strany po zanechani rozdilnych ploch ?

jiriSBS
Příspěvky: 1788
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: problém z orstou

#11 Nový příspěvek od jiriSBS »

Namontuješ dva hyd.válce ,jeden natáčí v levo a druhý v pravo,zapojní může být jako jednočinné nebo jako dvojčinné.U jednočinné namontuješ hadici z L pod píst pístnice která natáčí kolo nebo ram stroje do levá a z R na pístnici do prava.U dvojčinné z L pod píst levé pistnice a nad píst pravé pístnice a u P to bude naopak.Samozřejmě ustavení pístnic musí být stejné jen zrcadlově otočené.

Odpovědět

Zpět na „Hydraulika“