Desta DVHM 2522
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Desta DVHM 2522
Problém s řazením 2. rychlosti (viz můj dotaz výše) je vyřešen - byly přehozené hadice na převodovce (při jejich výměně se nedařilo.....)
- Jakub
- Příspěvky: 905
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:18 pm
- Bydliště: Vel. Opatovice - BK
- Kontaktovat uživatele:
DESTA 3222 TM tlak převodovky
Ahoj, u Desty 3222 TM bude asi stejný princip ovládání převodovky...
Problém je následující - hydrodynamický měnič nový, oleje OTHP3 je dostatek, síta vyčištěná, filtr nový. Přesto je pojezd "líný". Po zahřátí skoro nejede, jen na max. vytočený motor. Mám podezření, jestli nekloužou spojky z důvodu malého tlaku, měnič by se měl zalít sám z náplně převodovky.
Na předchozí stránce psal Terex nějaké tlaky.
Předpokládám, že jde o překlep a tlaky mají být v bar (atm) a ne MPa.
Já jsem naměřil na rozvaděčovém bloku tohle:
Bude to OK?
Nikde jsem nenašel žádnou dílenskou, servisní příručku, v návodu k obsluze je prd.
Tlaky se dost mění podle otáček a teploty.
Problém je následující - hydrodynamický měnič nový, oleje OTHP3 je dostatek, síta vyčištěná, filtr nový. Přesto je pojezd "líný". Po zahřátí skoro nejede, jen na max. vytočený motor. Mám podezření, jestli nekloužou spojky z důvodu malého tlaku, měnič by se měl zalít sám z náplně převodovky.
Na předchozí stránce psal Terex nějaké tlaky.
Předpokládám, že jde o překlep a tlaky mají být v bar (atm) a ne MPa.
Já jsem naměřil na rozvaděčovém bloku tohle:
Bude to OK?
Nikde jsem nenašel žádnou dílenskou, servisní příručku, v návodu k obsluze je prd.
Tlaky se dost mění podle otáček a teploty.
Zetor 25 A, štípač od Biboše s navijákem.
Re: Desta DVHM 2522
Do měniče má jít tlak 400 kPa (4 bary). Pravděpodobně visí nebo netěsní přepouštěcí ventil pro okruh měniče. Pro ovládání spojek má být tlak 800 kPa (8 barů).
- Jakub
- Příspěvky: 905
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:18 pm
- Bydliště: Vel. Opatovice - BK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Desta DVHM 2522
Díky. kde se ten tlak do měniče dá změřit a seřídit?
Předpokládám, že to, co jsem měřil já (viz obrázek) jsou jenom tlaky do spojek a ne do měniče. Na seřizování na rozvaděči převodovky to moc nevypadá nebo ano?
Předpokládám, že to, co jsem měřil já (viz obrázek) jsou jenom tlaky do spojek a ne do měniče. Na seřizování na rozvaděči převodovky to moc nevypadá nebo ano?
Zetor 25 A, štípač od Biboše s navijákem.
Re: Desta DVHM 2522
Přepouštěcí ventily pro okruh spojek a měniče jsou ve vývrtech mezi šoupátky v rozvaděči převodovky. Tlak je dán tuhostí pružin.
- Jakub
- Příspěvky: 905
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:18 pm
- Bydliště: Vel. Opatovice - BK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Desta DVHM 2522
Ta pružina pro měnič je některá z těchto? Měl jsem za to, že to budou aretační kuličky pro spínání spojek.
Kde se ten tlak pro měnič dá potom změřit?
Jsou to hrozné stroje ty Desty, "Kup si český stroj, bude k tomu dobrá dokumentace na opravy", říkal jsem si a ono prd, dokumentace je úplně k ho*nu, nemáte někdo dílenskou na 3222TM pro seřizování tlaků - řízení, ovládání spojek, plnění měniče, zkrátka ten rozvaděč na boku převodovky?
Zetor 25 A, štípač od Biboše s navijákem.
Re: Desta DVHM 2522
Uklidňuje mě to že zahraniční jsou na tom mnohem hůř. Zkus sehnat cokoliv na Jungheinricha, a pikud nejsi ochoten investovat desítky tisíc do pirátské diagnostiky máš smůlu. Atd ...
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23