problém s mailerem

hydraulické okruhy, pístnice, hydromotory, netěsnosti, orbitroly, oleje, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: problém s mailerem

#46 Nový příspěvek od Fiškus »

drpepa píše:a ještě se zeptám jinak. Vyřešilo by se to tak, kdybych dal cca 10mm podložku pod píst, tak aby manžeta nebyla vidět. Pomohlo by to?
Tak určitě alespoň z mýho pohledu by bylo ideálem, mít ty válce tak aby ta manžeta byla schovaná, tedy alespoň zároveň. Podložkou se to možná vyřešit dá, ale... nesmí tam být volně, aby nelítala.A taky nevím kolik tam na to máš uvnitř místa, takže bych Ti doporučil buď použití těch opěrek, protože jejich vytočení ze silonu tě nebude stát balík, a kdyby ani tak to neklaplo, tak bych se zajímal o ty ševronový manžety. Navařování podložek pod píst a podobný úpravy jsou sice rychlý, ale to patří až do kategorie naprostýho zoufalství.
Ještě tady jsem objevil..http://tesneni.hennlich.cz/produkty/hyd ... /s-15.html

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20964
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: problém s mailerem

#47 Nový příspěvek od vitex »

Manžeta,AM 39 jak píše Peter je nejvhodnější ale to jsem Ti psal už na začátku o "manžetě se silným kořenem".Pokud máš zájem o lepší způsob opravy,pošli mě mail,nedaří se mě sem vložit scan.

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20964
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: problém s mailerem

#48 Nový příspěvek od vitex »

Obrázek Obrázek
20mb image hosting
Tak se mě to nakonec sice blbě ale podařilo.

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20964
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: problém s mailerem

#49 Nový příspěvek od vitex »

Opraveno?

drpepa
Příspěvky: 703
Registrován: čtv dub 14, 2011 5:08 pm
Bydliště: Nový Jičín

Re: problém s mailerem

#50 Nový příspěvek od drpepa »

zdravím Vás kolegové. Tak opět řeším problém s mailerem na své vlečce. Půjčil jsem vlečku a pravděpodobně při sklápění korby se mě dostal kamínek mezi píst a došlo k poškrábaní pístu https://joeforestpay.rajce.idnes.cz/pro ... 171853.jpg důsledkem bylo vystříknutí oleje a zároveň došlo k protržení těsnění mezi posledním pístem. Pravděpodobně se stalo tak, že tento mailer nemá od výroby prachovku a poslední píst zajíždí pořád nízko a tím pádem se neschová celá manžeta. Mailer má klasicky manžetu a pod ní je umístěný stírací kroužek, ale nad manžetou už nic není. Znamená to, že píst je od výroby špatný a může se to stávat často?

Rýhy na pístu jsem nechal zavařit, zbrousit a vyleštit a zároveň aby poslední mailer nezajížděl tak hluboko, tak jsem navařil doraz pro pojistný kroužek při zajíždění pístu, protože při zajíždění pístu do druhé nedosedá píst hranou o dno ale o pojistný kroužek.

Dnes zkusím mailer nasadit a vyzkoušet


Díky Vám za vaše příspěvky

zde všechna foto s mailerem
https://joeforestpay.rajce.idnes.cz/problem_s_mailerem

Odpovědět

Zpět na „Hydraulika“