Tatra 815 lesák
Moderátor: rezis
Tatra 815 lesák
tiše vzpomínám na něco podobnýho z 1995 akorát s jednonápravový oplenem a kdy mi bylo 21, krásná doba
https://www.youtube.com/watch?v=xwylzVz8B5M
https://www.youtube.com/watch?v=xwylzVz8B5M
Re: Tatra 815 lesák
Nakopat do prdele,nejdriv ridicovi,pak hajnemu a nakonec kameramanovi.
Re: Tatra 815 lesák
Tak, tak, v takovým počasí... A ještě když vidím ty řetězy na předních kolach, jak to rve tak jenom krutím hlavou ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra 815 lesák
Profíci se ozvali,nevidím na tom nic co by mělo člověka dohnat k tomu aby kopal do řidiče.Tatra není trabant,ta je na tvrdou práci stavěná.Ted by jsme se mohli pustit do Dakaru,tam ty Tatry taky dostali zabrat.
-
- Příspěvky: 2167
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Tatra 815 lesák
8)Taky jsem si myslel, že ta Tatra byla vyrobená na to aby dělala těžkou práci v terénu. Už když vyjížděla nová voňavá z fabriky nemohla čekat, že bude vozit lidi v obleku do divadla, nebo manažery na jednání. To by se musela narodit jinde a v jiné kategorii. Takhle je hold odsouzená do role otroka.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Tatra 815 lesák
Profíci.... Jezdím s Tatrou 15 let po beskydech , tak moc dobře vím co Tatřenka umí, ale huntovat jí takhle je trochu prasárna, když je tak mokro jak tam tak tam zbytečně nejedu, abych tam vyváděl jak tady kolega ...
Každopádně v dobrým ...
Každopádně v dobrým ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra 815 lesák
Chlapci tady vubec nejde o tu tatru.
Re: Tatra 815 lesák
Toto by si podle mně měli lesáci ohlídat, cesta dojebaná řádně, zasmraděné z výfuku taky fest, ta ruka na tatře vypadá taky jako pěkná olejnička ale co, hlavně že se dřevo veze a budou penízky.
Re: Tatra 815 lesák
Přeci když je mokro tak nemužeme nechat tatru v suchu v garáži..Pánové trochu tolerance,věřim že jste nikdy nezapadli, a že jste chlebodárcum řekli že nepojedete do bahna ale jsou tací že do práce choděj vydělávat a poslouchat nadřízený.Přece vyjel ne?Tak proč z něj dělat blázna?Nerozumím některým názorum i když každý má právo na ten svuj.Jen mě vadí schazování a urážení lidí za to co dokážou a nebo nedokážou.Též vše v dobrém,i když nepochopen.ibanez5 píše:Profíci.... Jezdím s Tatrou 15 let po beskydech , tak moc dobře vím co Tatřenka umí, ale huntovat jí takhle je trochu prasárna, když je tak mokro jak tam tak tam zbytečně nejedu, abych tam vyváděl jak tady kolega ...
Každopádně v dobrým ...
Re: Tatra 815 lesák
Taky jsem zapad a to x- krát , ale vím, že když to vypadá takhle, tak se na to vykašlu ...než se tam bahnit,něco zadupad a pak shánět něco na vytáhnutí ... Ale to je jedno, každý jsme nějaký, hlavně,že se s toho aspoň vyškrabal ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra 815 lesák
Přesně tak. Tatra je dobrá mašina ale v tomhle terénu si s návěsem neškrtne žádný auto. Tam to chtělo Lakatoše aby ho vytáhnul na tvrdý podklad.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Tatra 815 lesák
ten zvuk si pamatuji z dětství, když se stavělo u nás sídliště. strejda jezdil se sklopkou a kolikrát ho z díry tlačil bagr , aby vyjel. líbilo se mi , když nás občas vozil.... hlavně po dírách takový výjezd se mi podařil před pár lety s traktorem ráno - 5 a než se naložilo dřevo vylezlo slunko a rozmrzlo to tak 5 mm na povrchu prostě to nepojede a hotovo. nakonec jsem se musel otočit vlečku za předek a lanem se vytáhnout na kopec.
Re: Tatra 815 lesák
Cesta mu nepatří, tak je mu jedno jak to za ním vypadá, hlavně že vyjel. Že tam potom někdo s traktorem vytřese duši je mu fuk.
Ale třeba se pletu
Ale třeba se pletu
Re: Tatra 815 lesák
T 815 nemá uzávěrku předku? Vím, že T 148 měla.
Re: Tatra 815 lesák
Nemá a je to velká bolest 815tek, dávala se uzávěrka na předek jako nadstardantí výbava, taky jako nadstandart se dával cyklovač na stěrače.... Ta uzávěrka na předku 815 hodně chybí. Jednou dobou jsem jezdil s euro2 demprem a tam už uzávěrka na předku byla ve všech typech a bylo to hooodně poznat. Ale zase euro 2 jsou z 90 % na dlouhém podvozku, takže zase nevýhoda v průchodnosti. Jinak 148 si myslím, že doted nemá konkurenci v průchodnosti terénem. Nízko těžiště, uzávěrka všude... Se říká , že ten kdo převrátí 148 na bok, tak to už musí být bud blbec šofér, anebo už fakt šílený svah ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."