Bezpečnost práce
Moderátor: rezis
Bezpečnost práce
Bagrista bude nejspíš velkej pohodář a ty kobylky tam snad hledaj poklad.
https://www.youtube.com/watch?v=utQSg3vVPd0
https://www.youtube.com/watch?v=utQSg3vVPd0
Re: Bezpečnost práce
není to nějakej diamantovej důl? Že by hledali něco na povrchu
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Bezpečnost práce
To mi pripomenulo ako sme vyrovnavali jeden pozemok v Michalovciach a tiez mi tak pod hyd. ruku skakali cierny spoluobcania a hladali zelezo veduci musel byt stale nablizku aby ich odhanal
Re: Bezpečnost práce
Vypada to ze tam muze byt neco cenneho.Chose11 píše:není to nějakej diamantovej důl? Že by hledali něco na povrchu
Re: Bezpečnost práce
"Garimpo" je první stupeň geologického průzkumu. Pokud se dá věřit komentářům, pak zlatý důl.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Bezpečnost práce
jednou jsem v Praze vedle nádraží Běchovice recykloval železniční kamení, mlelo se jen na frakci 64mm, takže fofr krmit stroj a ještě navážet na hromadu a nakládat návěsy kamením. A okolo se motali bezdomovci a hledali měď a železo, při tom fofru zkuste na ně furt dávat pozor.Když jsem málem nacouval na jednu babu, tak jsem se rozzuřil, zastavil a řval na ni, ty ku...o jedna zamr...á, jestli tě přejedu, tak si nemysli že zavolám záchranku, ale naložím tě do lopaty a hodím do drtičky a udělám z tebe metry kolejí a to platí pro všechny tady!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za chvíli klid, ani noha a když něco chtěli, obloukem se mě vyhýbali a kolegy se ptali jestli si něco můžou vzít.... No ono zkuste taky ustát 30t nakladač, já bych mu šel z cesty...
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Bezpečnost práce
Tečou mi nervy z lidí, co se mi motaj kolem bagru. Hlavně když dělam podkopem. Přijde mi, že lidi občas nepřemejšlej.....Chose11 píše:jednou jsem v Praze vedle nádraží Běchovice recykloval železniční kamení, mlelo se jen na frakci 64mm, takže fofr krmit stroj a ještě navážet na hromadu a nakládat návěsy kamením. A okolo se motali bezdomovci a hledali měď a železo, při tom fofru zkuste na ně furt dávat pozor.Když jsem málem nacouval na jednu babu, tak jsem se rozzuřil, zastavil a řval na ni, ty ku...o jedna zamr...á, jestli tě přejedu, tak si nemysli že zavolám záchranku, ale naložím tě do lopaty a hodím do drtičky a udělám z tebe metry kolejí a to platí pro všechny tady!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za chvíli klid, ani noha a když něco chtěli, obloukem se mě vyhýbali a kolegy se ptali jestli si něco můžou vzít.... No ono zkuste taky ustát 30t nakladač, já bych mu šel z cesty...
Re: Bezpečnost práce
co jsem uznal jako super věc jsou bezpečnostní reflexní vesty, to mám pořád přehled o všech okolo
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Bezpečnost práce
Jako ja ze stepkovacem. Onehda firma domluvila nejakeho fotografa na prezentacni video. Tak ze si bude fotit jak stepkuju a ja mu rikam nechodte proti tej vane kam davam odkory na stepkovani.nekdy kdyz to dojizdi tak vyleti kus odkoru a leti to dost rychle. Blbec jen jsem se chvilku nedival bral jsem dalsi balik odkoru on samozrejme chtel videt detail, zacal si to fotit . Jak cumel do fotaku v tom odletel kus odkoru a tesne kolem hlavy. Zastavil jsem to a pan radsi sbalil nadobi a odjel. Video nikdy nevzniklo aspon,jsem ho teda nikde nevidel.
Re: Bezpečnost práce
Se mu tam pletou jako slepice pod nohama
Ale jinak respekt bagrákovi.
Ale jinak respekt bagrákovi.
OSTROWEK K162
Mulča M22 sklopka
Mulča M22 sklopka
Re: Bezpečnost práce
Nedá mi to, máme školení,tak jsem jim tam šoupl toto video a udělalo se nám špatně.Já to už podruhé vidět ani nemůžu ,ale ruku na srdce kdo zvás nestál na ještěrce nebo na závěsu?? I já dělal závaží.......Fuj tajksl
https://www.facebook.com/InfoMY/videos/ ... 660377506/
https://www.facebook.com/InfoMY/videos/ ... 660377506/
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
- pinkygsx
- Příspěvky: 4287
- Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
- Bydliště: kousek od Vyškova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost práce
tak toje hnus......... fuj....
Pepina už je horová http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=81501
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
další projekt DaewARO : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=92759
JawARO: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... lit=jawaro
Re: Bezpečnost práce
a přitom stačilo si ten náklad nechat jenom těsně nad zemí, potom když se převáží, tak se to dá zvládnout.
Re: Bezpečnost práce
Mazec! Plech to je sviňa! Párkrát při nás taky anděl strážnej stál s ještěrkou. Co se nadělalo takovejch situací a bylo to taky fousovka kolikrát. Než se něco stane.
Pár vlastních zážitků.
První teréní ještěrka Desta. Převezla všechno. Musela mít pěkně nahulákaný přední kola. Trafo nikdo nevěděl co váží. Zvedali jsme a nic. Až když si na ještěrku dozadu stouplo 10 lidí, trafo se odlepilo od podlahy kamionu. Kdyby někdo spadnul při vyjíždění z podlahy kamionu válelo by se to všechno po zemi.
Další přijela avie a měla zase trafo. Chlapík řidič povídá, je to přibitý prkýnkama k podlaze co s tím? No utrhneme to ještěrkou no ne? Zvedá zvedá a nic. Nejednou prkýnka ulítly u ještěrky a trafo se skácelo a opřelo se o ten slaboulinkej sloupeček u zaplachtovaný avie. Rychle kurtu uvázat a ještěrkou zatáhnout aby neslítlo na druhé straně avky na zem ( trafo 450 000 Kč! )
Jak zatáhnul, trafo se zhouplo a sedlo spátky na korbu na lyžiny co mělo pod sebou. Ale jak sedlo, málem to urvalo kabinu u avky co to bylo za hup!
Další, vozily se skelety z betonu. V předu tři paleťáky a vzadu ještěrka tlačila skelet na dílnu. Druhek den po navezení skeletů si klučina zůstal po práci a vyvářel si výfuk na škůdce. Auto zvednul a vařil. Koukali jsme mu na to a pod škůdkou 10 lidí čumělo na to jak to záplatuje. Opravil si to a jel dom. Druhej den vzal manipulant ještěrku a zvedl střechu od skeletu a urval se mu šroub co drží řetěz co zvedá vidle. No to bylo o fous to by asi 10 lidí na hlavě škůdku den předtím neudrželi.
No a o těch plechách. S kolegou jsme vezli ze skladu rozpáskovenej balík 2,0 mm plechu formát 1250 x 1850 mm. A než jsme jeli povídali jsme právě tomu klučinovi co si dělal kdysi ten výfuk aby si popojel autem, že jedeme pro plech a překáží tam škůdka. No frfňal že by to vyšlo a že se vejdeme. Ale sedl a odjel. No a jedeme si s tím balíkem plechu a v maliňinkaté zatáčičce si plechy vzpoměly že se rozjedou. A to je jak voda! Nejde s tím už nic dělat. Takže celej balík 80 tabulí jelo. Na paletě zůstala jedna tabule. Ostatní se rozjely na vzdálenost 30 metrů! Kdyby tam zůstala škúdka uřízlo by jí to asi gumy.
Jo zažil jsem spousty a spousty chvilek a zatím to pokaždé vyšlo. Zažil jsem že se nám začal kácet jeřáb. Jen tak jako že trošku, seděl jsem v ještěrce a rychle najel pod břemeno a přizvedl a ustáli jsme to. Ještěrka byla 10 tuna tak to dala. Prasknulo nám šasi jeřábu při manipulaci s 16 tunama. Naštěstí to jeřábník měl jen asi 10 cm nad zemí. Tak to buchlo na zem a dobrý. Ale jeřáb se tak zkřížil, že dveře u kabiny řiďiče byly asi o 15 cm šejdrem. Šasi je asi 50 cm I profil a ruplo to, už to bylo ale naprasklí. Jo jo bývalo to. V zimě jednou kolega vezl střechu z betonu na ještěrce. Takovou velkou asi 4 tuny. Jed s ní k jeřábu a pomaloučku. Jak byl pod střechou sníh, nabral ho na vidle a pak zvedl tu střechu. Přijel k nám k jeřábu a lehce přibrzdil a už to jelo. Střecha se rozjela jenže to jsme už měli vyzkoušený, že je blbost zkoušet něco brzdit, zastavit. Nohy a pryč. Stihli jsme uhnout a střecha se zapíchla po sjetí z vidlí do země. I když byla pod sněhem trochu zmrzlá.
Mohl bych psát a psát, ale nemá to cenu. Popsal bych stránky s tím. Jak se ulomila vidle na 10 tuně ještěrce. Prostě se dělají věci které se dělat nemají. A potom se to stává.
Pár vlastních zážitků.
První teréní ještěrka Desta. Převezla všechno. Musela mít pěkně nahulákaný přední kola. Trafo nikdo nevěděl co váží. Zvedali jsme a nic. Až když si na ještěrku dozadu stouplo 10 lidí, trafo se odlepilo od podlahy kamionu. Kdyby někdo spadnul při vyjíždění z podlahy kamionu válelo by se to všechno po zemi.
Další přijela avie a měla zase trafo. Chlapík řidič povídá, je to přibitý prkýnkama k podlaze co s tím? No utrhneme to ještěrkou no ne? Zvedá zvedá a nic. Nejednou prkýnka ulítly u ještěrky a trafo se skácelo a opřelo se o ten slaboulinkej sloupeček u zaplachtovaný avie. Rychle kurtu uvázat a ještěrkou zatáhnout aby neslítlo na druhé straně avky na zem ( trafo 450 000 Kč! )
Jak zatáhnul, trafo se zhouplo a sedlo spátky na korbu na lyžiny co mělo pod sebou. Ale jak sedlo, málem to urvalo kabinu u avky co to bylo za hup!
Další, vozily se skelety z betonu. V předu tři paleťáky a vzadu ještěrka tlačila skelet na dílnu. Druhek den po navezení skeletů si klučina zůstal po práci a vyvářel si výfuk na škůdce. Auto zvednul a vařil. Koukali jsme mu na to a pod škůdkou 10 lidí čumělo na to jak to záplatuje. Opravil si to a jel dom. Druhej den vzal manipulant ještěrku a zvedl střechu od skeletu a urval se mu šroub co drží řetěz co zvedá vidle. No to bylo o fous to by asi 10 lidí na hlavě škůdku den předtím neudrželi.
No a o těch plechách. S kolegou jsme vezli ze skladu rozpáskovenej balík 2,0 mm plechu formát 1250 x 1850 mm. A než jsme jeli povídali jsme právě tomu klučinovi co si dělal kdysi ten výfuk aby si popojel autem, že jedeme pro plech a překáží tam škůdka. No frfňal že by to vyšlo a že se vejdeme. Ale sedl a odjel. No a jedeme si s tím balíkem plechu a v maliňinkaté zatáčičce si plechy vzpoměly že se rozjedou. A to je jak voda! Nejde s tím už nic dělat. Takže celej balík 80 tabulí jelo. Na paletě zůstala jedna tabule. Ostatní se rozjely na vzdálenost 30 metrů! Kdyby tam zůstala škúdka uřízlo by jí to asi gumy.
Jo zažil jsem spousty a spousty chvilek a zatím to pokaždé vyšlo. Zažil jsem že se nám začal kácet jeřáb. Jen tak jako že trošku, seděl jsem v ještěrce a rychle najel pod břemeno a přizvedl a ustáli jsme to. Ještěrka byla 10 tuna tak to dala. Prasknulo nám šasi jeřábu při manipulaci s 16 tunama. Naštěstí to jeřábník měl jen asi 10 cm nad zemí. Tak to buchlo na zem a dobrý. Ale jeřáb se tak zkřížil, že dveře u kabiny řiďiče byly asi o 15 cm šejdrem. Šasi je asi 50 cm I profil a ruplo to, už to bylo ale naprasklí. Jo jo bývalo to. V zimě jednou kolega vezl střechu z betonu na ještěrce. Takovou velkou asi 4 tuny. Jed s ní k jeřábu a pomaloučku. Jak byl pod střechou sníh, nabral ho na vidle a pak zvedl tu střechu. Přijel k nám k jeřábu a lehce přibrzdil a už to jelo. Střecha se rozjela jenže to jsme už měli vyzkoušený, že je blbost zkoušet něco brzdit, zastavit. Nohy a pryč. Stihli jsme uhnout a střecha se zapíchla po sjetí z vidlí do země. I když byla pod sněhem trochu zmrzlá.
Mohl bych psát a psát, ale nemá to cenu. Popsal bych stránky s tím. Jak se ulomila vidle na 10 tuně ještěrce. Prostě se dělají věci které se dělat nemají. A potom se to stává.
Re: Bezpečnost práce
jj fujtajxl, prostě je třeba být opatrný tohodle se bojím jak čert kříže při mojí činnosti, kluci na mě koukaj proč je furt buzeruju.
Osobně jsem se převrátil ještěrkou i když jsem měl břemeno 5cm nad zemí. Odklízel jsem kola od rozřezané parní lokomotivy, na vidlích to moc nešlo tak jsem je vozil na metr dlouhém řetězu. Jel jsem pomalu ale břemeno se rozkývalo jak kyvadlo až mě převrátilo na bok. Ještěra padala pomalu tak jsem stihl vystoupit - nahoru
Ještěra se alespoň dočkala výměny oleje, než jsme ji hodili zpět na kola všechen vytek. Jinak se jí nestalo vůbec nic.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.