Stránka 1 z 1
Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 2:04 pm
od Pompo3008
Ahoj všichni mám dotaz i prosbu.Do Traktůrku jsem vsadil motor i s převodovkou z Favorita a řeším problém: když zavařím diferenciál na té převodovce jede to velmi pomalu (utáhlo by to chcíplího slona) a rychlost žádná.Jako druhou převodovku mám gaz a zadní nápravu V3s.Zkusil jsem převodovku s nezavařeným diferenciálem,namontoval druhou poloosu natvrdo....rychlost super,ale zřejmě se sekl diferenciál uvnitř a když dám 5 na první převodovce a 4 na druhé tak se na tento poměr rozjedu a rychllost nic moc.Poradí mi prosím někdo co s tím provézt aby to jelo rychleji? děkuji za rady
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:03 pm
od krajan
ja som dal druhu prevodovku naopak a je to tak akurat cize 1:1 alebo 2x rychlejsie
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:34 pm
od Pompo3008
a co na to říká ta druhá převodovka?
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:44 pm
od krajan
druha prevodovka je z nissana tusim 2,7 td vykon tak 200 hp takze nic . Je na to stavana ved je redukcna . Mal som tam z tusim gaz 3 rychlosti + R . Ked som ju 2 krat roztrhol tak som zainvestoval
http://krajan1.rajce.idnes.cz/traktorik ... 173349.jpg
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:48 pm
od Pompo3008
Ta moje je přímo z obrněného,obojživelného vozu BRDM 2 vážilo 7 tun a výkon cca 180 koní
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:52 pm
od krajan
aj tak nedokazes preniest cely vykon takze v pohode . V kazdom pripade je treba ako pri vsetkom pouzivat rozum
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 3:56 pm
od Pompo3008
Takže myslíš,že to mohlo fungovat?
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 4:05 pm
od krajan
moj nazor je nepodstatny , ale nevidim problem. Akurat treba davat pozor na mazanie . Ja som namiesto oleje dal molibdenovu riedku vazelinu - ta bude mazat jak slak .
V podstate mam prevod 1:1 to je napriamo ( to je moja redukovana ) a redukcia je do rychla ta je cez kolesa ( tato je cestna )
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 4:08 pm
od Pompo3008
ta moje druhá má 4 vpřed a zátečku
ta první 5 vpřed a zpátečku
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 4:37 pm
od krajan
mas problem . Ked ju pouzijes ako druhu tak v podstate s nej nedostanes viac ako 1:1 a menej . A to veru nebudes mat neaku obrovsku rychlost . Ja sice chodim max 25-30 km/h ale na redukovanej 1:1 by som to asi nechcel tahat . Horu mam 20 km .
Ja viem ze to niekto robi ze poloos natiahne rovno na dif. Ale toto riesenie nie je velmi vhodne na prejazd po ceste . Spekuloval som sa pri prerabani tej mojej prevodovky a dostal do stavu ze dokazem zapat povodny predny nahon co je teraz otoceny dozadu a zeniem s neho kardan a nemusim mat ziadnu rychlost ( ale mozem ) . Zatial som spokojny . Ak chces mat vyvod na kardan tak druha prevodovka je viac menej nutnost ( pokial to nedas cez hydromotor ) . Este existuje moznost dat tam zrychlujuci prevod , ale to neviem neviem .
Idealny stav je daj tam prevodovku co nema dif . Potom ides len dole . Aj krutiaci moment nie je taky velky .
Nie som odbornik a vsetko riesim sistemom pokus omyl . Ak vydrzi OK ked nie tak znova
Nie som si isty ale na favorita by si mozno dal prevodovku z 1203 ako prvu samozrejme a mal by si po problemoch
Re: Převody
Napsal: pon pro 26, 2016 8:05 pm
od Ondras83
Re: Převody
Napsal: čtv pro 29, 2016 9:27 pm
od Borivoj2006
Ondro, nějak mi ten odkaz nechce fungovat. Taky by mne to zajímalo.
Bořivoj
Re: Převody
Napsal: čtv pro 29, 2016 9:40 pm
od zde