Pridavna prevodovka V3S

převodové poměry, spárovaní převodovek s motory, řetězové a další převody, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
MisoD
Příspěvky: 17
Registrován: pát led 23, 2009 11:31 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Pridavna prevodovka V3S

#1 Nový příspěvek od MisoD »

Zdravim vsetkych.Niekde (len uz neviem kde) som sa docital ze sa da nejak upravit pridavna prevodovka.Nejak sa daju vymenit alebo zamenit ozubene kola na redukovanych rychlostiach????Viete niekto nieco bližšie o tom,popripade nejake foto ako to prerobit???Za reakcie vopred dakujem 8)

wlcoun
Příspěvky: 484
Registrován: stř pro 02, 2009 7:50 pm
Bydliště: Lovosice

Re: Pridavna prevodovka V3S

#2 Nový příspěvek od wlcoun »

Koukni na ,,PEPINUV URSUS 3045'' str.9

Mako4991
Příspěvky: 1996
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: Pridavna prevodovka V3S

#3 Nový příspěvek od Mako4991 »

Ale nie na redukovanom prevode,ale na cestnom.

adammurarik
Příspěvky: 916
Registrován: úte úno 16, 2010 7:49 pm
Bydliště: lednica

Re: Pridavna prevodovka V3S

#4 Nový příspěvek od adammurarik »

NAZDAR.mi to ideme z kamaratom riesit budeme vyrabat tie kolesa zmeni sa prevod z 1:0.75 na 1:1.33 :)

MisoD
Příspěvky: 17
Registrován: pát led 23, 2009 11:31 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pridavna prevodovka V3S

#5 Nový příspěvek od MisoD »

Tak vyrobte jednu sadu navyse pri rozumnej cene sa dohodneme 8)

Uživatelský avatar
sajgonak
Příspěvky: 322
Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pridavna prevodovka V3S

#6 Nový příspěvek od sajgonak »

to bude víc do rychla?

Mako4991
Příspěvky: 1996
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: Pridavna prevodovka V3S

#7 Nový příspěvek od Mako4991 »

Nie. Normálne je ten prevod 0,75:1,takže výstup je rýchlejší ako vstup,keď sa to otočí tak to bude cca 1,33:1.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Pridavna prevodovka V3S

#8 Nový příspěvek od rezis »

Mám opačný problém. Potřeboval bych ještě zrychlit 8)
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Mako4991
Příspěvky: 1996
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: Pridavna prevodovka V3S

#9 Nový příspěvek od Mako4991 »

Tak skús vymeniť redukovaný prevod ak to ide,to by si mal potom 0,4aj niečo :1,to by už celkom šlo,nie?

Uživatelský avatar
sajgonak
Příspěvky: 322
Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pridavna prevodovka V3S

#10 Nový příspěvek od sajgonak »

Potřeboval bych zpomalit, jak na to? Musím shánět jiná kola, nebo lze jen něco prohodit.....
Přílohy
V3S.jpg

Uživatelský avatar
fastrac8250
Příspěvky: 1505
Registrován: čtv pro 20, 2007 5:34 pm
Bydliště: košice

Re: Pridavna prevodovka V3S

#11 Nový příspěvek od fastrac8250 »

mohol by si zmerat tu prevodovku?a kde ot ma vstup a kde vystup?

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Pridavna prevodovka V3S

#12 Nový příspěvek od rezis »

To je přeci V3S zleva
první kolo je výstup na předek, druhé na zadek, třetí vložené, čtvrté výstup na zadek
To menší nahoře je výstup na naviják
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
sajgonak
Příspěvky: 322
Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pridavna prevodovka V3S

#13 Nový příspěvek od sajgonak »

Jasně, to vím, ale je tu nápad, jak změnit poměr do pomala..
Koukal jsem na ursus a je zde soustružnická práce na kolech. Nemá někdo tyto kola navíc? Zkusil bych také tuto úpravu - ale princip jsem ještě přesně nepochopil
Ale nenapadá mě žádná možnost než výroba nových kol :zapomel: .....
převodovku mohu poměřit - toto je staré foto, už dávno je v traktoru komplet.Mám tam horší přístup, ale orientačně sem nějakej rozměr večer hodím.

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pridavna prevodovka V3S

#14 Nový příspěvek od Pepino »

princip je jednoduchej, potřebuješ prohodit hnací kolo s hnanym a naopak, jenže každý má jinej náboj respektive díru.. kdyby sis to přečetl u mýho traktoru tak ti to cvakne, ale dobře napiši to sem znovu. potřebuješ 2 soukolí silničního převodu, budeě tedy mít 2 kola hnací a 2 hnaný, nebo jinak a česky, dvě větší a dvě menší, jenže jak tam konstrukcí danyý tak to větší má díru pro ložisko a drážkování pro řazení a to menší má díru s drážkou pro pero. takže vemeš třeba to menší (lepe se dělá) utočíš z něj zuby a uděláš nějakej rozměr pak vemeš to větší kolo a vytočíš do něj díru dlo rozměru který si udělal před tím, ale s přesahem no a máš hotovej náboj a věnec, pak jen věnec ohrřeješ a nalisuješ na náboj a vznikne něco takového:
náboj a věnec:
Obrázek
původní soukolí:
Obrázek
nové soukolí:
Obrázek
předlohové hřídele, v levo původní v pravo nová:
Obrázek
pro porovnání hnací kola, v levo nové v pravo původní:
Obrázek
fotky během obrábění:
Obrázek
Obrázek

jinak dobře se o tom mluví, ale práce je to na prd.. bereš to po malejch šponách a tak to trvá, bordelu z toho je jak sviň.. no už nikdy víc prostě.. ale musím řici že ta práce za to stojí..
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

adammurarik
Příspěvky: 916
Registrován: úte úno 16, 2010 7:49 pm
Bydliště: lednica

Re: Pridavna prevodovka V3S

#15 Nový příspěvek od adammurarik »

Dobra praca 8) a mam este dotaz ohladom zvarania ked si to zavaril ci to treba aj prikalit lebo zvaranim to zmekne.

Odpovědět

Zpět na „Převodovky“