pritlacny tanier

převodové poměry, spárovaní převodovek s motory, řetězové a další převody, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ZETOR-7745
Příspěvky: 34
Registrován: čtv srp 22, 2013 9:12 pm
Bydliště: Čadca

pritlacny tanier

#1 Nový příspěvek od ZETOR-7745 »

nikde na fore nemozem najst ako nastavit lopatky na pritlacnom tanieri ,vedel by niekto ako na to ? co k tomu potrebujem ? mam ho na motore M24,nieje to original z M24 je z neznameho vojina :vztek:
Přílohy
cxvc.png

Uživatelský avatar
ZETOR-7745
Příspěvky: 34
Registrován: čtv srp 22, 2013 9:12 pm
Bydliště: Čadca

Re: pritlacny tanier

#2 Nový příspěvek od ZETOR-7745 »

chlapy poradte :hm: uz chcem konecne traktor ist otestovat :rally:

Uživatelský avatar
xbedla
Příspěvky: 517
Registrován: stř kvě 12, 2010 1:03 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pritlacny tanier

#3 Nový příspěvek od xbedla »

Podle obrázku bych řekl že je to warťas, multicar M22, možná i Barkas.
Pokud talíř málo tlačí, dají se vypodložit péra. Jinak se dají akorát nastavit ty packy aby byly zároveň.
Tu je o tom něco napsané: http://multicar22.cz/archiv/vybwa.htm

Uživatelský avatar
ZETOR-7745
Příspěvky: 34
Registrován: čtv srp 22, 2013 9:12 pm
Bydliště: Čadca

Re: pritlacny tanier

#4 Nový příspěvek od ZETOR-7745 »

ako naštartujem ryclosti idu hladko po 2-3 minutach už idu cez zuby nechapem to :/ použil som už aj samonastavujuci sa pritlačny tanier a nič :-/

IronGaz
Příspěvky: 204
Registrován: čtv lis 04, 2010 1:05 pm
Bydliště: Púchov/SK

Re: pritlacny tanier

#5 Nový příspěvek od IronGaz »

Spojka je mechanická či kvapalinová ?

Uživatelský avatar
ZETOR-7745
Příspěvky: 34
Registrován: čtv srp 22, 2013 9:12 pm
Bydliště: Čadca

Re: pritlacny tanier

#6 Nový příspěvek od ZETOR-7745 »

IronGaz píše:Spojka je mechanická či kvapalinová ?
mechanicka na lanko

Uživatelský avatar
paja52
Příspěvky: 303
Registrován: stř říj 22, 2008 4:34 pm
Bydliště: Praha

Re: pritlacny tanier

#7 Nový příspěvek od paja52 »

Ten přítlačák vypadá dobře. Samozřejmě že se s ním dají dělat drobné korekce ale zatím bych s nín nehejbal.
Samonastavující přítlačák neznám ale jestli máš na mysli přítlačák se středovou pružinou, tak ten to nejspíš zachránit nemohl.
Tvůj problém bude spočívat v tom, že se na sešlápnutí spojkového pedálu nezvětší mezera mezi setrvačníkem a kotoučem přítlačného talíře na tolik aby spojková lamela v tomto prostoru nebyla unášena. Co se týče skutečnosti že se tak děje až po 2 až3 minutách? Nabízí se fakt že olej je ztuhlý a po těch třech minutách už tu lamelu neudrží.

Zjisti mně, jak velkou mezeru máš mezi grafitovým kroužkem na přítlačném talíři a ovládacím kroužkem připevněným na čepu ovládání spojky, abych tady nevymýšlel nějaké tragické scénáře. Předpokládám že je jasné, že motor s převodovkou musí být spojen aspoň dvěma šrouby a páka ovládání spojky odpojena od lanka pedálu spojky u převodovky.
Jj, pořád se něco děje.

http://youtu.be/6xRw4jJ6CMM

Odpovědět

Zpět na „Převodovky“