Ja som predný hnací hriade¾ prevodovky V3S stiahol na priemer aby vošiel do ložiska na k¾ukovke motora AVIA. Potom som na drážkový náboj lamely V3S nanitoval lamelu AVIA. Urobil prírubu na spojenie a už my chýba len urobi púzdro na výtlaèné ložisko z V3S aby dosiahlo na palce výtlaèného taniera AVIA.
Milan: mohli by ste poslat ako alebo z coho ste vyrobili ten medzikus.moc by som bol vdacný a pomohli by ste iste viacerým ktorý si nad tým lámu hlavu.dik
Tažko sa nám žilo kedysi, elektrina nebola a kerá bola tak aj tá trásla.
mezikus je vyrobenej z plotny o sirce myslim ze 50mm otec v praci vypalil plotnu podle vykresu a deda si to dal do soustruho stocil to aby to bylo kulaty potom udelal drazku na nasazeni na motor az to slo na motor tak z druhe strany udelal drazku aby sedala prevodovka sesoubovalo se to je a to v kupe!!!
jo dal ale zalezi jak ti bude pasovat prumer toho krouzku na motor my jseme meli stejnej prumer diry na prevodovce a stejnej prumer na motoru a jeste zalezi jak hluboko budes mit prevodovku v motoru!!
acidko píše:mohli by ste poslat ako alebo z coho ste vyrobili ten medzikus.moc by som bol vdacný a pomohli by ste iste viacerým ktorý si nad tým lámu hlavu.dik
Ak chces spojit motor AVIA a prevodovku V3S tak spojovacia priruba musi mat hrubku od 25 mm do 30 mm. Ak spravis hrubsiu, nedosiakne hriadelka prevodovky do loziska na klukovke motora. Ak spravis tensiu, tak bez skratenia drazkovacieho hriadela kde je lamela to nespois. A poviem ti ze je to riadne tvrdy material aj po odkaleni.
Zdrávím příznivce domácího kutění, potřebuji poradit jak na to.
Pro stavbu traktůrku chci použít to co mám doma, mám Aviáckej motor a převodovku z vejdy, potřebuji poradit jak to sešroubovat tak aby to dohromady fungovalo jak má.
Pokud tuto kombinaci již někdo na svém oři již má, prosím o radu. Pokud ne poradíte mi jak na to?