Pridavna prevodovka V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát led 23, 2009 11:31 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Pridavna prevodovka V3S
Zdravim vsetkych.Niekde (len uz neviem kde) som sa docital ze sa da nejak upravit pridavna prevodovka.Nejak sa daju vymenit alebo zamenit ozubene kola na redukovanych rychlostiach????Viete niekto nieco bližšie o tom,popripade nejake foto ako to prerobit???Za reakcie vopred dakujem
Re: Pridavna prevodovka V3S
Koukni na ,,PEPINUV URSUS 3045'' str.9
Re: Pridavna prevodovka V3S
Ale nie na redukovanom prevode,ale na cestnom.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: úte úno 16, 2010 7:49 pm
- Bydliště: lednica
Re: Pridavna prevodovka V3S
NAZDAR.mi to ideme z kamaratom riesit budeme vyrabat tie kolesa zmeni sa prevod z 1:0.75 na 1:1.33
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát led 23, 2009 11:31 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pridavna prevodovka V3S
Tak vyrobte jednu sadu navyse pri rozumnej cene sa dohodneme
- sajgonak
- Příspěvky: 322
- Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pridavna prevodovka V3S
to bude víc do rychla?
Re: Pridavna prevodovka V3S
Nie. Normálne je ten prevod 0,75:1,takže výstup je rýchlejší ako vstup,keď sa to otočí tak to bude cca 1,33:1.
Re: Pridavna prevodovka V3S
Mám opačný problém. Potřeboval bych ještě zrychlit
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Pridavna prevodovka V3S
Tak skús vymeniť redukovaný prevod ak to ide,to by si mal potom 0,4aj niečo :1,to by už celkom šlo,nie?
- sajgonak
- Příspěvky: 322
- Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pridavna prevodovka V3S
Potřeboval bych zpomalit, jak na to? Musím shánět jiná kola, nebo lze jen něco prohodit.....
- fastrac8250
- Příspěvky: 1505
- Registrován: čtv pro 20, 2007 5:34 pm
- Bydliště: košice
Re: Pridavna prevodovka V3S
mohol by si zmerat tu prevodovku?a kde ot ma vstup a kde vystup?
Re: Pridavna prevodovka V3S
To je přeci V3S zleva
první kolo je výstup na předek, druhé na zadek, třetí vložené, čtvrté výstup na zadek
To menší nahoře je výstup na naviják
první kolo je výstup na předek, druhé na zadek, třetí vložené, čtvrté výstup na zadek
To menší nahoře je výstup na naviják
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
- sajgonak
- Příspěvky: 322
- Registrován: sob lis 01, 2008 2:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pridavna prevodovka V3S
Jasně, to vím, ale je tu nápad, jak změnit poměr do pomala..
Koukal jsem na ursus a je zde soustružnická práce na kolech. Nemá někdo tyto kola navíc? Zkusil bych také tuto úpravu - ale princip jsem ještě přesně nepochopil
Ale nenapadá mě žádná možnost než výroba nových kol .....
převodovku mohu poměřit - toto je staré foto, už dávno je v traktoru komplet.Mám tam horší přístup, ale orientačně sem nějakej rozměr večer hodím.
Koukal jsem na ursus a je zde soustružnická práce na kolech. Nemá někdo tyto kola navíc? Zkusil bych také tuto úpravu - ale princip jsem ještě přesně nepochopil
Ale nenapadá mě žádná možnost než výroba nových kol .....
převodovku mohu poměřit - toto je staré foto, už dávno je v traktoru komplet.Mám tam horší přístup, ale orientačně sem nějakej rozměr večer hodím.
- Pepino
- Příspěvky: 1409
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pridavna prevodovka V3S
princip je jednoduchej, potřebuješ prohodit hnací kolo s hnanym a naopak, jenže každý má jinej náboj respektive díru.. kdyby sis to přečetl u mýho traktoru tak ti to cvakne, ale dobře napiši to sem znovu. potřebuješ 2 soukolí silničního převodu, budeě tedy mít 2 kola hnací a 2 hnaný, nebo jinak a česky, dvě větší a dvě menší, jenže jak tam konstrukcí danyý tak to větší má díru pro ložisko a drážkování pro řazení a to menší má díru s drážkou pro pero. takže vemeš třeba to menší (lepe se dělá) utočíš z něj zuby a uděláš nějakej rozměr pak vemeš to větší kolo a vytočíš do něj díru dlo rozměru který si udělal před tím, ale s přesahem no a máš hotovej náboj a věnec, pak jen věnec ohrřeješ a nalisuješ na náboj a vznikne něco takového:
náboj a věnec:
původní soukolí:
nové soukolí:
předlohové hřídele, v levo původní v pravo nová:
pro porovnání hnací kola, v levo nové v pravo původní:
fotky během obrábění:
jinak dobře se o tom mluví, ale práce je to na prd.. bereš to po malejch šponách a tak to trvá, bordelu z toho je jak sviň.. no už nikdy víc prostě.. ale musím řici že ta práce za to stojí..
náboj a věnec:
původní soukolí:
nové soukolí:
předlohové hřídele, v levo původní v pravo nová:
pro porovnání hnací kola, v levo nové v pravo původní:
fotky během obrábění:
jinak dobře se o tom mluví, ale práce je to na prd.. bereš to po malejch šponách a tak to trvá, bordelu z toho je jak sviň.. no už nikdy víc prostě.. ale musím řici že ta práce za to stojí..
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: úte úno 16, 2010 7:49 pm
- Bydliště: lednica
Re: Pridavna prevodovka V3S
Dobra praca a mam este dotaz ohladom zvarania ked si to zavaril ci to treba aj prikalit lebo zvaranim to zmekne.