Ahoj,
řeším nyní problém s motorem ISUZU - 3válec, diesel, objem 1.4 litrů. Bagřík bez problému pracoval, odstavil se a když jsme ho chtěli po měsíci natočit, tak nic... Motor točí a nemá absolutně snahu chytnout, kouř z něho jde při startu jen nepatrně. Když jsme mu dávali do sání startovací sprej a dlooouho točili, motor už jakoby pomalu běžel (přirovnal bych to k běhu na jeden válec ze tři ), ale už to bylo takové, že člověk má s chutí vypnout startér a čekat, jestli se chytí.
Když jsem oddělat vstřikovací trubku a zachytával palivo, tak na řekněme 10 sekund točení to dá tak 20 kapek nafty... Což se mi zdá málo, prostě z té vstřikovací trubky jen pomalu kape nafta, žádné stříkání. Když jsem oddělal trubku od podávacího čerpadla - mechanické, která vede potom do palivového filtru, tak z ní jde při točení o trochu více nafty, ale žádný extrém, za 10 sekund točení možná necelou stříkačku?...
Nemám ale tušení, kolik ten motor / podávací čerpadlo má nafty dávat, aby to bylo OK.
Nemáte někdo nějakou radu, jsem z toho poměrně zoufalý :/
Díky.
Motor ISUZU - diesel
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Motor ISUZU - diesel
Nie som odborník ale keď ten motor bežal až do chvíle kým sa odstavil tak čerpadlo by som vylúčil. Či je dostatočná dávka nafty neviem posúdiť.
Určite by som ale zmeral tlak vo valcoch. Typujem to na zapečené krúžky na piestoch. Mal som rovnaký problém ale s iným motorom.
Určite by som ale zmeral tlak vo valcoch. Typujem to na zapečené krúžky na piestoch. Mal som rovnaký problém ale s iným motorom.
Re: Motor ISUZU - diesel
Změřit tlaky ve válcích, pokud nebudou stejné ve všech válcích nebo budou malé při opakovaném měření vstříknout do válce trochu oleje.Pokud se tlaky zvýší jsou špatné kroužky, pokud zůstanou +- stejné jsou špatné ventily nebo třeba prasklý píst.Až potom bádat nad čerpadlem.Nejspíš ale bude ucpaný přívod nafty, nejdříve tedy vyměnit filtr, vyčistit nádrž a zkontrolovat průchodnost potrubí.Není náhodou zavzdušněné čerpadlo?
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
Re: Motor ISUZU - diesel
Já bych hledal problém v palivové soustavě. Biosložka je svinstvo a měsíc klidu dokáže udělat své.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Motor ISUZU - diesel
Taky bych to tak viděl, i když mě se doposud nic takového nestalo, bagřík yanmar jsem po půl roce odstávky venku nastartoval bez problému.To samé motorovka nebo křovinořez.Nebo mohl zůstat viset ventil, to je taky dobrá past.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
Re: Motor ISUZU - diesel
,,,, no kamarat mal ten problém zo slaviou , zalepene vstrekovacie cerpadlo
Re: Motor ISUZU - diesel
Hele, mozna ti to prijde jako kravina, ale co se nahodou stalo me. Opravoval jsem cosi na bagru a mel jsem sundanou podlahu, a pri davani z5 se mi povedlo zaretovat nozni pedal co ovlada rychlospojky, takze byl pusteje tlak do rychlospojek, ale v tech nebyl zadny spotrebic. Motor se chhoval uplnepresne tak jak popisujes, skoro chytil, bezel tak jakoby na 1valec, malicko kouril, nereagoval ani na sprej... Nejdriv jsem vytriskal baterku marnejma pokusama o start, taxem to dal na zdroj a malem utavol starter...
Paxem sel na kafe a premejslel cim by to mohlo bejt, no a rekl jsem si ze to zacalo az po oprave a taxem sel udelat presne to co jsem delal, sice jsem premyslel jakou ma souvislost sundana podlaha u motoru ktery nema absolutne zadnou elektroniku, ale nedalo mi to. No a pri sundavani pedalu jem si toho vsim, stacilo odaretovat a sel na vrknut. Uz jsem byl zoufalej, odvzdusnoval, strikal spray a vse nahovno...
Zkus se podivat jestlise ti nepovedlo nahodou to same...
Jinak normalni dizl na sprej, tedy ne na startovaci, ale na cistic brzd normalne chytne, sice s detonacema jak prase ale bezi. V tomhle pripade to ani neskytlo, cerpadlo to dokazalo zadusit
Paxem sel na kafe a premejslel cim by to mohlo bejt, no a rekl jsem si ze to zacalo az po oprave a taxem sel udelat presne to co jsem delal, sice jsem premyslel jakou ma souvislost sundana podlaha u motoru ktery nema absolutne zadnou elektroniku, ale nedalo mi to. No a pri sundavani pedalu jem si toho vsim, stacilo odaretovat a sel na vrknut. Uz jsem byl zoufalej, odvzdusnoval, strikal spray a vse nahovno...
Zkus se podivat jestlise ti nepovedlo nahodou to same...
Jinak normalni dizl na sprej, tedy ne na startovaci, ale na cistic brzd normalne chytne, sice s detonacema jak prase ale bezi. V tomhle pripade to ani neskytlo, cerpadlo to dokazalo zadusit
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com