motory LOMBARDINI LDW
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
motory LOMBARDINI LDW
Páni kto má skúsenosti s týmito motormi potreboval by som poradiť pri generálkovaní motora LDW 903 FOCS prípadne váš názor na prevrtanie tohoto motora na večší obsah čím by s toho bol LDW 1003
Re: motory LOMBARDINI LDW
LDW 1003 zdvih 77,5mm vrtání 75 mm LDW 903 FOCS zdvih 75mm vrtání 72mm
Nikdy nebude po generálce jako LDW 1003 pouze se trochu zvýší výkon co jde ovlivnit je vrtaní a to je omezené 3 mm materialu z válce obráběč kovu neodborusí zdůvodu zeslabení materialu kdyby to byl vzduchový motor tak by mohlo jít ale zaleží kdo brousí a co.
Nikdy nebude po generálce jako LDW 1003 pouze se trochu zvýší výkon co jde ovlivnit je vrtaní a to je omezené 3 mm materialu z válce obráběč kovu neodborusí zdůvodu zeslabení materialu kdyby to byl vzduchový motor tak by mohlo jít ale zaleží kdo brousí a co.
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: motory LOMBARDINI LDW
len uvažujem pretože v katalogu som pozeral že kluku dáva rovnaku na 903 aj na 1003 tak som s toho dedukoval že majú rovnaký zdvih a liši sa to len vo vrtani ak máš s týmito motormi skúsenosti budem vďačný každej rade
Re: motory LOMBARDINI LDW
Kde je to napsaný?
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: motory LOMBARDINI LDW
V katalogu ND je pozicia na klukovku jedna pre oba typy motorov ale možno sa mýlim aj tak to bol len asi blbý nápad prevrtavať to na večšie vrtanie. A inak nehorázne drahé diely sú na tieto motory len krúžky na jeden piest vychádzaju na 49 € tesnenie pod hlavu 51 € pár ojničných ložísk 11,66 € a piest ani nehovorím len náhrada od výrobcu piestov stojí cca 50 € takže ak ho poskladám tak to bude pekná paleta za opravu
Re: motory LOMBARDINI LDW
zde je dílenský manual
http://www.melody-in-blues.org/download ... ardini.pdf
Karter motoru je stejný pro oba motory to ano , je to celkem normální zlevňuje to výrobu, jen vyrtají díru dle požadavků
Klikové hřídele mají jiný zdvich tedy motor jiný krouticí moment, to ovliňuje celkový výkon motoru.
Písty a kroužky se nakupují dle výbrusu, nemusí být ani originál dělají dle výbrusu.
Nemusí být tolik drahé
http://www.melody-in-blues.org/download ... ardini.pdf
Karter motoru je stejný pro oba motory to ano , je to celkem normální zlevňuje to výrobu, jen vyrtají díru dle požadavků
Klikové hřídele mají jiný zdvich tedy motor jiný krouticí moment, to ovliňuje celkový výkon motoru.
Písty a kroužky se nakupují dle výbrusu, nemusí být ani originál dělají dle výbrusu.
Nemusí být tolik drahé
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: motory LOMBARDINI LDW
Ďakujem , ja som uvažoval nad prevrtanim lebo pôvodne piesty sú v prdeli a kamarát mi ponúkol rovnaké len maju priemer 75 mm su tiež lombardini ale nevie ani on z akeho motora ale ak je to tak ako si mi to vysvetlil tak nebudem špekulovať a budem zohaňať piesty tak ako tam majú byť ak vieš poradiť kde zohnať lacnejšie diely tak budem vďačný
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned led 31, 2010 5:24 pm
- Bydliště: Slovakia, Banská Bys
- Kontaktovat uživatele:
Re: motory LOMBARDINI LDW
DODOTRAK: nevieš aká je životnosť týchto motorov LDW 903 a podobne
Re: motory LOMBARDINI LDW
Ahoj,potřeboval bych poradit mám motor z příkopového válce ldw 903 a v olejové vaně jsem našel pravděpodobně jehličky z ložiska mají zhruba 2*4 mm a vůbec nemůžu přijít odkud jsou
Re: motory LOMBARDINI LDW
Nejsem si jistej, estli nekecám blbosti, mám LDW 1503, tam žádné jehličkové ložisko není. (vačka ještě po staru poháněná zubatým soukolím).
Ale LDW 903 už má tuším náhon vačky řemenem, a tam by mělo být kvůli většímu radiálnímu namáhání uložení vačky, přidané jehlčkové ložisko. (to zadní za závažíčkama regulátoru otáček, přímo pod rozvodovým kolem náhonu vačkového hřídele)
Estli je ten prostor za ložiskem spojený zkrz blok s olejovou vanou, aby tam ty jehle při vysypání ložiska napadali, ovšem netuším
Ale LDW 903 už má tuším náhon vačky řemenem, a tam by mělo být kvůli většímu radiálnímu namáhání uložení vačky, přidané jehlčkové ložisko. (to zadní za závažíčkama regulátoru otáček, přímo pod rozvodovým kolem náhonu vačkového hřídele)
Estli je ten prostor za ložiskem spojený zkrz blok s olejovou vanou, aby tam ty jehle při vysypání ložiska napadali, ovšem netuším
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: motory LOMBARDINI LDW
Typl bych to na regulátor otáček , může to být i z výroby.
Re: motory LOMBARDINI LDW
Našel jsem několik rozkresu ale nikde tam jehlovi ložisko nevidím,ano pohon váčky je řemenem. Podle velikosti těch válečku jsem usuzoval že jsou v těch rolnach na vahadlech ale tam se to zdá být ok a ani tam není místo pro vypadnuti,navíc se mi nezdá že by by se všechny zplachli dolů a žádná by nezůstala navrch na hlave