Turbo - nezastavitelný motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Turbo - nezastavitelný motor
Nezastavitelný motor, který se nakonec přetočí a zničí. Může za to... Turbodmychadlo!
https://www.auto.cz/nezastavitelny-moto ... eLNyOLGI6A
https://www.auto.cz/nezastavitelny-moto ... eLNyOLGI6A
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Když jsou vstřiky elektronicky řízené stačí vypnout zapalovaní, to jsou od roku 2000.
Tohle hrozí u čistě mechanického motoru a dmychadla.
Tohle hrozí u čistě mechanického motoru a dmychadla.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Jo párkrát se mi to stalo na služebním Ford Maverikovi, nikomu to nepřeji. Auto furt přidává a nezbývá než brzda, horší pokud s e ti to stane před křižovatkou nebo za někým a nečekáš to....
Re: Turbo - nezastavitelný motor
thovt, to ale nic neřeší, hoří olejová mlha, kterou ten motor saje.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Turbo - nezastavitelný motor
To opravdu nestačí, motor nasaje olej ze sání a už jede sám ...
malej traktorista v malým traktoru
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Stačí velký kus hardu i igelitka stačí ucpat saní , zastaví každý motor nebo rychle zastavit vozidlo neutrál, držet sešláplou brzdu pak zařadit pětku motor stojí. S automatickou převodovkou zadusit hadrem.
Mám už natrénováno u motoru Slavie když zasekne regulátor motor je se roztáčí do nekonečna.
Mám už natrénováno u motoru Slavie když zasekne regulátor motor je se roztáčí do nekonečna.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Bych chtěl vidět jak na osobáku v tom kalupu někdo otvírá kapotu a strká tam někam hadr. Tím spíš že není kde kloudně takový hadr strčit. Já u toho byl jen jednou, to se nám to podařilo zašlápnout a chcípnout přes kvalt. Nedokážu si představit že bych rozdělával sání a někde cpal hadr. Tím spíš že málokdo vozí v autě nějaký vercajk. Tady nám popisoval jeden zákazník co ho to potkalo,jak skočil na dálnici za svodidla a čekal. A až klesla mlha teprv vylezl.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Párkrát se nám to stalo na karosách s motory iveco cursor. Když se to stalo s kvaltem tak to dobře dopadlo, ale když k tomu došlo při přeřazení tak tam kvalit už nikdo nenarve a bylo po všem.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Proto mám na všech strojích namontované klapky na sání a někde i na výfuk, už se mi to totiž také stalo a ta bezmoc
A na OA mám klapku na sání z výroby, myslel jsem, že je to dnes standart
A na OA mám klapku na sání z výroby, myslel jsem, že je to dnes standart
Žádný experiment nelze považovat za naprostý nezdar - vždy může totiž posloužit jako varovný příklad.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Hlavne neviem kto by otvorik kapotu, ked je tam motor ulozeny tak ze ta ojnica trafi medzi oci ked vyleti. (sice je tam vsetko tak napchate ze ani nema kade, max rozstiepi blok)
Neviem mne sa to vidi velky risk, motor sa zozenie, ale oko ti nove nenamomtuju
Navyse vecsinou je tamvsetko v sani zababrane od oleja, a mastne spoje nie? Tak ze riesit preco a necakat az sa to chyti. A pobezi do destrukcie.
Sa cudujem ze sa neozval oco13, pri jeho nature a smole, 2r a prec auto, by take mal zazit. Ale mozno ma len benzinaky.
Neviem mne sa to vidi velky risk, motor sa zozenie, ale oko ti nove nenamomtuju
Navyse vecsinou je tamvsetko v sani zababrane od oleja, a mastne spoje nie? Tak ze riesit preco a necakat az sa to chyti. A pobezi do destrukcie.
Sa cudujem ze sa neozval oco13, pri jeho nature a smole, 2r a prec auto, by take mal zazit. Ale mozno ma len benzinaky.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Mám len plynáky, teraz po 30 rokoch má gazdiná prvý oturbený diesel (lebo bol skoro zadarmo). Ja osobne som to zažil na Sprinteri na dialnici pred ZA. Skoro to skončilo reťazovou haváriou, lebo ako som zbadal dym za sebou, tak som v 130ke doslova hodil kotvu a kolesá sa už neotočili ani o centimeter.V autorizáku ho vyčistili a jazdil ďalej.
Kto si kúpi oturbený automat- tak si o to koleduje a tak mu treba. Ako najväčší spiatočník by som automaty v osobnej doprave priamo zakázal. Degradujú človeka na šimpanza.
Kto si kúpi oturbený automat- tak si o to koleduje a tak mu treba. Ako najväčší spiatočník by som automaty v osobnej doprave priamo zakázal. Degradujú človeka na šimpanza.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Splašené turbo u lokomotivy. Info pod videem.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Ve velký vozidlech je vždy velký hasičák, na velkých nádražích také.
Jde zastavit motor hasičákem plynovým, sněhovým,pěkový, vodním je nejšetrnější, nafoukaní do saní.
Jde to práškovým dobře ucpe filtr, do motoru něco projde.
Když nic po ruce není je dobrý jakýkoliv hasičák, pořad lepší než létající kusy motoru
Jde zastavit motor hasičákem plynovým, sněhovým,pěkový, vodním je nejšetrnější, nafoukaní do saní.
Jde to práškovým dobře ucpe filtr, do motoru něco projde.
Když nic po ruce není je dobrý jakýkoliv hasičák, pořad lepší než létající kusy motoru
Re: Turbo - nezastavitelný motor
Nekolikrat jsem to zazil v bmw,kdyz ucni menili rozsypane turbo a nevycistili intercooler,to je takovy kalup,ze v podstate nejde nic udelat,za minutu az dve je hotovo.
- Ondras83
- Příspěvky: 10119
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo - nezastavitelný motor
na VW TDI stare rotacky sla zavrit klapka v sani, jednou jsem takhle motor zachranil, ale nekdy je to kalup, ze tam nikdo ani nechce sahat...
hlavne vse potom vycistit, vim o 2 autech, kde to nikdo neudelal a novy motor 1,9TDI byl za dve minuty KO - motor nasal olej z intercooleru a ohnuly se ojnice... dneska uz to nic neni, ale to jedno auto bylo 3 lety (v autoskole najezd 70-80tis za rok) a tam se kupoval novy motor...
u novejsich VW smula, maji elektronickou klapku
hlavne vse potom vycistit, vim o 2 autech, kde to nikdo neudelal a novy motor 1,9TDI byl za dve minuty KO - motor nasal olej z intercooleru a ohnuly se ojnice... dneska uz to nic neni, ale to jedno auto bylo 3 lety (v autoskole najezd 70-80tis za rok) a tam se kupoval novy motor...
u novejsich VW smula, maji elektronickou klapku