Stránka 1 z 1
Motor Tatra 924 - elektrocentrála
Napsal: stř zář 23, 2020 4:08 pm
od haven
Re: elektrocentrála
Napsal: stř zář 23, 2020 7:43 pm
od Fizz
Odhad, ta malá na "regulace čerpadla?" při startu treba, ta velká dekompresor?
Re: elektrocentrála
Napsal: stř zář 23, 2020 8:55 pm
od feri57
Motor je T924, polovina motoru z T138. Ta cervena paka je ovladani kohoutu chladice oleje, zavira se pri provozu ve velkem mrazu. Velkou pakou se da odpojit nahon vstrikovaciho cerpadla v pripade jeho zadreni, kdyz se motor nekontrolovane rozbiha do otacek. Ta sestihranna "koule" slouzi k nasazeni kolovratku na kolove matice velikosti 27 mm. Kdyz se kolovratkem zatlaci smerem do motoru, odpoji se spojka vstrikovaciho cerpadla a cerpadlem je mozne volne otacet a tim nastrikat naftu do valcu pri startu ve velkem mrazu. Po uvolneni kolovratku spojka zaskoci do spravne polohy pro predepsany predvstrik. Tolik teorie, v praxi ten ukon s navratem spojky do spravne polohy vetsinou moc nefungoval.