Motor Tatra 924 - elektrocentrála

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
haven
Příspěvky: 158
Registrován: úte črc 25, 2017 3:15 pm
Bydliště: Kroměříž

Motor Tatra 924 - elektrocentrála

#1 Nový příspěvek od haven »


Fizz
Příspěvky: 8686
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: elektrocentrála

#2 Nový příspěvek od Fizz »

Odhad, ta malá na "regulace čerpadla?" při startu treba, ta velká dekompresor?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

feri57
Příspěvky: 11
Registrován: pon úno 04, 2019 1:43 pm
Bydliště: Praha

Re: elektrocentrála

#3 Nový příspěvek od feri57 »

Motor je T924, polovina motoru z T138. Ta cervena paka je ovladani kohoutu chladice oleje, zavira se pri provozu ve velkem mrazu. Velkou pakou se da odpojit nahon vstrikovaciho cerpadla v pripade jeho zadreni, kdyz se motor nekontrolovane rozbiha do otacek. Ta sestihranna "koule" slouzi k nasazeni kolovratku na kolove matice velikosti 27 mm. Kdyz se kolovratkem zatlaci smerem do motoru, odpoji se spojka vstrikovaciho cerpadla a cerpadlem je mozne volne otacet a tim nastrikat naftu do valcu pri startu ve velkem mrazu. Po uvolneni kolovratku spojka zaskoci do spravne polohy pro predepsany predvstrik. Tolik teorie, v praxi ten ukon s navratem spojky do spravne polohy vetsinou moc nefungoval.

Odpovědět

Zpět na „Motory“