Náhrada motoru Škoda 1203 za diesel

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petrak
Příspěvky: 545
Registrován: úte zář 28, 2010 2:53 pm
Bydliště: Prostějovsko

Re: kdyz naftu, tak?

#91 Nový příspěvek od petrak »

Mě ten golf chytá zima nezima i po třeba 3 měsících stání. Žhavení mám na tlačítko, tak žhavím podle teploty. Dá se říct že to startuje na brnk- kdykoliv. Neznám padání nafty nebo tak něco. Čerpadlo Bosch. Jsem nadmíru spokojen. :wink:

Reider
Příspěvky: 516
Registrován: stř kvě 21, 2014 11:09 pm
Bydliště: Hodonínsko

Re: kdyz naftu, tak?

#92 Nový příspěvek od Reider »

Starý mercedes...

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: kdyz naftu, tak?

#93 Nový příspěvek od Ondras83 »

no ta 1,4 nebo 1,5d nebo i ta 1,6 se mi zamlouva :) chci to napasovat na oktavackou prevodovku, tak mensi obsah motoru neni vubec na skodu...

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: kdyz naftu, tak?

#94 Nový příspěvek od Ondras83 »

nemuzete me nekdo zmerit motor v nejsirsim miste? (napr od kraje saciho potrubi ke krytu rozvodu?)

kdyz na to nekde tak koukam, tak se mi to zda strasne siroky

viz: http://img.sbazar.cz/big/201507/2608/ae ... 8b0200.jpg

Johnny55
Příspěvky: 359
Registrován: pon bře 11, 2013 11:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: kdyz naftu, tak?

#95 Nový příspěvek od Johnny55 »

Preco chces napasovat iny motor na inu prevodovku?
Kup teda motor s prevodovkou (predpokladam ze ked mas octaviou prevodovku tak nieco so zadnym nahonom) a motor bude s prevodovkou aj zladeny aj rychlostne stupne. Mozno ta octaviova prevodovka neznesie silu motora + to ze to musis prisposobi + spojka.
Takto si priposobis jednoduchsie vystup z prevodovky a je to.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17036
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: kdyz naftu, tak?

#96 Nový příspěvek od oco13 »

Pozor na to prispôsobovanie , ja som na tom pohorel. :vztek: :vztek:
Mám spojený R1,6D s oktavia prevodovkou a problém so štartérom. Original dieslové motory majú totiž reduktorový štarter , ten má ale iný modul zubov ako zotrvačník oktavie a nepasuje na prírubu oktavie. No a zase oktavia štarter ktorý mi tam sice sedí , ale neutočí to kvoli vysokému kompresnému pomeru diesla. Pri laborovaní som zlikvidoval original zotrvák a tak som v slepej uličke . :pistol: :pistol: :pistol: Rovnako diesel v spojení s benzínovou prevodovkou sa ti dosť spomalí odhadom až o tretinu.
Inak ak by niekto mal zotrvák aj so spojkou z Renault 1,6D tak by som mal záujem. :hm: :hm:

Uživatelský avatar
zde
Příspěvky: 2736
Registrován: ned dub 19, 2009 6:45 pm
Bydliště: H.Srnie

Re: kdyz naftu, tak?

#97 Nový příspěvek od zde »

no tak to je jasne že od konca motora by musel použiť všetko z oktavky včetne zotrvaku a samozrejme že aj štartér s reduktorom .Normálny to neútočí vid moje foto : http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 7&start=45
zo 7.3.

a pokračuje na dalšej strane.
Podložka pod zetrvak
tuna :
http://svecho.rajce.idnes.cz/taktor_sve ... 172709.jpg
http://svecho.rajce.idnes.cz/taktor_sve ... 172721.jpg
http://svecho.rajce.idnes.cz/taktor_sve ... 172743.jpg
motor bol TD ale už je iba "D" :)

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: kdyz naftu, tak?

#98 Nový příspěvek od Ondras83 »

no tak jsi to proste udelal blbe...musis tam udelat od konce motoru vsechno octavia - redukcni podlozka, frema, setrvak se spojkou a pak das oktavia starter v pohode :)

no a s tim spomalenim je to dalsi blbost...2tisice otacek jsou stejny jak u dislu, tak u benzinu

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17036
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: kdyz naftu, tak?

#99 Nový příspěvek od oco13 »

ZDE : to všetko mám v pohode , len nie som ochotný už kupovať ďalší štartér a kopu roboty s neistým výsledkom. Došiel som k záveru že prerábka sa neoplatí a tak pôjde traktor na diely , a postaví sa od základu nový.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

tu je v skratke môj postup prestavby.Ak vidíte niekde chybu dajte mi to vedieť. :-/ :-/
S tým spomalením mi to tvrdili automechanici a aj podložili prevodovými pomermi , Sú dosť rozdielne u benzínových aj dieslových prevodoviek. Rovnako ako dimenzovanie ozubenia na krútiaci moment.Aj tu na fore mi v iných diskusiach pár ludí tvrdilo , že diesel tú prevodovku roztrhá.
Ako vravím ja som to zrušil kvoli komplikovanej prerábke rámu a aj kvoli tomu že vzadu mám len oktavia diferák , ktorý je príliš lahký a slabý.
Naposledy upravil(a) oco13 dne pon zář 21, 2015 8:36 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: kdyz naftu, tak?

#100 Nový příspěvek od Killer Koly »

peugeot 1,9D s rotacnim cerpadlem bosch. je to komurkovy motor a kdyz je vporadku zahveni, chyta i v nejvetsich mrazech. a ani mercedes 123 neni spatny
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: kdyz naftu, tak?

#101 Nový příspěvek od Ondras83 »

oco13 píše:
S tým spomalením mi to tvrdili automechanici a aj podložili prevodovými pomermi , Sú dosť rozdielne u benzínových aj dieslových prevodoviek. Rovnako ako dimenzovanie ozubenia na krútiaci moment.Aj tu na fore mi v iných diskusiach pár ludí tvrdilo , že diesel tú prevodovku roztrhá.
Ako vravím ja som to zrušil kvoli komplikovanej prerábke rámu a aj kvoli tomu že vzadu mám len oktavia diferák , ktorý je príliš lahký a slabý.
jenze ty pouzijes prevodovku z benzinu, na tom benzinaku mam otacky omezeny na 3000rpm, to stejny toci i diesel, tzn. rychlost se nemeni...prevod benzinovy prevodovky a dieselovy se v aute dela jinej kvuli otackovymu spektru, ale to u traktoru nepotrebuju, protoze oba motory budou tocit 3000rpm max :)

tady na foru jezdi jeden traktor 1,9D z felicie s oktavackou prevodovkou a drzi to, na frgalovi to taky drzelo no a ja ten traktor zatezuju tak z tretiny, jak tyhle dva zminovany...navic chci pouzit max 1,6D (spis 1,4 nebo 1,5d)

zastavbu pricny prevodovky jsem zavrhnul uz pri zacatku stavby, to je pro me strasne dlouhy a vypada to pak strasne...viz: http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/10/10 ... C_0146.jpg
http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/10/10 ... C_0153.jpg
http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/10/10 ... C_0143.jpg

Johnny55
Příspěvky: 359
Registrován: pon bře 11, 2013 11:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: kdyz naftu, tak?

#102 Nový příspěvek od Johnny55 »

najlepsie to zistis, ze nieco nie je v poriadku, ked to najmenej cakas :) ...ako ja ked sa mi rozbil homokynetak s nalozenou vleckou....odvtedy tam je V3s kardan

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17036
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: kdyz naftu, tak?

#103 Nový příspěvek od oco13 »

Beriem , každý máme iné podmienky , len som chcel aby sa ostatní vyhli chybám ktoré som spravil ja . Neskoro som si uvedomil že ak by som chcel dať diesel tak musím robiť nový rám a mám traktor úzký vpredu (90cm). Navyše som zohnal dif z avie s uzávierkou . Tak je pre mňa výhodnejšia nová stavba ako prerábka. :typek: :typek: :typek:

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: kdyz naftu, tak?

#104 Nový příspěvek od Ondras83 »

no...ja prave premyslim, jeslti vubec ten diesel budu resit...mam doma jeste 15tku z TAZ1500, tak bych ho osadil vecmi z favorita a zas to bude lepsi :)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17036
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: kdyz naftu, tak?

#105 Nový příspěvek od oco13 »

Rozmýšlam presne týmto smerom , 1203ka a do nej plyn. Sused mi daroval komplet systém zo zrušeného favorita , tak to tam skúsim. Dieslu sa nebránim , ale nebudem nič čo jazdí a funguje prerábať. :jazyk: :jazyk:

Odpovědět

Zpět na „Motory“