Škoda Fabia - motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Tak to bude spíš 74kw, ale cena je stejná
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
tak dík...ptám se abych se nedivil.....
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Kolegovi padl před cca 14 dny BXE 1,9 TDiPD. Vypadla hliníková ucpávka z vahadla, přestalo mazat nahoru, raflo se turbo a motor nasál olej. Ohnutá ojnice na 1. pístu, vydřená vačka, ........... zkrátka motory od VW už delší dobu stojí za hovno. A milovníci této značky se třeba zblázněte. 1,2 HTP vůbec nenazývam motorem. Znam moc dobře. Do dneška si pamatuju utahovací momenty, atd. Sundat hlavu dokážu za cca 1h. 2,5Tdi šrotuje vačky, 1,9TDiPD padaj ojnice a ucpávky vaček, u 2,0 problém s protočením pohonu olejového čerpadla, 1,4 TSi..... kvalita jako u HTP, ........ tak proč tenhle koncern má pořád tolik nadšenců? Stačí omezit nákup a ono výrobci nezbyde než začít kvalitu řešit, aby zase začal prodávat. Dalším dvěma zase lehlo typické relé u rotaček u I.octaviíí. Takže nešli natočit. Hlavně, že si rejpali do mé Lybry. Jezdim jak ďábel, dávam jí čočku co snese za studena, za tepla, točim do omezovače, leju do ní naftu co nejlevnější, takže sračky, výměna oleje, když si vzpomenu a já hodně zapomínam, a jezdí, a jezdí, a jezdí a jezdí..... Oleje nedolívam, spotřeba kolem 5,5 město/dálnice,........ hmmmm. To nasere, že blbý italský křápy fungujou, co.
No nic, kucí, tak hlavně jezděte s rozumem, no a když vám to holt zakuká, tak odtahovek je všude dost. Na druhou stranu, díky kvalitě koncernu je živo hodně mechaniků.
No nic, kucí, tak hlavně jezděte s rozumem, no a když vám to holt zakuká, tak odtahovek je všude dost. Na druhou stranu, díky kvalitě koncernu je živo hodně mechaniků.
Když mùžu, pomùžu a poradim a občas kecam. :-)
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Vcera jsem potkal byvaleho kolegu ktery dnes pracuje AŠ a po kratkem povidani prohlasil ze skodovka je dnes s kvalitou (rozumej zivotnosti)pekne v pr.... bohuzel mnohdy pro zasadni konstrukterske chyby(umyslne?) o kterych AŠ velmi dobre vi!!! Ale jak bylo vyse receno dokud to budou lidi kupovat tak se nic nezmeni.
Jiny znamy jeden cas pracoval ve zkusebne CR vstrikovacich systemu a ty jsou uz od pocatku testovani konstruovany na max zivotnost v idealnim pripade 300000 km (behem testovani nove vyvyjenych komponentu se krome jineho ladi i zivotnost ,pri vyssi zivotnosti se ubira na kvalite a mnozstvi materialu a naopak)
Jiny znamy jeden cas pracoval ve zkusebne CR vstrikovacich systemu a ty jsou uz od pocatku testovani konstruovany na max zivotnost v idealnim pripade 300000 km (behem testovani nove vyvyjenych komponentu se krome jineho ladi i zivotnost ,pri vyssi zivotnosti se ubira na kvalite a mnozstvi materialu a naopak)
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Tak dnes jsem zase kuchal turbo z 1,8 TSI ty konstrukteři jsou pěny pitomci dal bych jim to rozdělat aby trochu víc přemyšleli.To auto ma už všechno vyměněne něco i 2x ma najetoi 190 tisíc majitel je z něho v prdeli řekl jsem mu at ho s někym vymění za 1,9 tdi do roku vyroby 2000.Ty auta vydržej opravdu milion km mam sharana 1,9 TDI ma najeto 890000km a uplně bez problemu nežere olej jezdí užasně,A proč se tak škodovka prodava je to tím kdo si ji koupil do roku vyroby 2000 tak byl v šoku co to auto vydrží proto si koupil další škodovku ale po roce 2005 šla kvalita uplně doprdele je to horší jak italska auta.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Nevím proč zrovna do roku 2000? Mám OI r.v. 2004 a už ani váhy vzduchu jsou jiné - "neodcházející". Mám doma čtyři roky i 1.2 TSI a tomu autu nikdy nic nebylo. Jen výměna oleje a filtrů.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Nákupčí dostane za úkol sehnat levnější ložiska,čepy a mnoho dalších komponentů.................pokud sežene namontují a testují,vydrží-li to potřebné km tak použijí tento levný díl a je jedno odkud je,zákazník chce levné vozy.....holt někdo koupí nepovedené auto...
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
DYK: Do roku 2005 to ještě jde 2007 a 2008 1,9 TDI jsem už měnil něnil několik motoru u 3 valce ulítne ojnice a prolítne blokem.Pokud maš najeto do 150000km bud v klidu nic se nestane ale poto začneš mít problemy už to je nen spotřební zboží jako jina auta.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
dnes jsem dělal stalemu zakaznikovi Š octavie 1,9 TDI 81kw servis ma najeto 625000km ma puvodní spoju vyfuk bez svaření puvodní tlumiče perovaní puvodní čepy na napravě.To už něco znamena a na palubním počítači měl pruměrnou spotřebu 4,1 l/100km.Ani se nedivím že si zas koupí škodovku.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
zapomněl jsem podotknout rok vyroby 1997
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Jen aby nebyl sklamanej u jednotkový se tomuto nájezdu při slušném zacházení dá věřit, ale jestli si koupí novou tak u tý bude maximální životnost bez nutnosti řešit drahé opravy 250000km. Servisuju Octavii Scout 2,0Tdi teď má najeto 250tis a už má za sebou výměnu trysek (zadřeli se), komplet spojka ve 160tis a to nikdy netahal ani vlek, naposled se měnila vačka odešla i přes pravidelnou výměnu oleje po 15tis km díky tomu aspoň drží turbo teď jen čekám kdy odejde filtr pevných částic a převodovka, klima už odešla dávno ale majitel jí nechce řešit...
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Ano ve všem s tebou souhlasím je to tak že nova auta už nic nevydržej a s tou octavii jezdí duchodce chova se k ní slušně opravdu to všechno vydrží při normalním zachazení
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
přesně tak, ale bohužel dnes už jsou takhle na hov.. všechna auta ,ne jen škoda (vw group) ale i fordy ,oply, peugeot,citroen i renault ,fiati, a dokonce i japonci ,šetří prostě všichni a pak to tak vzpadá
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
A to ten důchodce najede cca 34000 km za rok?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Já bych spíše řekl že to už přehání s funkcemi ,které jsou zbytečné.......mě přeci stačí volant,brzdy,šlajtrpáka A BUDIŽ ERBEGY,OSTATNÍ AŤ SI STRČÍ DO PRDELE........
nEŘEKL BYCH ŽE SE DĚLAJÍ ŠIZENÉ AUTA SPÍŠ SLOŽITÉ A PAK SE TO SERE.
nEŘEKL BYCH ŽE SE DĚLAJÍ ŠIZENÉ AUTA SPÍŠ SLOŽITÉ A PAK SE TO SERE.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D