Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#571 Nový příspěvek od Gerhard »

tak stoho traktor-zavodak to jo no ale ten motor je majlant,ty motorky sou porad v cene,patri porad mezi ty nejrychlejsi :)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#572 Nový příspěvek od oco13 »

Gery - nemyslel som zrovna Hayabushu. Tá je naozaj asi najdrahšia , ale na druhej strane má tuším 118kw. Na traktor závoďák by kludne stačila aj polovica. :potlesk: :potlesk:

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#573 Nový příspěvek od Gerhard »

jo staci nejake 50koni,mam to v planu ale zatim jen v planu,motor i tak vyjde na 10000 a vic :-/ 8)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#574 Nový příspěvek od oco13 »

Musíš kupovať za eurá - čo je sú to 3 stovky??? :vysmech: :vysmech: :vysmech: :vysmech:

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#575 Nový příspěvek od Gerhard »

8) zatim gerymu postavim brasku , nejake komponenty mam nejake postupne sezenu, ale musim hlavne i na baraku a penize omezene :-/

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#576 Nový příspěvek od imaginaro »

mám dotaz - mám motor z oktávky a karbec z favoryta. Motor sem tam vynechá a špatně jde do otáček(podle mě je přechlastanej) , já na bohatost nešahal ale nevím jestli někdo předemnou. Pokud pominu že to může dělat jiskra, může to být i tím že na karbecu nemám odvzdušňovací nádržku, čili acka tlačí přímo do karbecu?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#577 Nový příspěvek od Jarda-k »

Ne. Na tátovo postrku s octáváckým motorem jsem to z favo karbecu taky vyhodil a motor chodí normálně.
Co akcelerační pumpička? Funguje?

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#578 Nový příspěvek od exot »

Tu nadobku tak nemam a provlemy s tim nejsou.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#579 Nový příspěvek od imaginaro »

akcelerační pumpička - to je myslím to čtvercovy víčko se čtyřma šroubkama? Mrknu na netu. Tu jsem nekontroloval, mohla by vyset a tím zahlcovat, že? Jak poznám že chodí správně?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#580 Nový příspěvek od exot »

Viset muze ale ne obohacovat v zasade jde z principu o to ze pri kazdem prudsim seslapnuti pedalu plynu kdy se prudce otevre skrtici klapka tak vzhuch (ktery je ridky)nedokaze strhnout rak rychle dostatek benzinu(ktery je oproti vzduchu hustý)a tak akceleracni pumpicka vstrikne potrebne male mnozstvi bentinu (jde o membranove cerpadlo a sklenene kulicky v malych kanalcich ktere ridi kdy vstrikne a kdy ne podle rychlosti seslapnuti pedalu)aby motor nemel po pridani plynu tkzv diru.podtlak v motoru nedokaze akceleracni pumpou prisavat benzin (urcite ne tedy mnozstvi jez by bylo nejak vyznamne).Stahni si z netu prirucku k tomu karburatoru a budes vedet vic,(ted ji hledat nebudu)
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 15246
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#581 Nový příspěvek od DanculSK »

Co tak falošný vzduch?
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

darko12
Příspěvky: 57
Registrován: čtv dub 16, 2015 3:44 pm
Bydliště: Ostrava

Skoda 1202 stelovani

#582 Nový příspěvek od darko12 »

Zdravim panove. Jaky je sroubek bohatosti na karburatoru od 1202 jednokomorak. Nejak ki to moc cmudi a smrdi po benzinu. Jdou tam dat mensi trysky z jineho karbecu ??

Uživatelský avatar
Baťa1
Příspěvky: 2446
Registrován: čtv zář 09, 2010 1:55 pm
Bydliště: VY-PV

Re: Skoda 1202 stelovani

#583 Nový příspěvek od Baťa1 »

jak muže ponožková voda smichaná s řepkovym olejem smrdět po benzinu

jinak teda jednokomorové karburátory byli dva typy, starší typ SOP a nověší typ BS rozdílnost umístění trysek a štelérů je značná tak jak jejich nastavení

obrázky s bazaru
karburátor SOP: https://auto.bazos.cz/inzerat/64110811/ ... partak.php

karburátor BS:
https://auto.bazos.cz/inzerat/64785891/ ... -JIKOV.php

karburátor SOP stál celkem za prd kor jak byl trochu víc vyglajdané tak nebylo možny to seřídit a už v roku 1961 byly zastaralé a byli nahrazené tyem BS které přetrval celó éru tisícovek a stovek až do škodovek 105-(120) se montovali dvojkomorové (teď nevim jistě možná škoda 110 měla dvojkomorové?..)
no a teda já sem měl namontované kus se škody 100 akorád sem dal silňéší trysku prosytič a žralo to o hodně míň a taky to šlo krásně naladit, dyž si pomenu že tech karbeců sem měl tak do zelené přepravky a dnes v regálu poslední kus, nevim sice naco ale eště mám nejaky droboty z nich tak pro kamaráda na trakturek, mimochodem zhání motor nejaké v trochu lepším stavu a nélip s obsahem 1200 né ten litrové co tam má teď na to se těžko co zhání ani těsnění pod havu nemáme
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4999
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#584 Nový příspěvek od imaginaro »

mám dotaz a nikde se mi to nedaří najít - pasují do předních bubnů z oktávky pakny ze zadních bubnů Š105/120? Případně z fáva nebo z feliny? Dík moc, budu to muset dodělat na předek.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3808
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#585 Nový příspěvek od exot »

Spis to odhaduju ale z nejvetsi pravdepodobnosti pasovat nebudou ale neni velky problem nechat si nalepit nove oblozeni;)
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Odpovědět

Zpět na „Motory“