Škoda Fabia - motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
nejhorší motor v dějinach škodovky zlata 120l
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
To je nějaký divný, kdo ví jak a co to je a ty z toho děláš "velký problém". Žádná svolávačka není přípis ohledně tohoto problému servisy nedostali a doma je jedno auto s 1.2 TSI a absolutně bez problémů. No a kdyby byl nějaký opravdu problém určitě by to proběhlo novinama a televizí.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
S vadnýma ventilama se také Škodovka nechlubila a dělá to snad u každé slabší verze HTP.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
pokud vím tak 1,2 40kw je uplně jiny motor než 1,2 TSI.HTP motor bylo a je to nejhorší co se vyrabí 3valec a TSI je 4valec
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Já vím, jen jsem chtěl napsat,že fabrika nic nestahovala do sevisu. Nikdy jsem se o to nezajímal až se nám to stalo v rodině.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
říkam zlatej motor z favorita a felicie
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
No tak když je to divný já nevím on ten motor je celej šizenej.
Měl si v ruce ventyl nebo vačku??Navíc vačku když vyndáš tak ji tam jentak zpátky nedáš musíš mít přípravky.Žádné značení a s kolem drží jen třecí silou a to stažením.Říkám já to nedělám jen k tomu chodím a poslouchám co vypravuje.Nemám důvod mu nevěřit,krom jiného dělá druhou 603 letos v provedení černá,není to břídil.Že v německu si zákazníka Váží víc za to já nemůžu.
cituji .
„Problém s rozvodovým řetězem se netýká jen tříválce. Také u motorů 1.2 TSI a 1.4 TSI přeskakuje a následky mohou být stejné,“ pokračuje Svach. Výrobce problémy s rozvody u TSI řeší zdarma, avšak jen v těch případech, kdy se poškozený motorista sám ozve. Žádná svolávací akce – trochu podivný přístup, že? Závěr ať si každý udělá sám.
http://www.autoweb.cz/nejrizikovejsi-mo ... ovych-aut/
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4 ... etez-65864
Hádat se nechci já jen prodávám co jsem koupil u člověka kterému nevím proč bych nevěřil.Navíc soused dělá v Česaně /auto-vývoj/ tak vím jak zkoušejí stále levnější a levnější díly z číny.Navíc za Oktávku tu jedničkovou pochválený nebyli Je to největší držák ze všech škodovek a taxikáři na ni mají i milion navrčenej.....
Měl si v ruce ventyl nebo vačku??Navíc vačku když vyndáš tak ji tam jentak zpátky nedáš musíš mít přípravky.Žádné značení a s kolem drží jen třecí silou a to stažením.Říkám já to nedělám jen k tomu chodím a poslouchám co vypravuje.Nemám důvod mu nevěřit,krom jiného dělá druhou 603 letos v provedení černá,není to břídil.Že v německu si zákazníka Váží víc za to já nemůžu.
cituji .
„Problém s rozvodovým řetězem se netýká jen tříválce. Také u motorů 1.2 TSI a 1.4 TSI přeskakuje a následky mohou být stejné,“ pokračuje Svach. Výrobce problémy s rozvody u TSI řeší zdarma, avšak jen v těch případech, kdy se poškozený motorista sám ozve. Žádná svolávací akce – trochu podivný přístup, že? Závěr ať si každý udělá sám.
http://www.autoweb.cz/nejrizikovejsi-mo ... ovych-aut/
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4 ... etez-65864
Hádat se nechci já jen prodávám co jsem koupil u člověka kterému nevím proč bych nevěřil.Navíc soused dělá v Česaně /auto-vývoj/ tak vím jak zkoušejí stále levnější a levnější díly z číny.Navíc za Oktávku tu jedničkovou pochválený nebyli Je to největší držák ze všech škodovek a taxikáři na ni mají i milion navrčenej.....
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Pak ještě nezapomenu na jednu ženskou co parkovala u nás v kopci,ručku pustila dřív než vyřadila a byl malér...řetěz přeskočil:)
Ten řetízek nu HTP byl horší jak na kole
Mě už tam dal novou sadu...taky auta neztahovali......už bych to auto nechtěl.........
Ten řetízek nu HTP byl horší jak na kole
Mě už tam dal novou sadu...taky auta neztahovali......už bych to auto nechtěl.........
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
DYK: škodovka se tim nechlubí, vydaji interní předpis a pak to "tajně" mění v rámci běžnýho servisu
malej traktorista v malým traktoru
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
pozor na to kolo vačkového hřídele je standartně bez klínku a drží jen sešroubováním, je to kvůli správnému nastavení rozvodů, u VW normální věc a to i u nesmrtelné 1,9 Tdi. Zasvěcení vědí o čem mluvím.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
ale 1,9tdi ma vackovy kolo na kuzelu
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
a také to má svůj důvod, nafta není benzín ale při napínání rozvodů to prostě klínek mít nemůže
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Tak vačkové kolo rozvodů na kuželu má vícero značek motorů a já jsem moc nepochopil to "Zasvěcení vědí o čem mluvím." Při výměně rozvodů a ustavení časování dílenskejma pomůckama není třeba jakékoli manipulace či stahování tohoto kola a nové rozvody sedí i podle diagnostiky. To stejný i u staré 1.6 MPI feldy. "Tágo" OI 1.9 s ale 560 tkm má už sedmý rozvody a pořád jen výměna. Jiná věc, když se motor rozebírá - sundává hlava a je třeba znovu časovat. Jinak opravdu nevím ani o tajných problémech rozvodů motorů ani 1.2 TSI ani 1.4 TSI a myslím si, že bych o to určitě "zavadil". Ale je taky pravda, že nevím vše.
Tady furt brbláte nad škodovkama a jejich některýma nepodloženýma nedokonalostma, ale blíží se doba "doživotních" rozvodů!!! Kdy v návodu bude napsáno, že motor je vybaven doživotním rozvodovým systémem. K tomu vřele doporučuju rychle najít výrobcem udanou životnost auta-motoru, protože tato informace není součástí povídání o rozvodech v tom návodu.
Tady furt brbláte nad škodovkama a jejich některýma nepodloženýma nedokonalostma, ale blíží se doba "doživotních" rozvodů!!! Kdy v návodu bude napsáno, že motor je vybaven doživotním rozvodovým systémem. K tomu vřele doporučuju rychle najít výrobcem udanou životnost auta-motoru, protože tato informace není součástí povídání o rozvodech v tom návodu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
No 1,2 TSI ma uz 2 inovovanu sadu retaze a prislusenstva , okrem toho ze vyrabaju chutne kable pre kuny, tak pri rannom starte to cele vydava super zvuky. Takze sa meni rozvod a pocas akcie aj zdarma olej. A ked uvazim ze to treba robit kazdych 15tis, retaz sa vlastne meni pri vymene oleja
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Ondras83: má ale zajímavý je že ve vačce je drážka na klínek i když je tam vlastně k ničemu
malej traktorista v malým traktoru