Škoda Fabia - motor

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Milan_F
Příspěvky: 432
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#391 Nový příspěvek od Milan_F »

Pozor, není TDi jako TDi...

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4668
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#392 Nový příspěvek od pawka »

menit olej po 25000 to musí být taky věčný top stav.. vím že seš mistr nad mistry ,ale není to zbytečný? že nejlepší volba je 15000 8) maximalni long life debilovina je 30000. čidlo však řekne ne v obvykle 27000. vypuštěný olej je maximalně zužitkovaný. motor vydrží max 250000. to jsou takový rychlý počty co si vrabci štěbetaj
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#393 Nový příspěvek od jarda avsop »

ty vyměny podle kilometru u všech aut jsou se stoprocentní rezervou měním to poslední 200000km a je mě jedno jestli se ten motor posere mam nahradní ale on jezdí čím dal lepe.A nepovažuju se mistr nad mistry je mě 61 let a stale se učím novinky ale je fak že za život co se týče aut jsem toho hodně zažil

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#394 Nový příspěvek od jarda avsop »

Milan_F: je fakt že ročníky 2007 až 2009 vydrží tak 150000km a vylítne ojnice blokem ven na 3 valci zase tam udělali nějakou chybu

Milan_F
Příspěvky: 432
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#395 Nový příspěvek od Milan_F »

Tou legendou jsou motory 1.9 TDI/66 kW s kódem AGR. Motory ALH už mají neslavný dvouhmotový setrvačník a VGT turbo, které při dědkovitym stylu jízdy po čase zatuhne. Z PD motorů se prý nejlépe povedl motor s kódem ASZ 96kW...

Vedra
Příspěvky: 1451
Registrován: pát čer 26, 2015 6:06 pm
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#396 Nový příspěvek od Vedra »

Dvouhmotový setrvačník výrazně zvyšuje životnost převodovky. Ovšem nesmí se za volant pustit diletant který to dusí aby měl o deci nižší spotřebu na cestě pro lahváče.

Milan_F
Příspěvky: 432
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#397 Nový příspěvek od Milan_F »

O tom žádná... Je to jen o tom, jak se k tomu člověk chová.

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#398 Nový příspěvek od jarda avsop »

s tím dvouhmotnym setrvačníkem maš pravdu že se nesmí jezdit na nízke otačky, my sharana honíme a na 900000km je stale puvodní měnili jsme spojkove obložení za 500kč ostatní bylo v perfektním stavu,je fakt že setrvačníky druhe generace tolik nevydrží

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#399 Nový příspěvek od Ondras83 »

agr meli jednohmotu jen v roce 96 - tyhle rocniky a uplne prvni auta jeste ani nemeli chcipaci klapku v sani

potom uz AGR dvouhmotak ma, s tim turbem je to pravda, ale ze by to byla nejaka zasadni oprava nebo havarie motoru, kvuli cemu se to hned po oprave musi postavit do bazaru, to neni pravda...

s tou ojnici jsou to 1,9tdi 77kw BXE - nektery sarze motoru mely pretazeny srouby na ojnici

ASZ 96kw jsem mel, drzi a jede jako svine, ale tam zase - konkretne ve fabii (stejna jak v oktavce) trpela prevodovka, muselo se tam upravovat ulozeni loziska hlavni hridele...u pana Sixty v Bolce oprava za cca 9tis

ja to teda taky furt chvalim, na svy mam 300tis a uz mam zadni loziska, spojku (tu uz delal predchozi majitel predemnou) a dost se potykam s elektrickejma zavadama (starter, altik, krouzek pod volantem, el. sedadlo...)

Vedra
Příspěvky: 1451
Registrován: pát čer 26, 2015 6:06 pm
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#400 Nový příspěvek od Vedra »

Startér, alternátor, spojka jsou po 300 tisících na konci životnosti. To nejsou závady ale údržba.

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#401 Nový příspěvek od jarda avsop »

je fakt že jsem měnil uhlíky na alternatoru ale auto mělo 800000km starter jsem neopravoval ale to auto malo startuje hodně jezdí.Je fakt starter i alternator jsou bosch.Když škodovka začala davat do octavii startery i alternatory valeo tak životnost klesla na 150000km i poruchovost je větší

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10120
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#402 Nový příspěvek od Ondras83 »

ano, tahal jsem z toho valeo a daval jsem Bosch, spojka SACHS

nestezuju si :) jen se mi tam hromadi veci, ktery musim udelat a nejak jsem na to jeste nesahnul...

Sadra17
Příspěvky: 6368
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#403 Nový příspěvek od Sadra17 »

Milan_F píše:Tou legendou jsou motory 1.9 TDI/66 kW s kódem AGR. Motory ALH už mají neslavný dvouhmotový setrvačník a VGT turbo, které při dědkovitym stylu jízdy po čase zatuhne. Z PD motorů se prý nejlépe povedl motor s kódem ASZ 96kW...
to má pravdu napůl, legendární motor je 1Z ze kterýho všechno vzešlo 8)
malej traktorista v malým traktoru

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#404 Nový příspěvek od jarda avsop »

ano je to tak první motor měl kod 1Z měl jsem ho už na passatu z roku 1991 tento motor mam stale schovany chtěl jsem z něj dělat traktor

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#405 Nový příspěvek od jarda avsop »

tak dnes jsem se dočetl že octavie bude mít mový motor třivalec s obsahem jeden litr.Garantuju vam že do deseti let budete jezdit s dvouvalcovejma motorama a s obsahem jako trabant

Odpovědět

Zpět na „Motory“