Škoda Fabia - motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
menit olej po 25000 to musí být taky věčný top stav.. vím že seš mistr nad mistry ,ale není to zbytečný? že nejlepší volba je 15000 maximalni long life debilovina je 30000. čidlo však řekne ne v obvykle 27000. vypuštěný olej je maximalně zužitkovaný. motor vydrží max 250000. to jsou takový rychlý počty co si vrabci štěbetaj
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
ty vyměny podle kilometru u všech aut jsou se stoprocentní rezervou měním to poslední 200000km a je mě jedno jestli se ten motor posere mam nahradní ale on jezdí čím dal lepe.A nepovažuju se mistr nad mistry je mě 61 let a stale se učím novinky ale je fak že za život co se týče aut jsem toho hodně zažil
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Milan_F: je fakt že ročníky 2007 až 2009 vydrží tak 150000km a vylítne ojnice blokem ven na 3 valci zase tam udělali nějakou chybu
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Tou legendou jsou motory 1.9 TDI/66 kW s kódem AGR. Motory ALH už mají neslavný dvouhmotový setrvačník a VGT turbo, které při dědkovitym stylu jízdy po čase zatuhne. Z PD motorů se prý nejlépe povedl motor s kódem ASZ 96kW...
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Dvouhmotový setrvačník výrazně zvyšuje životnost převodovky. Ovšem nesmí se za volant pustit diletant který to dusí aby měl o deci nižší spotřebu na cestě pro lahváče.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
O tom žádná... Je to jen o tom, jak se k tomu člověk chová.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
s tím dvouhmotnym setrvačníkem maš pravdu že se nesmí jezdit na nízke otačky, my sharana honíme a na 900000km je stale puvodní měnili jsme spojkove obložení za 500kč ostatní bylo v perfektním stavu,je fakt že setrvačníky druhe generace tolik nevydrží
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
agr meli jednohmotu jen v roce 96 - tyhle rocniky a uplne prvni auta jeste ani nemeli chcipaci klapku v sani
potom uz AGR dvouhmotak ma, s tim turbem je to pravda, ale ze by to byla nejaka zasadni oprava nebo havarie motoru, kvuli cemu se to hned po oprave musi postavit do bazaru, to neni pravda...
s tou ojnici jsou to 1,9tdi 77kw BXE - nektery sarze motoru mely pretazeny srouby na ojnici
ASZ 96kw jsem mel, drzi a jede jako svine, ale tam zase - konkretne ve fabii (stejna jak v oktavce) trpela prevodovka, muselo se tam upravovat ulozeni loziska hlavni hridele...u pana Sixty v Bolce oprava za cca 9tis
ja to teda taky furt chvalim, na svy mam 300tis a uz mam zadni loziska, spojku (tu uz delal predchozi majitel predemnou) a dost se potykam s elektrickejma zavadama (starter, altik, krouzek pod volantem, el. sedadlo...)
potom uz AGR dvouhmotak ma, s tim turbem je to pravda, ale ze by to byla nejaka zasadni oprava nebo havarie motoru, kvuli cemu se to hned po oprave musi postavit do bazaru, to neni pravda...
s tou ojnici jsou to 1,9tdi 77kw BXE - nektery sarze motoru mely pretazeny srouby na ojnici
ASZ 96kw jsem mel, drzi a jede jako svine, ale tam zase - konkretne ve fabii (stejna jak v oktavce) trpela prevodovka, muselo se tam upravovat ulozeni loziska hlavni hridele...u pana Sixty v Bolce oprava za cca 9tis
ja to teda taky furt chvalim, na svy mam 300tis a uz mam zadni loziska, spojku (tu uz delal predchozi majitel predemnou) a dost se potykam s elektrickejma zavadama (starter, altik, krouzek pod volantem, el. sedadlo...)
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Startér, alternátor, spojka jsou po 300 tisících na konci životnosti. To nejsou závady ale údržba.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
je fakt že jsem měnil uhlíky na alternatoru ale auto mělo 800000km starter jsem neopravoval ale to auto malo startuje hodně jezdí.Je fakt starter i alternator jsou bosch.Když škodovka začala davat do octavii startery i alternatory valeo tak životnost klesla na 150000km i poruchovost je větší
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
ano, tahal jsem z toho valeo a daval jsem Bosch, spojka SACHS
nestezuju si jen se mi tam hromadi veci, ktery musim udelat a nejak jsem na to jeste nesahnul...
nestezuju si jen se mi tam hromadi veci, ktery musim udelat a nejak jsem na to jeste nesahnul...
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
to má pravdu napůl, legendární motor je 1Z ze kterýho všechno vzešloMilan_F píše:Tou legendou jsou motory 1.9 TDI/66 kW s kódem AGR. Motory ALH už mají neslavný dvouhmotový setrvačník a VGT turbo, které při dědkovitym stylu jízdy po čase zatuhne. Z PD motorů se prý nejlépe povedl motor s kódem ASZ 96kW...
malej traktorista v malým traktoru
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
ano je to tak první motor měl kod 1Z měl jsem ho už na passatu z roku 1991 tento motor mam stale schovany chtěl jsem z něj dělat traktor
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
tak dnes jsem se dočetl že octavie bude mít mový motor třivalec s obsahem jeden litr.Garantuju vam že do deseti let budete jezdit s dvouvalcovejma motorama a s obsahem jako trabant