Škoda Fabia - motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
chlapi a myslite ze tie stare skodovky dokazali najazdit tie stovky tisic km ? nebol tam hadam len dvojciferny tachometer? tie auta nepoznam, nemal som, ale neverim ze by nejaky motor v skode 120 vydrzal 300-600tisic km, nehovoriac o ostatnych dieloch auta ako by po tolkych km vyzeralo... skuste pouvazovat nad porovnanim kazivosti s kilometrovym najazdom
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Přesně tak, jsou to jen nemístné bláboly. Sám sem byl majitelem těchto starých škodáren a hanba. Jsou to jen nemístné tlachy. Kurva dnešní motory se dělají minimálně na 300 tisíc km, kdo to zde najede, když vychvaluje 120 cítku. S tou mohl jet tak doprdele, věčně vařila voda a v zimě. Ani dveře nešli zavřít, tos musel mít zamotaný bezpečnostní pás řidiče přes madlo dveří, jak to povolilo za jízdy, tak zámek šel zabouchnout.
Prostě téma mimo mísu, za chvilku tu budeme probírat koně, kolik nachodil kilometrů a jestli tě netlačilo sedlo. Kdo chce, aby se vrátili komanči s těma sračkama, co museli ve 100 tisích na generálku, tak budiž, ale ať tu nemelou cipoviny.
Prostě téma mimo mísu, za chvilku tu budeme probírat koně, kolik nachodil kilometrů a jestli tě netlačilo sedlo. Kdo chce, aby se vrátili komanči s těma sračkama, co museli ve 100 tisích na generálku, tak budiž, ale ať tu nemelou cipoviny.
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Bohužel stroje typu 120 105 (a předchozí)byly velmi poplatné své době a plánovanému hospodářstní(ono toho na výber ani moc nebylo žigul wartas trabi a nějakej fiat ,omlouvám se těm co jsem na ne zapomel)
Ale stací vedet co mela škodovka vyvinuteho a ty auta už byly nekde jinde,namátkou neštastné litinové hlavy(právě kvuli mikroskopickým prasklinám v nich tyhle auta stále vařily!!) a to měla škodovka vyvinuté moderní hliníkové hlavy už na řadu 100-110.Stejně tak si vemte rozdíl mezi motory 120 a favo nebyly koncepčně velke ale o to technicky duležitější!! Třeba favo ma bimetalické písty=nekolikanásobná životnost, výrazně lépe zpracovaná klika, stíráky na ventilech,karburátor byl taky uplne jinej level teflonem potažené hřídele klapek silnější vratné pružiny atd atd tech drobných ale duležitých změn byla hromada. Motory řady 100 -120 měly náběh do generálky 80-150tisíc , favorit bez problenu víc než 250 tisíc.
Tyhle auta mít pozinkovou káru tak jich tu jezdí 3* tolik.
Ale taky na favu /felicii bylo už velké množství dílu dodáváno ze zahraničí.Za socíka se totiš muselo ve velké většině vařit z toho co bylo doma a ve všem jsem špičkami v oboru rozhodně nebyli ale na druhou stranu čest konstrukterum techto stroju ktere na tehdejsí možnosti nebyly vubec špatné bohužel spousta vecí pomrvila politická rozhodnutí.(viz zapomenuté projekty)
Takže pánové nehádejte se tu a neporovnávejte neporovnatelné!! To co tu píšu jsou věci dohledatelné a ověřitelné!
Bohužel dnešní doba sebou nese čím dál tím vyšší nenažranost a diktát peněz podle toho vypadají dnešní auta pěkne vypadají ale uvnitř jsou to sračky .Stačí se podívat na konstrukci jak aut elektroniky počítaču nářadí svářeček,atd.Kvuli ušetřeným pár korunám se šetří za hranice možností a to bohužel umyslně !!!!
Ale stací vedet co mela škodovka vyvinuteho a ty auta už byly nekde jinde,namátkou neštastné litinové hlavy(právě kvuli mikroskopickým prasklinám v nich tyhle auta stále vařily!!) a to měla škodovka vyvinuté moderní hliníkové hlavy už na řadu 100-110.Stejně tak si vemte rozdíl mezi motory 120 a favo nebyly koncepčně velke ale o to technicky duležitější!! Třeba favo ma bimetalické písty=nekolikanásobná životnost, výrazně lépe zpracovaná klika, stíráky na ventilech,karburátor byl taky uplne jinej level teflonem potažené hřídele klapek silnější vratné pružiny atd atd tech drobných ale duležitých změn byla hromada. Motory řady 100 -120 měly náběh do generálky 80-150tisíc , favorit bez problenu víc než 250 tisíc.
Tyhle auta mít pozinkovou káru tak jich tu jezdí 3* tolik.
Ale taky na favu /felicii bylo už velké množství dílu dodáváno ze zahraničí.Za socíka se totiš muselo ve velké většině vařit z toho co bylo doma a ve všem jsem špičkami v oboru rozhodně nebyli ale na druhou stranu čest konstrukterum techto stroju ktere na tehdejsí možnosti nebyly vubec špatné bohužel spousta vecí pomrvila politická rozhodnutí.(viz zapomenuté projekty)
Takže pánové nehádejte se tu a neporovnávejte neporovnatelné!! To co tu píšu jsou věci dohledatelné a ověřitelné!
Bohužel dnešní doba sebou nese čím dál tím vyšší nenažranost a diktát peněz podle toho vypadají dnešní auta pěkne vypadají ale uvnitř jsou to sračky .Stačí se podívat na konstrukci jak aut elektroniky počítaču nářadí svářeček,atd.Kvuli ušetřeným pár korunám se šetří za hranice možností a to bohužel umyslně !!!!
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Ono vela veci zo socializmu je velmi precenovaných hoci ich kvalita a spracovanie je na úrovni dnešných čínskych vecí.Dufám že sa tu teraz do mna nepustí istá skupina ludí čo bola z minulou dobou spokojná.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Koleduješ si
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
ted mě všichni řekněte jake auto si koupit nebudu mluvit o novem ale o ojetině
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Taky mne to čeká, ale každá rada dobrá asi skončím u japonce jak je to přísloví, mazda to jistí, ale evropská auta šla do kopru a koupit ojetinu je riziko.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Jardo avsop, kup si auto které se ti líbí, nejlépe co nejnovější, tedy do stáří 3 roky, udržované a s nájezdem do 70 tis. km.
Myslím si, že s novými auty to není taková tragédie, jak zde někteří tvrdí, spíš vidím problém v zanedbané údržbě a špatném zacházení. V rodině máme 3 auta (Punto, Pandu, S-Maxe), stáří 3 - 6 let, které v různých statistikách co se týče spolehlivosti jsou vždy na posledních místech a já s nimi nemám nejmenší problémy, doslova jsem nemusel měnit ani žárovku, fungují bezchybně. Předtím jsem měl Stilo (8 let), P 106 (10 let), Bravu )6 let), Tipo (6 let), ... a nikdy se nestalo, že by mě auta nedovezla tam kam jsem chtěl a následně zpáty domů.
Loni jsem si koupil mírně jetého "japonce", pro radost, tak jsem zvědav, jak ten bude sloužit, ale jelikož ho vzorně opečovávám, tak věřím, že taky bezproblémově.
Myslím si, že s novými auty to není taková tragédie, jak zde někteří tvrdí, spíš vidím problém v zanedbané údržbě a špatném zacházení. V rodině máme 3 auta (Punto, Pandu, S-Maxe), stáří 3 - 6 let, které v různých statistikách co se týče spolehlivosti jsou vždy na posledních místech a já s nimi nemám nejmenší problémy, doslova jsem nemusel měnit ani žárovku, fungují bezchybně. Předtím jsem měl Stilo (8 let), P 106 (10 let), Bravu )6 let), Tipo (6 let), ... a nikdy se nestalo, že by mě auta nedovezla tam kam jsem chtěl a následně zpáty domů.
Loni jsem si koupil mírně jetého "japonce", pro radost, tak jsem zvědav, jak ten bude sloužit, ale jelikož ho vzorně opečovávám, tak věřím, že taky bezproblémově.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Už by tohle téma mohl někdo zamknout ne??? A založit nové odpovídající téhle diskusi
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
podla mna, za vsetko moze kvantita vyrabanych veci... ucitel na jednom predmete nam hovoril priklad zo zaciatkov vyroby aut v usa, kde riesili ci do auta namontuju okrasnu listu za 1cent alebo nie? matematika bola jednoducha, 20tisic aut denne, trebars po dobu 1 roku a mate z toho 73 000 dolarov rocne uberte takychto suciastok 5 a uvidite ten zisk vo vasom vrecku ruku na srdce kto z vas by tu listu do auta dal ak by ju tam netrebalo?
ale myslim, ze kto ma dost penazi si stale moze kupit aj kvalitny vyrobok... kedysi ste asi nemali velmi na vyber ze? teraz si viete vybrat notebook za 250eur alebo za 2000eur, to iste zvaracku od 200 po kolko chcete? rovnako pri aute za 8tisic alebo za 80
a anonym, cina je hodne daleko pred nami dokaze vyrobit aj poriadne kvalitne veci, ale aj sunt ktorych je u nas plno, vsetko zavisi na cene, a ci to skladaju 10rocne deti na brigade alebo nejaky studovany pracovnik (berte s rezervou)
a jj tato tema s fabiou uz nic nema
ale myslim, ze kto ma dost penazi si stale moze kupit aj kvalitny vyrobok... kedysi ste asi nemali velmi na vyber ze? teraz si viete vybrat notebook za 250eur alebo za 2000eur, to iste zvaracku od 200 po kolko chcete? rovnako pri aute za 8tisic alebo za 80
a anonym, cina je hodne daleko pred nami dokaze vyrobit aj poriadne kvalitne veci, ale aj sunt ktorych je u nas plno, vsetko zavisi na cene, a ci to skladaju 10rocne deti na brigade alebo nejaky studovany pracovnik (berte s rezervou)
a jj tato tema s fabiou uz nic nema
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Ale vždyt o tom píšu;) jen jsem to nerozebíral do podrobna.
Ps:smutné je že cena výrobku zdaleka neodpovídá jeho hodnotě a kvalitě jediný duvod cokoliv vyrábět je zisk nic víc.
A tím bych to uzavřel
Ps:smutné je že cena výrobku zdaleka neodpovídá jeho hodnotě a kvalitě jediný duvod cokoliv vyrábět je zisk nic víc.
A tím bych to uzavřel
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Cena výrobku se řídí poptávkou a cena se musí tvořit na základě zisku jinak můžeme si roztrhat občanky a vrátit se na strom.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Ano zisk je v pořádku pokud je přiměřený(kdo to rozhodne)
Bohužel dnes je zisk víc než cokoli jiného stačí se podívat takřka ve všech oborech jak se drancuje příroda a celý svět.
Bohužel dnes je zisk víc než cokoli jiného stačí se podívat takřka ve všech oborech jak se drancuje příroda a celý svět.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Vložím to sem do mého vlákna. Jaký motor Rapida Spaceback? Když tu 1.2 naložím,tak se skoro nerozjedu. Líbil by se mi 1.6TDI
http://www.autanet.cz/autonews-test-sko ... 6-tdi-1870
http://www.autanet.cz/autonews-test-sko ... 6-tdi-1870
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
nerozjedu?...a s cim jsi jezdil do tedka? ...kazdej furt zvatla, ale ta 1,2 12V jede lip jak 1,4MPI
jinak ta 1,6TDI asi dobra, ale ma dlouhy kvalty...v praci jsem jednou s golfem 7 1,6TDI tahnul kleknutou oktavii I 1,9TDI a rozjizdeli jsme se do kopce a s tim se neda rozjet...ale jinak to asi nejezdi zas tak spatne, ale zadnej trhac to taky neni
jinak ta 1,6TDI asi dobra, ale ma dlouhy kvalty...v praci jsem jednou s golfem 7 1,6TDI tahnul kleknutou oktavii I 1,9TDI a rozjizdeli jsme se do kopce a s tim se neda rozjet...ale jinak to asi nejezdi zas tak spatne, ale zadnej trhac to taky neni