Škoda Fabia - motor

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#106 Nový příspěvek od sychrovak »

jj to se dělá ale co na to na STK :-/ Fábku máme 04 a za těch deset let při 120 tisících najetých je tam třetí výfuk. druhé uchyty motoru,zadní tlumiče,vyměněn ten ekologický nesmysl,repasovaná hlava,problém s ,,ustřiženým,, kolíčkem co drží ten plast u rozvodu.
Co ani neřeším je že nefunguje otvírání zadních dveří,museli jsme vyvést nový vypínač k sedačce a hapruje kabelový svazek-svíti kontrolka neustále,autoelektrikář prohlásil že výměna svazku je oprus a zbytečně drahý.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#107 Nový příspěvek od DYK »

To jsi nemyslel vážně s tou STK, že ne? Třeba poslední díl výfuku na peugeot 106 1.0i to tam má od výroby. Je to dole u lemu pod vstupní přípojkou. Tebou popsané zádady respektuju, ale to neznamená, že to platí obecně a nebo že to jsou "vlastnosti" vozu. Já taky znám Fabii combi jednoho "statkáře", který z toho má "služební" auto, na palubovku se dají prstem psát poznámky, a taky to tak dělá, zadní sedadla už tam jsou jen na STK a to auto jen jezdí, svítí, no prostě funguje jak má. Jen teda vypadá jak vypadá. Taky nevykřikuju jaký je to auto "držák". Ono na jedné straně si lidi kvůli ceně kupují auta v té nejžebráčtější motorizaci, na druhé straně se diví.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#108 Nový příspěvek od sychrovak »

Já se jen ptal protože když jsem měl dirku asi 8 mm na výfuku u kanga tak dělali bubub u :))aemise vyšli díky známému,ale to kango mělo už 250 tisíc v 1,2 a opravy nestáli tolik co už na fábii...............

Tím neřikám že je to šmejd,jen se ta naše nepovedla.......
Jinak v závadách ještě byli napsány světla............no světla se přeleštili a držáky motoru vyměnili a bylo jen to stálo dalších 2800 Kč přes známého :))Letos už 12 tisíc.............. :-/
Na Renaulty nadávají ale my jsme měli Kango,clio 2 řadu a fertik............Dnes má dcera pasata z r. 2008 automat a čekám až se tam něco posere.......to bude koukat :) holčina naivní............
Já mám služebák Oktu 2010 tour a nemůžu si stěžovat............
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#109 Nový příspěvek od jarda avsop »

musím přiznat že fabie je nejhorší škodovka co byla vyrobena sere se na ní uplně všechno ložiska v kolech tyčky stabilizatoru ktery tam je uplně zbytečny když ho vyhodíte je po problemech,dale elektika silentbloky i některe motory.Vyfuky u disela vydržej daleko víc než u benzinoveho auta

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20954
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#110 Nový příspěvek od vitex »

Hoši,nepřeháníte?Já mam na služební (r.v.2005)najeto 218000 km a mám teprv druhý výfuk,jednou měněné brzdy a vodítka a třikrát levou stahovačku(mou blbostí).Sice mě zpívá spojka,ale můj mechanik řekl,že přežije převodovku. :-/

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#111 Nový příspěvek od sychrovak »

A světla nic??Na 120 tisících a garážovaná a světla v háji-matné ošuntělé...........sdtahovačku jsem an i nepsal,natož ty stabilizační tyčky a druhá cívka a pár drobností.........
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#112 Nový příspěvek od pawka »

ja mam mazdu z 97, origo vyfuk..ale ten je..drzej ho uz milimetry po kupe,tam kde je svar. jinak cely auto stoji za h..
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#113 Nový příspěvek od jarda avsop »

mazda je dobre auto ale když se na ni něco posere tak to je hodně drahe proto take dost vymizeli ze silnic

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#114 Nový příspěvek od DYK »

Jak vlastně kvalitní jsou Peugeot 301 a jeho ekvivalent od Citroenu c Elysée a Renault Fluence?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#115 Nový příspěvek od pawka »

tato mazda obleja uz 280tis motor bere jen ben 6,5 prumer. to de. ale ta koroze dveri,lemu,podlahy a napravy zadni. zbytek je netknuty. prodelalo to bouracky ze vsech stran. tak to bude asi tim. ale vse stoji o min200 vice nez na skodovku. cep 750mazda 350 skoda. od moogu. je to znat! nikdy bych si ji nekoupil,kdybych ji nezdedil. nikdy bych se ji nechtel zbavit do srotu kdyby nebyla tak spatna podlaha

az budes delat na novim volvu olej,rekni mu, ze to bude stat 9000. jim to ve volvu stoji 10000 a tak radsi hledaj nejakyho blbce co to udela za 1000 olej+200filtr+200prace... soucitim se vsema zivnostnikama!
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#116 Nový příspěvek od jarda avsop »

DYK: Peugeot bylo hodně vyhledavane auto ale už to take není pravda převalcovala je německa technika ale dnes maj stejne problemy jako každe auto protože všichni používají stejné dodavatele do prvovyroby a používají podobnou techniku.Renault a fiat byly nejlepe hodnocena auta v učasti automobil roku přesto že to skončilo uplnym propadakem ani se tomu nedivím hodnotili to fotografove a novinaři ktere obě firmy vždy pozvali na předvadění novych modelu s pohoštěním a zkušební jizdou a pijatikou

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#117 Nový příspěvek od jarda avsop »

tak dnes zase potkanej motor fabia 1,2 htp muj kamarad co se specializuje na hlavy už to nestačí dělat je to jeden velkej pruser mit takove auto

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 8378
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#118 Nový příspěvek od Chose11 »

kamarádka dostala v servisu novou hlavu, pak si stěžovala že se jí ztácí olej, no jo , když ji tam dali řídkou syntetiku
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Tomas6
Příspěvky: 6026
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#119 Nový příspěvek od Tomas6 »

Nene.To není o syntetice.Když už je na HTP něco s hlavou základ je překruhovat.Jinak to začne papat oleje víc jak benzínu.
Jinak ten motor je průser to se musí nechat.A největší paradox je že čím víc ho člověk honí tím víc vydrží. Mám možnost srovnávat u asi 8 služebáků.Čím větší prase řidič tím víc ten motor najel.A to fakt nekecám.Jeden dědáček má na něm najeto od nova za těch deset let ani ne 50 tkm a motor už mu dělali. Zase na druhou stranu borec co s tím lítá jak zběsilý tak něco přes 300tkm a nic.Tlaky jak u nového. A neni to jen jediný případ.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci

#120 Nový příspěvek od jarda avsop »

plně s tebou souhlasím ,čím víc se to honí tím lepe ale s tou spotřebou to je zajímave najednou to začne olej chlastat a pak se to zase třeba usadí.Nejčastější zavada je že jsou vyběhana vodítka ventilu.

Odpovědět

Zpět na „Motory“