Motor Škoda Favorit - volnoběh

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Motor Škoda Favorit - volnoběh

#1 Nový příspěvek od tvarohak »

Dnes jsem v traktůrku zapojil motor z favorita a má strašně vysoký volnoběh nevíte někdo čím by to mohlo být.

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Motor favorit

#2 Nový příspěvek od jarda avsop »

ma to automaticky sytič trva to dlouho než otačky klesnou jinač karburator jde velice dobře seřídit

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#3 Nový příspěvek od tvarohak »

Ano má to automatický sytič.Motor byl zahřátý na 50 a otáčky byly kolem 2500-3000ot.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motor favorit

#4 Nový příspěvek od Jarda-k »

Máš zapojený vyhřívání sytiče na chladící okruh? Funguje mechanismus sytiče? Opíral se doraz škrtící klapky o seřizovací šroub volnoběhu? Spíš asi ne, pravděpodobně to asi jelo v sytičovým režimu a stupňovitá vačka se stále opírala o šroub zvýšených otáček.

Pokud se neudělá na sytiči úprava, kterou jsem tady popisoval: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 65#p789665 tak otáčky klesnou na volnoběh až při cca 85°C, po úpravě při cca 60 °C.

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#5 Nový příspěvek od tvarohak »

Mám ještě jeden problém když motor jede na volnoběch tak kolísají otáčky ikdyž jsem přidal na seřizovacím šroubu volnoběhu tak to taky kolísá nevíte někdo čím to může být.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motor favorit

#6 Nový příspěvek od Jarda-k »

Otáčky na volnoběh už máš normální? Asi chce trochu povolit šroub bohatosti směsi. Šroub pomalu povoluješ a jak se otáčky ustálí, tak ho povolíš ještě o cca půl otáčky.

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#7 Nový příspěvek od tvarohak »

Jo otáčky na volnoběh už jsou v pořádku.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motor favorit

#8 Nový příspěvek od Jarda-k »

Jen pro sichr jsem ti označil ten šroub bohatosti....
Obrázek

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#9 Nový příspěvek od tvarohak »

Díky

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Motor favorit

#10 Nový příspěvek od jarda avsop »

tvarohak píše:Mám ještě jeden problém když motor jede na volnoběch tak kolísají otáčky ikdyž jsem přidal na seřizovacím šroubu volnoběhu tak to taky kolísá nevíte někdo čím to může být.
oddělej karburator a ten silemblok pod vím a mazni to silikonem nebo si sežeň novy silentblok

Uživatelský avatar
ola
Příspěvky: 6109
Registrován: úte říj 21, 2008 8:09 pm
Bydliště: Kůsek od Vsetína

Re: Motor favorit

#11 Nový příspěvek od ola »

Ahoj,favoriťácký karbec aj s rozdělovačem mám také narůbovaný v triálě.Napřeď sem špekuľovál,že ten automatický sytič vyhodím a udělám ruční alě že mám ten karbec ináč otočený,tož sa ně to zdálo složité jak dvoják žebř,tož sem sa na to vysrál a že také obrůsím tu vačku.Nakonec sem to nechál tak,vyzkůšál a už skoro rok na to seru úplně.Momentálně ně tam nefachčí teploměr alě tych páru litrů vody je tam tak nakrátko,že ujedu pár stovek metrů a jede to normálně,tagže suma sumárum,vzál tu slzu benzínu kozel.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240

Uživatelský avatar
Frantík
Příspěvky: 712
Registrován: pát črc 27, 2007 11:15 am
Bydliště: Plzeň

Re: Motor favorit

#12 Nový příspěvek od Frantík »

Občas se stane, že praskne membrána obohacovače a benzín natéká na klapku 2 stupně. Když se podíváš zeshora, tak na té druhé klapce uvidíš hladinku benzínu. Zboku oválný deklík na 2 šroubky, novou membránu a je klid.
Když mùžu, pomùžu a poradim a občas kecam. :-)

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Motor favorit

#13 Nový příspěvek od Jarda-k »

Frantík píše:benzín natéká na klapku 2 stupně
Uvedenej jev taky může způsobovat ucpanej vzdušník přechodový šterbiny druhýho stupně. Projeví se to tak, že motor jede normálně do tý doby než použiješ větší výkon a přijde do činnosti druhej stupeň. Volnoběžný otáčky se sníží a motor se hltí a divně reaguje na šroub bohatosti směsi. Po zastavení motoru se začne plnit prostor nad klapkou druhýho stupně. Vzdušník nemá přímou průchozí díru, ale do strany, musí se tedy, protože je tam nalisovanej, štípačkami kvůli čištění vytáhnout.

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#14 Nový příspěvek od tvarohak »

Zase mi blbnou ty otáčky už fakt nevím co s tím nemá někdo nejakej nápad. https://www.youtube.com/watch?v=qKm2WjxStvA

tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Re: Motor favorit

#15 Nový příspěvek od tvarohak »

Te´d mě napadla idukční cívka nemůže to dělat ona?

Odpovědět

Zpět na „Motory“