Motor CCCP

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Motor CCCP

#1 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Získal jsem motor a potřeboval bych, jestli někdo neví bližší informace.Vím jen to,co jsem zjistil po rozborce.Je z malého silničního válce,výroba cccp.Stojatý dvou válec,čtyřtakt, vzduchem chlazený,rozvod ohv,4 ventily,vrtání 72mm,karburátor označen K-16,zapalování jako Stalinec,obsah něco kolem 500ccm.Nechce mi potvora naskočit.
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

toyotatoyotatoyota
Příspěvky: 711
Registrován: čtv led 19, 2012 12:06 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Motor CCCP

#2 Nový příspěvek od toyotatoyotatoyota »

4 ventily na válec :shock: to nebude CCCP :nene: :nene: :)

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#3 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Dvouválec-čtyři ventily.Dva na každý.Asi jsem se špatně vyjádřil.Dal bych fotku, ale nevim jak na to.
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
padesátka
Příspěvky: 1746
Registrován: stř zář 15, 2010 2:50 pm
Bydliště: Kutnohorsko

Re: Motor CCCP

#4 Nový příspěvek od padesátka »

Je to tenhle? SK obsah 586 benzin 2 válec vzduchem chlazený vrtání 72 4 takt.OHV Chtěl jsem vložit obrázek a stále mi to píše :-/ že jsem překročil velikost souboru 186kb snad není velký :-/Tak jsem udělal 101kb a porát moc tak už nevím co s tím :-/ :-/

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#5 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Zdravím,do e.meilu fotka půjdeposlat v pohodě.Já jsem: jiri.papp@seznam.cz
Díky předem za poslání,okouknu to a dám vědět.
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
padesátka
Příspěvky: 1746
Registrován: stř zář 15, 2010 2:50 pm
Bydliště: Kutnohorsko

Re: Motor CCCP

#6 Nový příspěvek od padesátka »

SKObrázek

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#7 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Fotka motoru
Přílohy
foťák 117.JPG
foťák 117.JPG (12.77 KiB) Zobrazeno 4018 x
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#8 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Z boku
Přílohy
foťák 118.JPG
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#9 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

po pošolíchání, bez kapotáže chlazení
Přílohy
Motor_cccp_6.JPG
Motor_cccp_4.JPG
Motor_cccp 1.JPG
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#10 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

zezadu
Přílohy
Motor_cccp_3.JPG
Motor_cccp_2.JPG
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#11 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

VÁŽNĚ NIKDO NEVÍTE CO JE TO ZA MOTOR???Potřeboval bych pomoc zjistit bližsí informace o typovém označení.Díky za každé info.
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Tomáš S.
Příspěvky: 122
Registrován: sob led 16, 2010 6:33 pm

Re: Motor CCCP

#12 Nový příspěvek od Tomáš S. »

Stejný motor, ale jednoválec mám na ruské vojenské elektrocentrále. Obsah 250 ccm, OHV, karburátor K 16.
Pokud máte problém se startem, nejdříve zkontrolujte a nastavte zapalovací magneto: Vyzkoušejte funkci odtrhové spojky na vymontovaném magnetu. Často bývá omletý zarážkový čep spojky. Pak proměřte kondenzátor, ty původní ruské moc nevydrží. Nahradit lze kondíkem naší výroby, ale ten je větší a musí se namontovat vně magneta. Magneto namontujte zpět a zkontrolujte zdvih kontaktů a předstih.
Při startu na studený motor přivřete škrtící klapku karburátoru a zcela zavřete vzduchovou přívěru. Startujte a jak začne motor blafat, hned otvírejte vzduchovou přívěru.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#13 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Díky za rady.Vyzkouším to. Nevíte kdo ty motory vyráběl? Namáte na centrále štítek?
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Tomáš S.
Příspěvky: 122
Registrován: sob led 16, 2010 6:33 pm

Re: Motor CCCP

#14 Nový příspěvek od Tomáš S. »

Po štítku se můžu podívat, ale i kdybych ho našel asi tam žádné důležité údaje nebudou. Nejspíš tak typ, rok výroby a číslo.
Jestli potřebujete nějaké seřizovací hodnoty, tak ty lze dopočítat.

Uživatelský avatar
Nemamjmeno
Příspěvky: 18
Registrován: pát bře 16, 2012 6:48 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Motor CCCP

#15 Nový příspěvek od Nemamjmeno »

Změřil jsem kompresi - první 2,0 a druhý 2,5.Slabota.Tak jsem sundal válce.Měrka do vloženého kroužku 0,35 u prvního a 0,5 u druhého.Dal jsem nové kroužky.Škvíra 0,15.Myslím,že by to mohlo být dostatečné.Přebrousil jsem ventily.Komprese na obou válcích 4,5.Dnes jsem se s tím mořil celý den.Pro jistotu jsem vyměnil i zmiňovaný kondík.Jiskra je,svíčky,fajfky a kabely nové,benzin je,nastavil jsem 0° a pak přdával i ubíral a potvora ne a ne naskočit.Snahu má a i mě kopnul, ale nechytne a nechytne.
Není v světě člověk ten, aby rozuměl strojům všem.

Odpovědět

Zpět na „Motory“