Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
malotraktor
Příspěvky: 2168
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#61 Nový příspěvek od malotraktor »

Těsnění těch tyček řeším taky. Na multikárách to řeší silikonem. Nevím ale jak v takové vrstvě která by tam musela být? Taky bych potřeboval těsnění pod výfuky a sání.
Nevěř všemu co si myslíš

Uživatelský avatar
pepa.traktor
Příspěvky: 4275
Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
Bydliště: táborsko

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#62 Nový příspěvek od pepa.traktor »

malotraktor píše:Těsnění těch tyček řeším taky. Na multikárách to řeší silikonem. Nevím ale jak v takové vrstvě která by tam musela být? Taky bych potřeboval těsnění pod výfuky a sání.
na tyčky u muliny sme upravovali z tatry 148 má větší
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745

Uživatelský avatar
ROAN
Příspěvky: 12
Registrován: pát úno 05, 2010 9:19 pm

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#63 Nový příspěvek od ROAN »

skolnik píše:Tet to hlavní když jsme demontovaly kliku tak vule na ložiscích není téměř žádná ojnice taky bez vůle tak jsem si říkal kde se ten tlak mohl tak strácet nakonec kamrád zjistil že je prasklá hlava takže jsem vpodstatě kliku dělat nemusel no ale když už jsem byl tak daleko a měl novou šupli jsme tam novou při vyndávání motoru z traktoru mě taky zůstali v ruce dva svorníky co drží výfuk asi už byli parkrát převrtávaný závit v hlavě už byl 12 a hodně mizernej tak jsem dal hlavy vyvařit a zgenerálkovat
staré hlavy:
DSC02279.JPG
DSC02275.JPG
Hlavy po repasi:
P1000087 (Large).JPG
P1000089 (Large).JPG
P1000092 (Large).JPG
Pekná práca,paráda,aj mne by sa zišlo mám tiež tento motor a začnem zhánať niečo,lenže na slovensku je to ťažko asi...

skolnik
Příspěvky: 468
Registrován: úte črc 17, 2007 6:24 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#64 Nový příspěvek od skolnik »

Ještě pořád sháníš motor z multicarym22 právě jsem jeden dodělal je nový nezajetý :)

Fujitsu
Příspěvky: 1
Registrován: ned srp 30, 2015 10:43 am
Bydliště: Lanškroun

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#65 Nový příspěvek od Fujitsu »

Ahoj, jsem tu nový a dostal se mi do ruky traktůrek s podobným motorem 2 KVD 9 SVL.

Jelikož je to tu samý odborník, chtěl bych vás poprosit o radu. Motor delší dobu stál, nicméně podařilo se ho nastartovat a roztočit. Iniciativně jsem rozebral sací koš abych ho vyčistil, filtr paliva a částečně i čerpadlo. Problém je, že po sestavení mi čerpadlo nepodává naftu do filtru. Možná je to jenom zavzdušněné, ale bohužel si nevím rady, jak přesně celý systém odvzdušnit. Nádrž je pod úrovní čerpadla, tudíž samospád nestačí a nemohu přinutit čerpadlo, aby si nasálo naftu. Pokud naleju naftu zvrchu do filtru a mačkám "sosák" na čerpadle, tak vychází bublinky. Pokud začnu protáčet motor tak podstatně méně. Trochu jsem přemýšlel nad principem čerpadla, ale moc chytrý z toho nejsem, skoro mi to přijde, že to ani nemůže fungovat a podávat naftu :(, ale to je názor neautomechanika. Pokud je dost nafty ve filtru, tak motor běží, bohužel novou naftu to nepodává, takže to brzy chcípne. Nafta v sacím koši je.

Prosím o radu, jak vše zaplnit naftou a celý systém odvzdušnit. Díky moc!

Uživatelský avatar
bulanek88
Příspěvky: 495
Registrován: čtv úno 26, 2009 10:23 pm
Bydliště: Dušejov (Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#66 Nový příspěvek od bulanek88 »

na filtru povolíš ty dva šroubky nahoře a pumpuješ dokud neteče nafta bez bublin, jestli tam nemáš pumpičku, tak je to divný a pak dej fotku

ROLANDOS
Příspěvky: 5
Registrován: sob srp 22, 2015 2:08 pm
Bydliště: Karviná

Re: Kompletní generálka motoru 2 KVD 8 SVL multicara M22

#67 Nový příspěvek od ROLANDOS »

Ahoj . Mohl bych tě SKOLNÍKU poprosit,když jsi měl ten motor tak krásně demontovaný, jaké je těsnění mezi setrvákem a motorem.Mě totiž teče olej do startéru a nevím jak na to? Díky za odpověď. Aleš.

Odpovědět

Zpět na „Motory“