TSI motory

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
z4011be
Příspěvky: 2059
Registrován: úte pro 22, 2009 12:44 pm
Bydliště: Prachatice

TSI motory

#1 Nový příspěvek od z4011be »

čau lidi,
máte zkušenosti s TSI motory od VW (1,2, 1,4 atd), které dává koncern třeba do golfu ?
Sháním info, kolik km motor vydrží (při slušném zacházení, pravidelné výměně oleje atd.), kupoval jste někdo ojetinu s TSI ? A byl s ojetým problém ?

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: TSI motory

#2 Nový příspěvek od thovt »


z4011be
Příspěvky: 2059
Registrován: úte pro 22, 2009 12:44 pm
Bydliště: Prachatice

Re: TSI motory

#3 Nový příspěvek od z4011be »

net je fajn, ale hledám zkušenosti reálného uživatele.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: TSI motory

#4 Nový příspěvek od rezis »

To máš těžko jich je x verzí. S řetězem, řemenem... Taky se problémy různí podle kW..
Měl jsem 1.4Tsi 90kW r.v.2008 a 1.4Tsi CNG 110kW r.v. 2013 k těm ti mohu něco říci.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

z4011be
Příspěvky: 2059
Registrován: úte pro 22, 2009 12:44 pm
Bydliště: Prachatice

Re: TSI motory

#5 Nový příspěvek od z4011be »

1,4 TSI 90 kW, zvažuju ho do golfa 5, rv.o. 2009 -2011...

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: TSI motory

#6 Nový příspěvek od thovt »

Kdo ti dnes poctivě mění olej(který tam má být, bude to nějaký suďak) a filtr po 10000km.
Servis ti akorát vystaví novou fakturu.

Podívaš se nakouřové signaly poté na zvuk když uslišíš starýho traktora tak nebrat.
Motor musi běžet potichu a plynule.

z4011be
Příspěvky: 2059
Registrován: úte pro 22, 2009 12:44 pm
Bydliště: Prachatice

Re: TSI motory

#7 Nový příspěvek od z4011be »

kolik si s ním najel ? Měl jsi ho od nova, nebo v ojetině ? A vyskytly se tam nějaký problémy, drahé opravy ?
Spotřebu oleje neberu jako vadu, ale jako vlastnost, s čímž počítá i manuál.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: TSI motory

#8 Nový příspěvek od rezis »

Měl jsem Golfa Plus a byl to nějak konec roku 2008 takže první generace toho motoru. Do 120tis km kdy jsem ho prodával jel ten motor v pohodě bez problémů. Jediný problém tam byly rozvody (vytahoval se řetěz a mohl přeskočit). Ty se měnily jednou v záruce, pak za peníze a když se začaly zase ozývat poslal jsem ho do světa. Netuším co by se posralo později.
Jinak ty výkonnější dvakrát přeplňované verze = kasička na peníze.
Co chodím po ulici a často slýchám startovat třeba jedno WV Polo 1.2Tsi v ulici u práce tak tam ten problém s rozvody bude také.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: TSI motory

#9 Nový příspěvek od rezis »

Ještě doplním olej jsem nedoléval. Měnil jsem co 15tis. km (interval byl 30tis. km). Vždy při výměně nalito na horní rysku a před byl kousek nad spodní ryskou.
Měl jsem to fungláč
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Ronny
Příspěvky: 167
Registrován: ned kvě 30, 2010 10:43 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: TSI motory

#10 Nový příspěvek od Ronny »

Ahoj, mam VW Golf Variant rv.2015 , 1,2TSI 77kw,6 kvalt, kupovane ako nove, menim olej kazdych 15-20 tk, som velmi spokojny,najazdene 98tkm, spotreba 5,5-6,5 Super, jasne ze to nieje na pretekanie sa, ale normalne približovadlo max v pohode. Mal som predtym Octaviu II, 1,9tDI tiež 77kw,5 kvalt, ale s tym Tsi som ovela spokojnejši- tichy chod,lepšie štarty, spotreba rovnaka,a povedal by som že je to živšie celkovo, ale môže to byť aj s novšim autom-lepši podvozok,ťažko povedať.Ak tento motor vydrži to čo Octavia-300tkm, budem velmi spokojny, uvidime...Ak niečo, pytaj sa...

Sadra17
Příspěvky: 6340
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: TSI motory

#11 Nový příspěvek od Sadra17 »

thovt píše: To já nevěřím 180 000 KO bude žrat olej technická vyřadí z provozu.
kamarád dělá v autorizáku a ve dvojkové fabii už mu tam jezdí jedna se 340 tisícema bez zásahu do motoru 8)
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
lolek77
Příspěvky: 31
Registrován: pon bře 28, 2011 10:53 pm
Bydliště: zilina

Re: TSI motory

#12 Nový příspěvek od lolek77 »

Ahoj z4011be.

Máme doma 1,2 TSI, 77kw, CBZB, Fabia II combi, od nova, kupená 3/2012, teraz cca 149 500 km. Okolo 50tkm vymena vodneho čerpadla (kvapkalo), potom cca v 80tkm vymena napinaku v autorizaku za modifikovaný. Ročný najazd cca 15-16tkm, do práce cca 40km a späť. Spotreba je rôzna, pod 5 litrov, keď to točím tak aj okolo 6,5 - ale to keď mám pubertálne chvilky a tlačí sa na mňa nejaky mladík s baworom alebo tuningovým golfom :-) , vtedy rád ukážem že ta fabka nema podkapotou htp... Na škoda fóre je tiež dosť príspevkov, ale ak chceš skúsenosti s TSI tak si vyberaj príspevky od tých čo ten motor majú/mali a nie z počutia... Rozvody asi blbli na motoroch do cca 10/2011, mám kamaráta čo mal Fabku z roku 2011 a jemu sa asi niečo s rozvodmi udialo, motor mu padol do nudzaku ale išiel. Môj názor je, že mohla byť vyťahaná reťaz a mohlo vyhodnotiť zle predstih, ale to si len myslim, pretože preskočená reťaz by mala narobiť paseku... a nie že motor sa nepoškodí. Reťaz by mala byť od 2012 už iná tak verím, že to pomohlo. Tiež poznám jednu fabku v Škode - autorizáku, kde má na pôvodnú reťaz cez 200tkm a bez závad. Z vlastnej skúsenosti viem, že najpodstatnejšie je meniť olej max 15tkm alebo menej, vždy po výmene sa zvukový prejav motoru skludnil.

alesmacat
Příspěvky: 836
Registrován: ned bře 25, 2012 7:44 pm
Bydliště: usti nad orlici

Re: TSI motory

#13 Nový příspěvek od alesmacat »

Ahoj mám roomstra 1,2tsi rok 2012 kupoval jsem ho 2015 měl najeto 143tis tet mám 256tis rozvody jsem dělal 210tis olej castrol měníme po 15 tis zatím žádný problem a to je puvodně 63kw hned jak dojel domu šel na 77kw 8)
zetor a liaz navzdy

chobotek
Příspěvky: 11633
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: TSI motory

#14 Nový příspěvek od chobotek »

Golf Plus 1.4 TSI 103kW. Asi na 103tis. km výměna rozvodů a napínáku za nový typ - skočil řetěz, pak bez problémů, kromě výměny gufera na klice, teklo. Prodal jsem ho na 130tis km, nový majitel ho prodal skoro s 200tis. kvůli počínající korozi.
Touran, stejný motor, někdo se v tom předtím hrabal:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek
Selhal vstřik, ten šikula vyřešil následky výměnou pístu a nechal to tak. Na mě zbylo řešení průseru, výbrus, nové písty, šály, vstřiky.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16891
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TSI motory

#15 Nový příspěvek od oco13 »

:friends: diky moc za fotky - velmi poučné. 8) Radšej raz vidieť ako stokrát počuť. :typek:

Odpovědět

Zpět na „Motory“