Rozvody 1,6 td z audi 80
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Rozvody 1,6 td z audi 80
Jak nastavit rozvody u motoru z AUDI 80. Je to motor 1,6 TD. Na setrvačníku je ryska a pak ještě 0 (nula je přesně horní uráť ) ryska je kousek před vrchem. Bohužel nyní je motor na jiné převodovce a tam není okno pro nastavení. Vačka ja jasná na pravítko a čerpadlo na 15mm kolík. Jak má být nastavena klika ? Přesně vrch 0 nebo na rysku kousek před vrchem (někde mám napsáno kolik to bylo mm před vrchem). Nechce se mi vyndávat motor a dávat na původní převodovku jen pro nastavení rozvodů. Na hodinky nastavit vrch a nebo před není problém, ale co je správně. Původní stav již nelze zjistit, povolila se kladka. Pokud někdo skutečně ví co je správně prosím o pomoc.
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
Ahoj, 1 válec by měl být nastaven do HÚ
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
Právě mně mate to, že všude se píše na rysku a ta je několik mm před vrchem a 0 je skutečně HÚ pístu. Na stejném motoru z Golfa je jen ryska nic víc.
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
Nevím, co ta ryska tam má znamenat
Na autě to nastavuješ právě na rysku na setrváku na HÚ 1. válce, v okénku na převodovce, ve předu na klice nic nepíší a ani jsi nepamatuji, že bych to jinak než na tom okénku nastavoval
Na autě to nastavuješ právě na rysku na setrváku na HÚ 1. válce, v okénku na převodovce, ve předu na klice nic nepíší a ani jsi nepamatuji, že bych to jinak než na tom okénku nastavoval
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
no ale ta ryska je na setrváku a nula taky asi 20-25 mm od sebe.
Proto se ptám co je správně.
0 = horní úrať pístu a ryska je pár mm před vrchem.
Co tedy je správně pro nastavení rozvodu. Oboje po nastavení jde motor protočit a napotkáse.
Ono to je asi půl zubu na klice dole takže na vačce to je asi čtvrt zubu. Ale pokud to poběží v točkách, tak aby se nepotkalo a šel udělat předvstřik. Natočený to zatím nebylo.
Než se motor přidělal na současnou převodovku byli rozvody udělány na původní převodovce a nevím co bylo nastaveno v okénku na převodovce.
Žádný manuál nemám a proč je na setrvačníku ryska a zároveň 0 kousek od sebe nevím.
Motor původně AUDI 80 1,6TD motor typ RA. Na setrvačníku z Golfa2 1,6 TD je jen ryska nic víc, tam je to jasný, ale setrvačník je jiný tvar i rozměry. Navíc okno na převodovce z golfa má okno na rozvody v jiném místě tak nejde ani porovnat.
Proto se ptám co je správně.
0 = horní úrať pístu a ryska je pár mm před vrchem.
Co tedy je správně pro nastavení rozvodu. Oboje po nastavení jde motor protočit a napotkáse.
Ono to je asi půl zubu na klice dole takže na vačce to je asi čtvrt zubu. Ale pokud to poběží v točkách, tak aby se nepotkalo a šel udělat předvstřik. Natočený to zatím nebylo.
Než se motor přidělal na současnou převodovku byli rozvody udělány na původní převodovce a nevím co bylo nastaveno v okénku na převodovce.
Žádný manuál nemám a proč je na setrvačníku ryska a zároveň 0 kousek od sebe nevím.
Motor původně AUDI 80 1,6TD motor typ RA. Na setrvačníku z Golfa2 1,6 TD je jen ryska nic víc, tam je to jasný, ale setrvačník je jiný tvar i rozměry. Navíc okno na převodovce z golfa má okno na rozvody v jiném místě tak nejde ani porovnat.
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
rozvody na úvrat, ryska se pro nastavení předvstřiku
malej traktorista v malým traktoru
Re: Rozvody 1,6 td z audi 80
Děkuji, zítra to nastavím a bude zkouška.