Projekt 600i

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#166 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

Určitě ste si mysleli že je to někde ve šrotě a ono né...... :)

https://www.youtube.com/watch?v=_jTDisc ... e=youtu.be

Uživatelský avatar
skret007
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 27, 2010 8:18 pm
Bydliště: kroměříž

Re: Projekt 600i

#167 Nový příspěvek od skret007 »

no krása taky sem začal předělávat na stříkačku jen tam mám ještě spoustu mušek z čeho je ta cívka nad tou taky přemýšlím nevím jestli se mi tam vleze rozdělovac na kliku zatím tam je víčko z polskýho malucha a teplotní čido už si nějak vyřešil já na něj asi nacpu jen odpor a přepínač a budu si přepínat studenej a teplej motor ...

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#168 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

Ta cívka je prave takova specialita :) Je z fiatu punto, ma klasicky pripojeni 1 a 15, vyvody pro dve svicky. Puvodni civka ma ale v sobe jeste elektroniku, ja toto od sebe oddelil, takze jsem nahradil jen to vlastni trafo, abych mel vse stejne pro jednotku a vyvody na dve svicky.

Ten rozdelovac fungoval bez problemu, ale tato civky dava dve vyhody

1.rozdelovac neni nutno resit..neni treba nic vyrabet
2.misto rozdelovace, bude mozne pohodlne namontovat snimac otacek(ja ho mam na setrvacniku, nutna uprava na soustruhu)

Ve vysledku tak vlastne tento system pujde namontovat na motor bez nutne demontaze z auta 8) pokud teda pominu v mem pripade zvyseni objemu
Teplotni cidlo mam v hlave, to fungovalo bez problemu

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#169 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

Vypada to ok, jiskra v dolni uvrati tomu nevadi, bezelo to skoro dvacet minut, zahraty to je, motor slape bez problemu, takze super 8)

https://www.youtube.com/watch?v=V-tTNQ2 ... e=youtu.be

Uživatelský avatar
skret007
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 27, 2010 8:18 pm
Bydliště: kroměříž

Re: Projekt 600i

#170 Nový příspěvek od skret007 »

hezky přede! teď už tu cívku chápu takže skusím vrakáč jestly něco budou mít a přizpůsobým. rozdělovač mi nevadí ale nevleze se mi mám to do traktůrku a zapalování je asi půl centimetru od nápravy čidlo otáček sem dal taky na kliku a nechám ho tam tam zavazí nejmíň jen sem si nesrovnal čelo toho zubu na setrváku nějak mi nedošlo že ten milimetr co jim to háže už zvýroby bude vadit a vadí jeden válec jede hesky a druhej se občas přidá... jo a na kterou jednotku to nakonec jede nejlím mám jen 40kw nebo mám schánět 50kw?

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#171 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

Ten setrvak musis upravit tak ze nejprve upnes do soustruhu trn, na ten vytocis kuzel a na ten upnes setrvak, pak osoustruzis vybrani, vse na jedno upnuti, pak nic nehaze a musi to fungovat, je to nejlepsi misto pro snimac, diky velkemu prumeru je snimani presne, ale bohuzel je to pracne

inducka ta co mam je z punta, ma ju myslim i renault clio, na ventilovym deklu, ja pro jistotu meril odpor primarniho vinuti jak te puvodni jednovyvodove tak te dvouvyvodove a lisily se nepatrne, snad jen 0.2ohm, takze nepredpokladam dalsi problem, z videa je patrne jak je to upravene, puvodni civka je z favorita, jde rozebrat, z feldy je zanytovana a zapajena....coz teda mezi nami kutily neznamena ze nejde rozebrat :smich: , ale je to pracnejsi, jeste to musim nejak upevnit aby to tvorilo jeden kus jako puvodni civka, kdyz ted vidim ze to na toto slape, uz bych se rozdelovacem asi nezabyval

jednotku mam 50Kw, muzu ti opsat cislo, zkousel sem asi ctyri tenkrat a na tutu to jezdilo nejlip, ale bylo to takovy nacvaknout, vyzkouset, dalsi, chtelo by to dlouhodobejsi vyzkouseni, spotreba taky atd, klidne ji tam dej, jako jelo to na kteroukoliv

jsem rad ze se tim nekdo zabyva :) dej taky nejaky fotky

Uživatelský avatar
skret007
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 27, 2010 8:18 pm
Bydliště: kroměříž

Re: Projekt 600i

#172 Nový příspěvek od skret007 »

no tak já setrvák chytl opačnýma čelystma za díru pro spojku a podepřel koníkem aď to náhodou nevyletí podle věnca pro startér to běželo rovně a neházelo tak sem stvořil zub ale nesrovnal čelo který házý něco kolem 1,5 milimetru doufal sem že to nebude vadit ale vadí :vztek: takže si dám repete ...

řešení indučky se mi líbí takže to udělám stejně 8)

jednotku teda projistotu skusím sehnat taky 50tku budu moct zkoušet která bude lepší čísla mám někde napsaný tuším že byly dvě verze 40 a jeda 50kw

fotky skusím dohledat a uřčitě přidám

a palivový čerpadlo je zčeho? nejak se mi nedařilo najít žádný s rozumným tlakem buď měly moc a nebo málo

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#173 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

Ahoj, to cislo jednotky ti sem dam, zejtra budu v dilne jestli si vzpomenu napisu to sem, ale jak rikam jelo to jakoukoliv, cerpadlo ja uz ani nevim ale tusim ze alfa romeo 75, ale to muze byt uplne jakykoliv, regulator tlaku je v tele klapky a tlak je nastaven na 1Bar, tento tlak da jakokoliv cerpadlo ze vstrikovani, vyssi tlak nevadi, regulator jej stahne a zbytek tece prepadem zpet do nadrze

u teh cerpadel je spis problem ze jsou vetsinou v nadrzi, muselo by se zabudovat do nadrze, lepsi je jak mam ja jen na hadice, videl sem to na volvech nebo bmw

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt 600i

#174 Nový příspěvek od Jura 136XXL »


Odpovědět

Zpět na „Motory“