Briggs & Stratton DOV - zpětný ráz
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř čer 03, 2015 6:42 pm
- Bydliště: Nýdek
Re: Briggs & Stratton DOV - zpětný ráz
Né, výměna oleje s tím nesouvisí, akorát zrovna jsem vytáhnul sekačku, nastartoval aby se zahřála, vyměnil olej a nabrousil nůž a když jsem startoval podruhé tak už se sekla. Takže proto jsem si myslel že to souvisí s výměnou oleje. S tím stahovákem to budu muset napravit
Re: Briggs & Stratton DOV - zpětný ráz
Štěpo, to neřeš stejný tazatel se stejným popisem závady se objevil na Zahrada,cz - prostě to vypadalo, že po výměně oleje se stalo co se stalo. Já a myslím i ty si domyslíme - kdo ví co ještě se stalo a kdy. A jestli je to prava - že se nůž o něco zarazí - jak musí smatlat klika když se nůž dostane do obvodu krytu. To musel být ale mráz, jinak nevím. Nebo po navrácení nabroušeného nože vyvstaly tyto problémy? Pořád nic, co dokážu pochopit.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Briggs & Stratton DOV - zpětný ráz
Je tu ešte niekto, kto sa s týmto problémom stretol?
Myslím, že presne viem o čom bol písaný prvý článok.
Ja som už pri oprave jedného motora vzdal všetku námahu. Vyradiť z prevádzky a je pokoj, alebo vymeniť vačkovú hriadeľ, čo v jednom prípade pomohlo. Časom sme prišli na to, že na vačkovom hriadeli je váhadlo, ktoré nadvihne pri štartovaní výfukový ventil. Ak toto nefunguje správne, spätný ráz vám silno šklbne rukou, alebo až roztrhne štartovaciu šnúru. Je to neskutočne silná pecka. Váhadlo môže byť mierne zničené trením, alebo ventil nedolieha až na dno svojej polohy. Zapaľovaním sa nič nemení, hýbať sa ním moc nedá. Nepomôže výmena sviečky, zmena odrhu, vyčistenie karburátora a ani výmena oleja. Zotrvačník áno, tam sa často stáva problém s odlomením poistného klinka pri náraze. Ale viac-menej motor po tomto ráze buď nenaštartujete, alebo ide mizerne. Toto je moja skúsenosť, pekný deň.
Myslím, že presne viem o čom bol písaný prvý článok.
Ja som už pri oprave jedného motora vzdal všetku námahu. Vyradiť z prevádzky a je pokoj, alebo vymeniť vačkovú hriadeľ, čo v jednom prípade pomohlo. Časom sme prišli na to, že na vačkovom hriadeli je váhadlo, ktoré nadvihne pri štartovaní výfukový ventil. Ak toto nefunguje správne, spätný ráz vám silno šklbne rukou, alebo až roztrhne štartovaciu šnúru. Je to neskutočne silná pecka. Váhadlo môže byť mierne zničené trením, alebo ventil nedolieha až na dno svojej polohy. Zapaľovaním sa nič nemení, hýbať sa ním moc nedá. Nepomôže výmena sviečky, zmena odrhu, vyčistenie karburátora a ani výmena oleja. Zotrvačník áno, tam sa často stáva problém s odlomením poistného klinka pri náraze. Ale viac-menej motor po tomto ráze buď nenaštartujete, alebo ide mizerne. Toto je moja skúsenosť, pekný deň.
Re: Briggs & Stratton DOV - zpětný ráz
Mal som skúsenosť s motorom B&S v traktoríku Mini 070, kod motora tuším 254 426.... malo to kompresiu jako sviňa, šnúrou to nešlo pretočiť. Po zapojení štartéra to ani štartér nepretočil. Motor išiel naštartovať jedine so štartérom + ťahanie za šnúru. Po naštartovaní motor klepal... klepal ventil... na ventile bola vôľa 1mm! Vzhľadom na to, že to bol rozvod SV, tak nový ventil a správna vôľa 0,2mm. Potom to išlo ľahko štartovať so šnúrou a ani štartér s tým nemal problém. Čiže zlá ventilová vôľa robila takú šarapatu. Poznámka: už som to tak kúpil, že motor je KO - a ono sa v ňom rýpal nejaký majsterko a dopadlo to predajom stroja, lebo bol zlý motor. Moc zabrúsil (skrátil) ventil