Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Zdravím pani chcem sa spýtať. Niekto snažil nejako upravovať motor 2 KVD 8 SVL multicara M22
pre lepši štart alebo výkon???
Riešili som ho teoreticky prerobiť na priami vstrek.
Teraz mám žhaviče tyčkové z avie. Štartovať sa mu veru nechce.
Keď som ho kúpil tak ma bývalí majiteľ upozorňoval že tam je problém zo štartom.
Ja som ho skúšal predtým než som ho namontoval do traktora. Síce boli zlepené obidve čerpadla ale petrolej to poriešil. Potom pekne chytal na naftu. Ako som ho namontoval do traktora tak pekne chytá len na petrolej na naftu sa mu nechce
pre lepši štart alebo výkon???
Riešili som ho teoreticky prerobiť na priami vstrek.
Teraz mám žhaviče tyčkové z avie. Štartovať sa mu veru nechce.
Keď som ho kúpil tak ma bývalí majiteľ upozorňoval že tam je problém zo štartom.
Ja som ho skúšal predtým než som ho namontoval do traktora. Síce boli zlepené obidve čerpadla ale petrolej to poriešil. Potom pekne chytal na naftu. Ako som ho namontoval do traktora tak pekne chytá len na petrolej na naftu sa mu nechce
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Takové pokusy končí hlavně prasklou klikou
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Kor u tohoto motoru je klika jen dvakrat ulozena.Tlaky jsi meril?
- pumpa dyza
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv led 13, 2011 12:48 pm
- Bydliště: Bardejov Prešov
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Ja mam vo svojej M22 žhaviče z M25 odber 40A pri rozžeraveni 20A a to som mal trysky vstrekovačov z buldozera DT trochu to viac podymovalo výkonovo tam rozdiel nebol po osadení správnych koncoviek už iba dymí v zátaži a po pridaní plynu takže vždy štarty mam super na tuk všetok som zošteloval, čo sa týka výkonu je to slabý motor jeden pán od Bardejova osadil turbo zdá sa mi z fiatu neviem z akej kubatúry ale že to neje ten motor žihadlo neviem či mu to ešte funguje ale že to išlo super.
SOU,D...PO Multicar M22,Zetor 7011 z horneho Šariša, http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=61514
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon led 26, 2009 11:46 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Když je motor v dobré kondici tak startujue dobře a výkon má dostatečnej k takový práci, ke který je M22 konstruovaná. Mě to startuje i za mrazu, akorát dlouho žhaví. Dodatečně "oturbit" jakejkoli atmo (na pár výjimek) je cesta k rychlý zkáze motoru. Možná to tady někomu chvíli drží v traktoru, kde ten výkon není zas tak využívanej ale třeba v autě je to záležitost tak na týden až měsíc. Pokud chceš větší výkon, namontuj 4V z RS
- pumpa dyza
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv led 13, 2011 12:48 pm
- Bydliště: Bardejov Prešov
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Súhlasím stebou lem toľko že 4V z RS09 je už malo ja som nezohnal nič a 300km po motor sa mi neoplatí, a kde to funkčných a za koľko EUR , a ktomu to je ešte vybehaný treba GO ale verím tomu že to by bola najjednoduchšia zástavba motoru do M22 ja som už rozmýšľal o slávia 2S90 ten je šikovný motor a sú na neho dieli alebo 2S95 ale ten už je dosť veľký neviem či by sa to tam možno vopchalo. A druha vec je spojka.
Ja by som aj tam turbo dal z VW 1.4TDI ale toľko že som sused vedľa motoru a urve mi tam niečo tak ma tak mam neviem zachaluje a ešte niekde v terene, ale mam ešte jeden polo motor na dieli.
Ja by som aj tam turbo dal z VW 1.4TDI ale toľko že som sused vedľa motoru a urve mi tam niečo tak ma tak mam neviem zachaluje a ešte niekde v terene, ale mam ešte jeden polo motor na dieli.
SOU,D...PO Multicar M22,Zetor 7011 z horneho Šariša, http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=61514
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Ja som tiež uvažoval nad 4V aj na inzeráte bol jeden traktor za 650e
Mňe zatial stačí 2V len je problem zo štartovaním. Mám 3 motory a ani jeden mi zatiaľ nefunguje na 100% Jeden som si dal teraz opravovať lebo som ho kupil nekompletný. Vyzerá že je tesne po 1 výbruse(80.25).
Keby som mal isť do niečoho silnejšieho tak niečo ako ducato 2,5 alebo 2,8 turbo. To už by bolo silnejšie ako avia. Dostupne ND cena cca600e motor. S tím že taký výkon jednoznačne chce 4x4.
To však neni ten nádherní zvuk jedno alebo dvoj valca vo voľnobehu.
Keď to porovnám z Vari čo mam. Tak 2V je 2x silnejší 2x viac si potiahne pohonných látok(je pravda že keď bude ďalšia prevodovka tak spotreba spadne) . Roboty spraví 3x viac
Mňe zatial stačí 2V len je problem zo štartovaním. Mám 3 motory a ani jeden mi zatiaľ nefunguje na 100% Jeden som si dal teraz opravovať lebo som ho kupil nekompletný. Vyzerá že je tesne po 1 výbruse(80.25).
Keby som mal isť do niečoho silnejšieho tak niečo ako ducato 2,5 alebo 2,8 turbo. To už by bolo silnejšie ako avia. Dostupne ND cena cca600e motor. S tím že taký výkon jednoznačne chce 4x4.
To však neni ten nádherní zvuk jedno alebo dvoj valca vo voľnobehu.
Keď to porovnám z Vari čo mam. Tak 2V je 2x silnejší 2x viac si potiahne pohonných látok(je pravda že keď bude ďalšia prevodovka tak spotreba spadne) . Roboty spraví 3x viac
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Zdarec, chtěl bych se zeptat, taky mám motor z Multicary 22 dal jsem nové žhaviče, kde píši max 10 s. žhavit, ale zdá se mi to málo na start. Po 10 s. motor sice točí ale nestartuje. Až když ho přižhavím tak naskočí. Ještě otázka- tlakuje mi do kliky, ale rukou nejde otočit dokola. Nevíte, co by to mohlo být ?
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
Podla mňa pri použití žhavičov z novodobých dieslov (bez komôrky) takzvané rýchlo žhaviče máju napísané 10s (podľa mysak300) aby nezhoreli. Komôrkoví motor sa žhaveným zohrieva viac menej len komôrka. Preto sa žhaví aj počas štartu aby nafta prášila na žhavič a tým ho chladí(preto treba dodávať teplo žhaviču =elektriku).
Keď sa mýlim tak ma opravte!!!
Ja mam nachystané žhaviče tuším že renolta. Ešte nemám spravené vložky(redukcie). Uvidím či budu lepšie ako terajšie aviové ktoré žhavím 1-2 minúty.
Ja by som poprosil mysak300 nech vyskuša žhaviť 3-5s(skúšať čo najkratší čas) a potom štartovať a žhaviť súčasne. Som zvedaví ako sa bude motor správať.
Veľké tlakovanie kartru som si všimol aj ja na mojich motoroch. Na motore čo je teraz na traktore môj predchodca urobil odvetranie oboch vyčok hlav. Podla mňa je to zbytočné lebo cez rozvodové trubky a prepadové trubky prejde vzduchu dosť. To odvetranie je ukončene hadicou volne vlajúcou takže je to trochu zle riešenie.
Ja som si vedomí toho že tomu môjmu motoru niečo je lebo sa mu nechce štartovať.
Keď sa mýlim tak ma opravte!!!
Ja mam nachystané žhaviče tuším že renolta. Ešte nemám spravené vložky(redukcie). Uvidím či budu lepšie ako terajšie aviové ktoré žhavím 1-2 minúty.
Ja by som poprosil mysak300 nech vyskuša žhaviť 3-5s(skúšať čo najkratší čas) a potom štartovať a žhaviť súčasne. Som zvedaví ako sa bude motor správať.
Veľké tlakovanie kartru som si všimol aj ja na mojich motoroch. Na motore čo je teraz na traktore môj predchodca urobil odvetranie oboch vyčok hlav. Podla mňa je to zbytočné lebo cez rozvodové trubky a prepadové trubky prejde vzduchu dosť. To odvetranie je ukončene hadicou volne vlajúcou takže je to trochu zle riešenie.
Ja som si vedomí toho že tomu môjmu motoru niečo je lebo sa mu nechce štartovať.
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Uprava motoru 2 KVD 8 SL
zhavice ti po 10s neschori nevim jak jinde ale v tdi zhavice jedou cca 1.5 minuty po startu kvuli snizeni emisi