Škoda Favorit - zapojení chladícího okruhu

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
tvarohak
Příspěvky: 165
Registrován: ned bře 10, 2013 7:43 pm
Bydliště: Suchá Loz

Škoda Favorit - zapojení chladícího okruhu

#1 Nový příspěvek od tvarohak »

Nevíte někdo jak zapojit chladící okruh u motoru favorít když tam není topení jak to mezi sebou propoji ? Stačí jednoduché schéma nebo fotka.dík

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Zapojení chlazení škoda favorit

#2 Nový příspěvek od Jarda-k »

Nejjednodušší je oba vývody k topení propojit hadicí. Tedy vývod ze sacího potrubí propojíš s vývodem na trubce pod vodním čerpadlem.

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3809
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení chlazení škoda favorit

#3 Nový příspěvek od exot »

Tak tak budto propojit nebo zaslepit(kdyz je zavreny ventil topeni tak je to v podstate taky zaslepene) takze dle chuti kazdeho soudruha.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Zapojení chlazení škoda favorit

#4 Nový příspěvek od Jarda-k »

Zaslepit to může, ale u favorita topení ovládá čtyřcestný ventil, hadicí tedy voda protéká i když je topení zavřený. A pokud se ty vývody topení zaslepí, tak při zavřeným termostatu voda v motoru koluje pouze přes ten zůženej náhubek co je na sacím potrubí do karbecu a z karbecu do tý plechový trubky pod vodní pumpou.
Z důvodu rovnoměrného ohřívání motoru při zavřeným termostatu je proto lepší tam vřadit tu hadici.

Odpovědět

Zpět na „Motory“