jawa skutr 502 problem

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
břitva
Příspěvky: 125
Registrován: ned pro 11, 2011 4:06 pm
Bydliště: Opava

jawa skutr 502 problem

#1 Nový příspěvek od břitva »

cau mam problem motor se mi neumi přehoupnout přes urcite otačky jen do nejakeho prumeru a pak nic plyn na podlahu a motor jede stejnyma otačkama,od spodu tahne dobře a klidny volnobeh a start je dobrej dynamostarterem na prvni brnk.tak čim to muže byt karbec vyčisteny trysky atd i předstih stelnuty svička nova palivovy filtr čistej už si vubec nevim rady prosim radu

nemuže to byt kondenzator ?
nevi nekdo kolik ma byt spravne předstih skutr 502 ?

Uživatelský avatar
pitrsss
Příspěvky: 637
Registrován: pon říj 19, 2009 7:39 pm
Bydliště: klášterec n o

Re: jawa skutr 502 problem

#2 Nový příspěvek od pitrsss »

Mohl by to dělat vzduchvy filtr

gastly
Příspěvky: 1219
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: jawa skutr 502 problem

#3 Nový příspěvek od gastly »

Cca 30 let spátky to samý dělala sousedova 250tka panelka. Po velmi intenzivním a zcela marném pátrání po příčině, se přistoupilo na nemožné. Indučka ??? si debil šak jiskra je dobrá. Pamatuju to jak dneska, protože za výměnu té indučky sem dostal celou druhou panelku. Pepa.

Uživatelský avatar
břitva
Příspěvky: 125
Registrován: ned pro 11, 2011 4:06 pm
Bydliště: Opava

Re: jawa skutr 502 problem

#4 Nový příspěvek od břitva »

vzduchač čisten.kdyby problem přetrvaval přišlo by i na indučku jenže motor se v nizkych otačkach chova dobre žadny problem žadne vynechavani a do otaček nevyleze ani na neutral stoho mi vypliva že asi kondenzator jen sem ho musel obednat tak čekam a pak uvidim

gastly
Příspěvky: 1219
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: jawa skutr 502 problem

#5 Nový příspěvek od gastly »

Ta panelka chytala na drc, šlapala jak švýcarský hodinky,jenom nejela víc jak 70km/h.

Uživatelský avatar
břitva
Příspěvky: 125
Registrován: ned pro 11, 2011 4:06 pm
Bydliště: Opava

Re: jawa skutr 502 problem

#6 Nový příspěvek od břitva »

beru na vedomi každopadne ji skusim vymenit myslim že mam i doma jednu starou navic jen ted nevim jestli je to 12V tak na to podivam a dam vedet jak sem uspel.dekuji všem za odpovedi fakt si toho važim

mourke
Příspěvky: 448
Registrován: stř říj 31, 2012 9:55 pm
Bydliště: Praha-východ

Re: jawa skutr 502 problem

#7 Nový příspěvek od mourke »

úplně stejnej problém jsem měl s prasetem a byla to indukční cívka, rozhodně je třeba vyměnit za nějkou zaručeně funkční...
může to bejt i kombinace několika vadných součástí, hledal bych v elektrice...

Uživatelský avatar
břitva
Příspěvky: 125
Registrován: ned pro 11, 2011 4:06 pm
Bydliště: Opava

Re: jawa skutr 502 problem

#8 Nový příspěvek od břitva »

přičina pravdepodobne ložisko alternatoru dobry že :D nemam to jeste moc projete ale podle skoušky z nahradnim altikem je to ono celou dobu altik branil motoru do otaček a napadlo me to uplne nahodou proste ze srandy sundat řemen a jel jak drak.ložisko neni moc špatne ale nejde tak lehko jak by mel a v otačkach asi tim huř při behu motoru nejde apsolutne odhalit neco takoveho přes hluk motoru. menil uz nekdo ložiska na altiku z feldy je to složite ? jinak dobiji dobře

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: jawa skutr 502 problem

#9 Nový příspěvek od Atlan »

Ak mas dobry tenky stahovak nieje problem, ked to budes mat rozobrate povol tie 3 M5 maticky aj M6 a vyber mostik zo statorom, skrutky ktore tam najdes uvolnene vyskrutkuj daj perove podlozky a naspat utiahni zakvapkaj farbou, potom zaloz späť stator.nahod M5 a M6....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

anonym639
Příspěvky: 819
Registrován: ned dub 01, 2012 8:41 am
Bydliště: Martin

Re: jawa skutr 502 problem

#10 Nový příspěvek od anonym639 »

Ak tam máš alternátor z auta tak sa nečuduj a stači aby sa poriadne zatažil alternátor a motoru to zobere polovičku výkonu.

Odpovědět

Zpět na „Motory“