Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Moderátor: DYK
Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Ostříleným matadorům to asi příjde zbytečné, ale dost často tady chlapi tápou, kterak
zapojit přídavnou hydrauliku k té stávající. Je to jednoduché, jen se musí vědět jak....
Načrtnu zde, jak to mám já, není to jen z mé hlavy, vše schváleno olejovým guru Terablickem.
Zapojení je vyzkoušené konkrétně na ISEKI TU155 - ale obecně by mělo fungovat na většině japonců...
Pokud by byl zájem, můžeme návod doplňovat dle potřeby....
Olejovému hospodářství zdar !
Stávájící situace:
Po úpravě:
zapojit přídavnou hydrauliku k té stávající. Je to jednoduché, jen se musí vědět jak....
Načrtnu zde, jak to mám já, není to jen z mé hlavy, vše schváleno olejovým guru Terablickem.
Zapojení je vyzkoušené konkrétně na ISEKI TU155 - ale obecně by mělo fungovat na většině japonců...
Pokud by byl zájem, můžeme návod doplňovat dle potřeby....
Olejovému hospodářství zdar !
Stávájící situace:
Po úpravě:
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Tobik zasloužíš si jedničku. Krásně zpracovaný.
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Jen by to chtělo aby toto vlákno bylo furt někde na začátku fóra......
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
A přejmenovat vlákno na Jak dodělat hydrauliku na japonský malotraktor
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
4tobig:
jestli se hecneš a dáš i nějaké fotky, tak taky přidám.....
A RoKur má pravdu s tím přejmenováním..........
jestli se hecneš a dáš i nějaké fotky, tak taky přidám.....
A RoKur má pravdu s tím přejmenováním..........
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Kluci, klidně to přejmenujem, no problémo. (to je prosba na DYKa, já už nemám přístup editovat)
Akorát nevím jak maj trubky pod traktorem ostatní Japonci, možná se to bude lišit v detailech i typ od typu v jedné značce (např. třeba není tlaková trubka od čerpadla přerušená hadicí)
Každopádně jde o to, vytvořit jakýsi obecný "návod" na zapojení rozvaděče a čulimentů s tím spojených...
2 ladiki: fotky jsou výzva !
(nafotím ale až finále, ted ty hadice pod traktorem připomínají chobotnici při epileptickém záchvatu)
Akorát nevím jak maj trubky pod traktorem ostatní Japonci, možná se to bude lišit v detailech i typ od typu v jedné značce (např. třeba není tlaková trubka od čerpadla přerušená hadicí)
Každopádně jde o to, vytvořit jakýsi obecný "návod" na zapojení rozvaděče a čulimentů s tím spojených...
2 ladiki: fotky jsou výzva !
(nafotím ale až finále, ted ty hadice pod traktorem připomínají chobotnici při epileptickém záchvatu)
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Škoda, že tu z tohoto nejde udělat nějaká složka FAQ - často kladené dotazy, která by byla na začátku sekce a nepropadala by se dozadu. Je pravda, že se na tohle zeptá každý nový majitel japonce.
A fotky mám také konkrétně na Mitsubishi
A fotky mám také konkrétně na Mitsubishi
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
A ja ako truhlík poprosím ešte o vysvetlenie čo to je - N cez HPCO šroubenie - a ten pridávaný rozvádzač musí byť nejaký špecialny?
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
PŘÍDAVNÝ HYDRAULICKÝ ROZVADĚČ:
(dále jen PHR)
Druhů a typů rozváděčů je velké množství a domnívám se, že případný stavitel hydrauliky si velmi lehce dohledá obecné informace na netu. To, co se špatně hledá, napíšu sem a vysvětlím to zase na mém konkrétním případu. Ze všech druhů PHR jsem zvolil s průtokem oleje 40L (mohl by být i menší, ale poměr dostupnost/cena je ,dle mně, nejlepší u 40L)
Především si je potřeba rozmyslet, co a jak CHCI aby PHR ovládal - dejme tomu, že čelní nakládač a výklop vlečky - v tom případě potřebujeme tři sekce:
- z toho dvě dvoučinné (na dvoučinné pístnice - spisovně "lineární motory") možné i s plovoucí polohou, nejlépe ovládané joystykem.
- jednu sekci jednočinnou s aretací (jednočinná pístnice - resp. mailer)
PHR musí mít tlakově zatižitelný výstup, nejčastěji označován písmenkem N.
Jde o to, že tento kanálek má stěny dimenzovány na zátěž tlakovým olejem (na rozdíl od kanálku T, který slouží jen na odvod NETLAKOVÉHO oleje z pístnic).
V normálním stavu - tzn. že pokud není tento rozváděč zapojen do serie s origo rozváděčem jako v našem případě - je kanálek N a T v PHR propojený. Pokud zatížime tlakem kanálek T, hrozí destrukce rozvaděče - prostě tlakem uvnitř může prasknout....
HPCO ventil se zašroubuje do pozice označené N a rozdělí kanálek N od T.
HPCO ventil je v podstatě jen dutý šroub..... bacha na závit, viděl jsem 1/2" i 3/8" - volit dle závitu v PHR !!!
Edit:
nechci dělat reklamu, ale.... pokud bude někdo tápat a propadat beznaději tak PHR jsem bral tady a asi šeskrát jsme si s prodejcem volali co a jak, aby to všechno pasovalo.... naprostá spokojenost !!!
(dále jen PHR)
Druhů a typů rozváděčů je velké množství a domnívám se, že případný stavitel hydrauliky si velmi lehce dohledá obecné informace na netu. To, co se špatně hledá, napíšu sem a vysvětlím to zase na mém konkrétním případu. Ze všech druhů PHR jsem zvolil s průtokem oleje 40L (mohl by být i menší, ale poměr dostupnost/cena je ,dle mně, nejlepší u 40L)
Především si je potřeba rozmyslet, co a jak CHCI aby PHR ovládal - dejme tomu, že čelní nakládač a výklop vlečky - v tom případě potřebujeme tři sekce:
- z toho dvě dvoučinné (na dvoučinné pístnice - spisovně "lineární motory") možné i s plovoucí polohou, nejlépe ovládané joystykem.
- jednu sekci jednočinnou s aretací (jednočinná pístnice - resp. mailer)
PHR musí mít tlakově zatižitelný výstup, nejčastěji označován písmenkem N.
Jde o to, že tento kanálek má stěny dimenzovány na zátěž tlakovým olejem (na rozdíl od kanálku T, který slouží jen na odvod NETLAKOVÉHO oleje z pístnic).
V normálním stavu - tzn. že pokud není tento rozváděč zapojen do serie s origo rozváděčem jako v našem případě - je kanálek N a T v PHR propojený. Pokud zatížime tlakem kanálek T, hrozí destrukce rozvaděče - prostě tlakem uvnitř může prasknout....
HPCO ventil se zašroubuje do pozice označené N a rozdělí kanálek N od T.
HPCO ventil je v podstatě jen dutý šroub..... bacha na závit, viděl jsem 1/2" i 3/8" - volit dle závitu v PHR !!!
Edit:
nechci dělat reklamu, ale.... pokud bude někdo tápat a propadat beznaději tak PHR jsem bral tady a asi šeskrát jsme si s prodejcem volali co a jak, aby to všechno pasovalo.... naprostá spokojenost !!!
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Dá sa na starších rozvádzačoch nejako zistiť či majú tlakovo zaťažitelný výstup? Orsta má tlakovo zaťažitelný výstup? Ide o to že mám plnú skriňu rôznych jednopákových rozvádzačov, tak či by som ich mohol prípadne nahádzať "za sebou".
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Možná Ti někdo odpoví, nebo napiš PM Terablickovi, já to nevím.oco13 píše:Dá sa na starších rozvádzačoch nejako zistiť či majú tlakovo zaťažitelný výstup? Orsta má tlakovo zaťažitelný výstup? Ide o to že mám plnú skriňu rôznych jednopákových rozvádzačov, tak či by som ich mohol prípadne nahádzať "za sebou".
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
-
- Příspěvky: 719
- Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Musí být u toho nového rozvaděče připojen vždy i T výstup? Nestačí připojit N přes to HPCO šroubení a pokračování do origo rozvaděče?
Re: Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155)
Správné připojení je, že "T" musí být připojeno , ideálně pod hladinu oleje. Je to odvod beztlakého oleje z pístnic zpět do převodovky (olejové nádrže). "N" je jen pro pokračování tlaku k dalšímu rozvaděči.
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...