Iseki TA215
Napsal: úte pro 16, 2014 7:39 am
Zdarec ve spolec,
Koupil jsem před nedávnem ISEKI TA215 od Laciny (traktorservis) v Brně. Není repasovaný, jen funkční a poopravený. Dal jsem za něj dost (130tkč), ale věřím že mi to časem vrátí - samozřejmě ne finančně, ale je prostě radost s ním dělat a to jsem toho zatím moc neudělal. Koupil jsem ho asi koncem října, ale od té doby spíše odpočíval, nebyl na něj prostě čas.
Mám pro něj takové ty běžné práce kolem domu a na políčku.
Zatím jsem s ním byl jen v lese a na obecní brigádě, takže zatím pouze skušenost s károu, ale na 90%spokojenost (strhávám body jen za vyhlídkovou jízdu nejvyšší pojezdovou rychlostí, ale s tím se počítalo)
Zde je ještě u prodejce (za ním byl myslím yanmar F18 - taky krásný stroj - stejně vysoký ale užší)
Zatím jsem bez nářadí, ale postupně to samozřejmě doženu
Vlečku jsem použil z vari, která je po domácku dělaná a jsem na ní zvyklí, jen bude třeba trochu renovovat. Jediné co jsem musel řešit bylo propojení s traktůrkem. Chtěl jsem zachovat možnost připojení vari (člověk nikdy neví), takže jsem si nechal udělat takový mezikus, který splnuje otáčení ve všech směrech a jednoduchost připojení. Je to slušný kus železa, takže když to udělají jiní proč se s tím trápit.
Brány jsou již v projektu i s materiálem
Kultivátor zatím vynechám (ale perový kultivátor udělá hodně roboty)
Rotavátor - japonský je sakra fakt drahý, navíc se mi moc nelíbí. Sousedskými vztahy snad zprovozním lepší a za menší peníze
Radličky na brambory musím promyslet - chci i proorávat
Pluh musím koupit - zde nelze dělat nějaké samodomo
Pluh na sníh (radlice) - nosím to v hlavě, ale poslední zimy mě nechávají v klidu. Mám udělanou radličku na vari, takže mě to zatím opravdu tolik nepálí.
Původně jsem nechtěl zakládat nové téma, ale mám hodně otázek a jistě zde dostanu hodně odpovědí, takže nechci dělat zmatek jinde. Mám toho zde hodně načteného, ale přeci jen jsem bud něco přehlédl nebo to tu není, takže mne prosím hned nekamenujte když se na něco zeptám podruhé.
Takže otázka č.1 - Jezdíte někdo s permanetně otočenými koly?
Koupil jsem před nedávnem ISEKI TA215 od Laciny (traktorservis) v Brně. Není repasovaný, jen funkční a poopravený. Dal jsem za něj dost (130tkč), ale věřím že mi to časem vrátí - samozřejmě ne finančně, ale je prostě radost s ním dělat a to jsem toho zatím moc neudělal. Koupil jsem ho asi koncem října, ale od té doby spíše odpočíval, nebyl na něj prostě čas.
Mám pro něj takové ty běžné práce kolem domu a na políčku.
Zatím jsem s ním byl jen v lese a na obecní brigádě, takže zatím pouze skušenost s károu, ale na 90%spokojenost (strhávám body jen za vyhlídkovou jízdu nejvyšší pojezdovou rychlostí, ale s tím se počítalo)
Zde je ještě u prodejce (za ním byl myslím yanmar F18 - taky krásný stroj - stejně vysoký ale užší)
Zatím jsem bez nářadí, ale postupně to samozřejmě doženu
Vlečku jsem použil z vari, která je po domácku dělaná a jsem na ní zvyklí, jen bude třeba trochu renovovat. Jediné co jsem musel řešit bylo propojení s traktůrkem. Chtěl jsem zachovat možnost připojení vari (člověk nikdy neví), takže jsem si nechal udělat takový mezikus, který splnuje otáčení ve všech směrech a jednoduchost připojení. Je to slušný kus železa, takže když to udělají jiní proč se s tím trápit.
Brány jsou již v projektu i s materiálem
Kultivátor zatím vynechám (ale perový kultivátor udělá hodně roboty)
Rotavátor - japonský je sakra fakt drahý, navíc se mi moc nelíbí. Sousedskými vztahy snad zprovozním lepší a za menší peníze
Radličky na brambory musím promyslet - chci i proorávat
Pluh musím koupit - zde nelze dělat nějaké samodomo
Pluh na sníh (radlice) - nosím to v hlavě, ale poslední zimy mě nechávají v klidu. Mám udělanou radličku na vari, takže mě to zatím opravdu tolik nepálí.
Původně jsem nechtěl zakládat nové téma, ale mám hodně otázek a jistě zde dostanu hodně odpovědí, takže nechci dělat zmatek jinde. Mám toho zde hodně načteného, ale přeci jen jsem bud něco přehlédl nebo to tu není, takže mne prosím hned nekamenujte když se na něco zeptám podruhé.
Takže otázka č.1 - Jezdíte někdo s permanetně otočenými koly?