Yanmar RS 270s
Moderátor: DYK
- Nestor.Kea
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
- Bydliště: Čadca
Yanmar RS 270s
Priatelia, potrebujem poradiť, mám možnosť kupiť tento traktor za rozumné peniaze. Je to priamy dovor z japonska žiaden priekupník v povodnom stave. Vôbec netuším čo je táto RS rada zač. Neviem sa k nej dopátrať, jediné čo viem je že to má stalý nahon 4x4 a manuálnu prevodovku + revers viac netuším. Akýkoľvek postreh by bol vítaný.
PS: velmi by som ten traktor chcel bol by to môj nový najlepší kamarát.
PS: velmi by som ten traktor chcel bol by to môj nový najlepší kamarát.
Iseki TU 180f
- Nestor.Kea
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
- Bydliště: Čadca
Re: Yanmar RS 270s
to už viem tam som pozeral ako prvé a nič, dokonca už som našiel informácie že je to viac Shibaura ako Yanmar
Iseki TU 180f
- Nestor.Kea
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
- Bydliště: Čadca
Re: Yanmar RS 270s
Nemáte niekto kontakt na uživateľa pepa36 myslím že on dováža yanmary prípadne možno bude mat viac informácií
Iseki TU 180f
Re: Yanmar RS 270s
A co by Tě zajímalo?
Cca 1170kg, rozměr pneu předek: 7 - 14, zadek 11.2 - 24, otáčky kardanu 550、796、1270 a zpátky 665
Světlá výška 325mm
Cca 1170kg, rozměr pneu předek: 7 - 14, zadek 11.2 - 24, otáčky kardanu 550、796、1270 a zpátky 665
Světlá výška 325mm
Hinomoto N249
Re: Yanmar RS 270s
Chlapi toto mi nejde do hlavy - Mám Shibauru D265F to je dvojička Yanmara D265 a váži 1450kg Táto 270ka bude niečo velmi podobné a kde je tých 300kg?
Re: Yanmar RS 270s
......v obsluhe .......
Re: Yanmar RS 270s
No ak boh dá a doskladám ten čelák tak ja pojdem aj cez dve tony
Re: Yanmar RS 270s
Manuál říká verze 270 1165kg a verze 270J 1190kg. Včem je přesně rozdíl těhle dvou verzí se mi nechtělo studovat. Jediné co jsem si všiml na první dobrou, že verze 270J má maximálku téměř 25km/h. Manuál je to stený pro všechny tři verze 270, 270J a 270S. Ale jestli je blíž S k holé 270 nebo 270J nevím.....
Jestli v tom mají započítané i náplně nebo i gumy netuším. Je možné že tabulková hodnota neodpovídá reálu, což se třeba u výkonu aut děje běžně, a zvlášť u japonských aut, že reálně mají víc kW než v TP. Takže třeba když bys s tím zajel na váhu tak to o bude mít o těch 300kg víc......
Jestli v tom mají započítané i náplně nebo i gumy netuším. Je možné že tabulková hodnota neodpovídá reálu, což se třeba u výkonu aut děje běžně, a zvlášť u japonských aut, že reálně mají víc kW než v TP. Takže třeba když bys s tím zajel na váhu tak to o bude mít o těch 300kg víc......
Hinomoto N249
Re: Yanmar RS 270s
Ešte spomeniem, že ja som z tých manualov dosť dezorientovaný - všetky tvrdia že mám mať motor trojvalec a ja mám štvorvalec a aj podla štítku a čísla pasuje k tomu traktoru. Tak som sa na manualy vykašlal a som rád že funguje.
Re: Yanmar RS 270s
Koukám, že verze S má z fabriky menší rotavátor. Verze 270 a 270J má šířku rotavátoru 1700mm a 270S má 1600mm.
Hinomoto N249
Re: Yanmar RS 270s
Oco: Nechce se mi hledat manuál k té Shibě, ale první odkaz co jsem otevřel jasně říká, že máš 4válec
https://www.keletagro.com/en/compact-tr ... aura-d265f
https://www.keletagro.com/en/compact-tr ... aura-d265f
Hinomoto N249
Re: Yanmar RS 270s
Vychádzal som z tractordata Ale je to ona , ešte aj strechu mám odloženú
- Nestor.Kea
- Příspěvky: 242
- Registrován: ned kvě 22, 2011 11:49 am
- Bydliště: Čadca
Re: Yanmar RS 270s
Tak napríklad by ma zaujimalo či ten stály pohon 4x4 nerobi problemy a potom som našiel tento članok o prednej náprave https://www-yanmar-com.translate.goog/j ... dIkN4q8-tE
Iseki TU 180f
Re: Yanmar RS 270s
Tak s tím Ti bohužel neporadím. Snad se ozve někdo z Yanmaristů. Strojů s trvale hnanou přední nápravou tu myslím pár je. Já osobně bych se toho trochu bál, když pojedeš z kopce s naloženým vlekem tak přední kola nebudou mít možnost se mírně prokluzovat tak jak by měly.
A k tomu druhému, je to špatná konstrukce vypínače asistenta otáčení. Takže při obhlídce traktoru uvidíš jestli je spálený nebo ne, případně ho vyměníš sám. Toho bych se asi tak nebál, když o tom víš dopředu.
Chystáš se koupit už relativně nový traktor, kde je elektroniky a čidel celkem dost. Může zazlobit cokoliv. Samotnému se mi stalo, že se při práci s rotavátorem z ničeho nic přestaly úplně hýbat ramena....po pár dnech zkoumání a rozebírání to byl jen maličký studeňák na spínacím relé v ,,řídící jednotce,,. Tohle se prostě stát může. S japoncema zkušenost máš, takže sám víš, že nejvíc záleží na konkrétním kusu a na tom kdo ho používal před tebou a to dokud traktor neuvidíš a nevyzkoušíš nepoznáš a mnohdy ani tak ne
A k tomu druhému, je to špatná konstrukce vypínače asistenta otáčení. Takže při obhlídce traktoru uvidíš jestli je spálený nebo ne, případně ho vyměníš sám. Toho bych se asi tak nebál, když o tom víš dopředu.
Chystáš se koupit už relativně nový traktor, kde je elektroniky a čidel celkem dost. Může zazlobit cokoliv. Samotnému se mi stalo, že se při práci s rotavátorem z ničeho nic přestaly úplně hýbat ramena....po pár dnech zkoumání a rozebírání to byl jen maličký studeňák na spínacím relé v ,,řídící jednotce,,. Tohle se prostě stát může. S japoncema zkušenost máš, takže sám víš, že nejvíc záleží na konkrétním kusu a na tom kdo ho používal před tebou a to dokud traktor neuvidíš a nevyzkoušíš nepoznáš a mnohdy ani tak ne
Hinomoto N249