Kubota KJ11
Moderátor: DYK
Re: Kubota KJ11
Jen doplním LLC by mělo být Long life coolant(chladící kapalina)
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
"Foto č. 1
motorový olej, vyměněn v dubnu 2019 srdce je jen oddělovač bo ten strojek, co vytváří tyhle štítky je vcelku jednoduché zařízení. Vyměněn při 604mth.
Dobre. A momentálne počítadlo MTH ukazuje 697, čiže 5(päť) rokov traktorík natočil 93 MTH ?? Tak super. To mi napadlo keď som to dešifroval na hale u predajcu. Možno je to realita.
Foto č. 2
TF 500 je origo yanmar olej....pak zřejmě motohodiny, kdy bylo vyměněno....F a R možná front a rear "
TF500 - to je origo motorový olej ???? Front - t.j. predná náprava ?? rear zadná "náprava" teda prevodovka s hydraulikou ??
K tej bielej nálepke: japončík ešte pracoval s Yanmaríkom lebo 293 H (t.j. 293 mth) je aj na rotávatore:
"Jen doplním LLC by mělo být Long life coolant(chladící kapalina)"
... a tá sa mení po 10 rokoch ???
Díky za Vaše "rozumy"
Takže je to tak ako písal HonzaPP. Sú to záznamy o servise. Nejaké výmeny oleja a podobne. Takže podľa čísiel mth by " nemněl být vylítanej".
motorový olej, vyměněn v dubnu 2019 srdce je jen oddělovač bo ten strojek, co vytváří tyhle štítky je vcelku jednoduché zařízení. Vyměněn při 604mth.
Dobre. A momentálne počítadlo MTH ukazuje 697, čiže 5(päť) rokov traktorík natočil 93 MTH ?? Tak super. To mi napadlo keď som to dešifroval na hale u predajcu. Možno je to realita.
Foto č. 2
TF 500 je origo yanmar olej....pak zřejmě motohodiny, kdy bylo vyměněno....F a R možná front a rear "
TF500 - to je origo motorový olej ???? Front - t.j. predná náprava ?? rear zadná "náprava" teda prevodovka s hydraulikou ??
K tej bielej nálepke: japončík ešte pracoval s Yanmaríkom lebo 293 H (t.j. 293 mth) je aj na rotávatore:
"Jen doplním LLC by mělo být Long life coolant(chladící kapalina)"
... a tá sa mení po 10 rokoch ???
Díky za Vaše "rozumy"
Takže je to tak ako písal HonzaPP. Sú to záznamy o servise. Nejaké výmeny oleja a podobne. Takže podľa čísiel mth by " nemněl být vylítanej".
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
Len mi nejde do hlavy, že tie nálepky o vykonanom servise tu nikto na fóre (na svojom stroji) nemal resp. neprezentoval. To iba predchádzajúci majiteľ tohto-konkrétneho Yanmaríka bol taký pedant ???
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
TF500 je UTTO olej....plní normu pro John Deer J20C....
takže můžeš použít např. Total Dynatrans MPV, Mobil fluid 424, MOL Farm NH Ultra, Shell Spirax S4 TXM a podobné....
takže můžeš použít např. Total Dynatrans MPV, Mobil fluid 424, MOL Farm NH Ultra, Shell Spirax S4 TXM a podobné....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
Pre : Ladiky Takže to sú oleje do prevodovky spolu s hydraulickým okruhom. Podľa žltej nálepky bol TF500 menený pri 293mth. No a teraz neviem nájsť po koľkých mth by sa mal meniť ? Asi po 300 mth alebo každé dva roky ? Počítadlo preskočilo 700mth.
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
o takom niečom som ešte nepočul. Asi si mal malý tlak v pneumatike.
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
Pravdu povediac som tlaky v pneu. nekontroloval dlho. Možno aj trištvrte roka. Ak by bola mäkká-prázdna ( t.j. 0,8 atm a pod.) nebolo by to vidno na gume ??? Druhá mala 1,6 tak som ju dofúkal na 2,0 atm a aj tu vyzutú. Obidva teraz držia tlak.
Re: Kubota KJ11
Zadná nie , tá má bočnice tvrdé a váha tej Kubotky je málo na to aby si to pohladovo videl. Na aute je to naopak -vpredu je motor a tak zbadáš aj pokles 0,2 - 0,3 atm, zato vzadu jedna atmosfera ujde a človek nič nevidí len sa čuduje jak mu pláva zadok. Ja som tak došiel s pickupom do stavebnín a keď mi dnu hodil pol palety DTčiek tak som sa skoro oblaznil - mladý nefúkal gumy hadam pol roka.
Re: Kubota KJ11
Ja sa priznám, že japonca mám 4,5roka, ale tlak som ešte nemeral a nedofukoval
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
Tak si to radšej skontroluj. Mám taký dojem, že sa nahromadila hlina z vnútornej strany kolesa a stlačila gumu dovnútra - na disku. A vzduch vyfučal. Tak 1,5 atm je asi nízky odporúčaný tlak. Oželiem aj lepšiu trakciu, jak zažiť taký stres.
Re: Kubota KJ11
podle mě, kombinace malého tlaku a tlaku na bok pneu...
Každopádně chyba je již na začátku, protože to nejsou bezdušové pláště a duši nikde nevidím
Olej ano, společná náplň. Měnil bych těch 300mth nebo 5let...
Každopádně chyba je již na začátku, protože to nejsou bezdušové pláště a duši nikde nevidím
Olej ano, společná náplň. Měnil bych těch 300mth nebo 5let...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota KJ11
Vilo, si ma naplašil Tlak mám všade okolo 1,2. Gumy sú dosť popraskané ale za tie roky ozaj držia.
Ty si tam nemal dušu?
Ty si tam nemal dušu?
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota KJ11
No neviem, duša tam nebola. Pozriem plášť, či je "tubeless" . Nepočítal som s tým, že sa mi vyzuje pneumatika. Oral som na pravú stranu, ukončil brázdu zdvihol pluh a zrazu bol traktor nahnutý naľavo. Potom som zbadal ľavú zadnú gumu vedľa Kubotky. Normálne šok. Oprava bola rýchla, kamoš skočil do pneuservisu, nahodili sme koleso a doorali posledných päť (5) brázd. To je celý príbeh. Možno niekomu moja skúsenosť pomôže .