Kubota KJ11

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
maoš
Příspěvky: 95
Registrován: sob zář 03, 2011 11:50 pm
Bydliště: kněždub

Re: Kubota KJ11

#466 Nový příspěvek od maoš »

Jen doplním LLC by mělo být Long life coolant(chladící kapalina)

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#467 Nový příspěvek od vfisch2202 »

"Foto č. 1
motorový olej, vyměněn v dubnu 2019 srdce je jen oddělovač bo ten strojek, co vytváří tyhle štítky je vcelku jednoduché zařízení. Vyměněn při 604mth.
Dobre. A momentálne počítadlo MTH ukazuje 697, čiže 5(päť) rokov traktorík natočil 93 MTH ?? Tak super. To mi napadlo keď som to dešifroval na hale u predajcu. Možno je to realita. :wink:

Foto č. 2
TF 500 je origo yanmar olej....pak zřejmě motohodiny, kdy bylo vyměněno....F a R možná front a rear :idea:
"
TF500 - to je origo motorový olej ???? Front - t.j. predná náprava ?? rear zadná "náprava" teda prevodovka s hydraulikou ??
K tej bielej nálepke: japončík ešte pracoval s Yanmaríkom lebo 293 H (t.j. 293 mth) je aj na rotávatore:

Obrázek

Obrázek

"Jen doplním LLC by mělo být Long life coolant(chladící kapalina)"

... a tá sa mení po 10 rokoch ???

Díky za Vaše "rozumy" :friends:
Takže je to tak ako písal HonzaPP. Sú to záznamy o servise. Nejaké výmeny oleja a podobne. Takže podľa čísiel mth by " nemněl být vylítanej".

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#468 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Len mi nejde do hlavy, že tie nálepky o vykonanom servise tu nikto na fóre (na svojom stroji) nemal resp. neprezentoval. :-/ To iba predchádzajúci majiteľ tohto-konkrétneho Yanmaríka bol taký pedant ???

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#469 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Teraz iná prácička: Áno je to podvozok.
POLOTOVAR:
Obrázek

Obrázek
VÝROBOK:

Obrázek

Obrázek
No a tu som to nainštaloval namiesto pôvodného s jednostranným uchytením - ktorý nefungoval.

Obrázek

... a Vy čo majstrujete ?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3620
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota KJ11

#470 Nový příspěvek od ladiki »

TF500 je UTTO olej....plní normu pro John Deer J20C....
takže můžeš použít např. Total Dynatrans MPV, Mobil fluid 424, MOL Farm NH Ultra, Shell Spirax S4 TXM a podobné.... :ano:

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#471 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Pre : Ladiky 8) Takže to sú oleje do prevodovky spolu s hydraulickým okruhom. Podľa žltej nálepky bol TF500 menený pri 293mth. No a teraz neviem nájsť :vztek: po koľkých mth by sa mal meniť ? Asi po 300 mth alebo každé dva roky ? Počítadlo preskočilo 700mth. :D

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#472 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Pneuservis priamo na poli.

Obrázek

Pri oračke mi vyzulo pneumatiku :-/ :vztek:
Máte takú skúsenosť ?

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4460
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota KJ11

#473 Nový příspěvek od Peter768 »

:shock: o takom niečom som ešte nepočul. Asi si mal malý tlak v pneumatike.

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#474 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Pravdu povediac som tlaky v pneu. nekontroloval dlho. Možno aj trištvrte roka. Ak by bola mäkká-prázdna ( t.j. 0,8 atm a pod.) nebolo by to vidno na gume ??? Druhá mala 1,6 tak som ju dofúkal na 2,0 atm a aj tu vyzutú. Obidva teraz držia tlak.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15939
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota KJ11

#475 Nový příspěvek od oco13 »

Zadná nie , tá má bočnice tvrdé a váha tej Kubotky je málo na to aby si to pohladovo videl. Na aute je to naopak -vpredu je motor a tak zbadáš aj pokles 0,2 - 0,3 atm, zato vzadu jedna atmosfera ujde a človek nič nevidí len sa čuduje jak mu pláva zadok. Ja som tak došiel s pickupom do stavebnín a keď mi dnu hodil pol palety DTčiek tak som sa skoro oblaznil - mladý nefúkal gumy hadam pol roka. :pohlavek:

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4460
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota KJ11

#476 Nový příspěvek od Peter768 »

Ja sa priznám, že japonca mám 4,5roka, ale tlak som ešte nemeral a nedofukoval :nene:

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#477 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Tak si to radšej skontroluj. :typek: Mám taký dojem, že sa nahromadila hlina z vnútornej strany kolesa a stlačila gumu dovnútra - na disku. A vzduch vyfučal. :vztek: :vztek: Tak 1,5 atm je asi nízky odporúčaný tlak. Oželiem aj lepšiu trakciu, jak zažiť taký stres. :shock:

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3620
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota KJ11

#478 Nový příspěvek od ladiki »

podle mě, kombinace malého tlaku a tlaku na bok pneu...
Každopádně chyba je již na začátku, protože to nejsou bezdušové pláště a duši nikde nevidím :tyty: :idea:

Olej ano, společná náplň. Měnil bych těch 300mth nebo 5let...

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4460
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota KJ11

#479 Nový příspěvek od Peter768 »

Vilo, si ma naplašil :smich: Tlak mám všade okolo 1,2. Gumy sú dosť popraskané ale za tie roky ozaj držia.
Ty si tam nemal dušu?

vfisch2202
Příspěvky: 468
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#480 Nový příspěvek od vfisch2202 »

No neviem, duša tam nebola. :( Pozriem plášť, či je "tubeless" . Nepočítal som s tým, že sa mi vyzuje pneumatika. Oral som na pravú stranu, ukončil brázdu zdvihol pluh a zrazu bol traktor nahnutý naľavo. Potom som zbadal ľavú zadnú gumu vedľa Kubotky. Normálne šok. Oprava bola rýchla, kamoš skočil do pneuservisu, nahodili sme koleso a doorali posledných päť (5) brázd. To je celý príbeh. Možno niekomu moja skúsenosť pomôže :-/ .

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“