TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
známy to riešil výrobou nového chladiča v Trenčíne že to nejaká firma robí podľa starého chladiča že vyrobia ale cenu netuším...
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Jo. Mám to na fridexu a není s tím problém.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ok. Díky. Zítra to rozeberu a mrknu na to snad to bude v nějakém rozumném místě
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tak jsem to dneska rozebral a při odpojování hadice jsem zjistil že je přeskočená stahovací páska dole na chladiči. Nešlo to vidět a nedá se tam ani dostat,jak tam je málo místa,tak jsem si toho nevšiml, že to kape asi s odtamtud. Každopádně jsem chladič pro jistotu vymontoval a mám ho napuštěný vodou a zatím nic... . Tlakuje se to při zkoušce? Nebo to stačí na dva dny napuštěné?
( Zbytek se budu rozepisovat ve svém vlákně, až nahromadim fotky tak založím )
( Zbytek se budu rozepisovat ve svém vlákně, až nahromadim fotky tak založím )
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Chlapci,jak asi staré jsou ty vaše stroje? Před možná 30 lety jsem v Brně na výstavě viděl pár traktorů prodávat,už tenkrát se mi zdálo že jsou tak minimálně staré tak 10 roků.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tak ten je uvěřitelný ,ty co jsem viděl já vypadali jak fakt jako veteráni už tenkrát.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moje Iseki asi konec 70 let.... Pořád lepší než Z 25 co jsem měl předtím
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Chlapi neviem či je to problém a čí sa vobec mám tým zaoberať. Po montáži čeláku mi ide riadenie ťažšie. Jasné že som s tým počítal, ale nie až tolko. Mám posilovač a trocha mi vrtá hlavou či má zmysel ho nahradzať orstou. Aby som zase nerobil niečo čo vo vysledku ma akurát tak naserie. Už celý čelák bol taký nápad no ako všetky moje nápady. Za cenu čo som do toho nadrbal som mohol mať malý nakladač (2500ojro) a tak by som uvítal nejaký názor.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
...Oco , co chceš slyšet ? Stejně si to uděláš jak budeš sám chtít a nevím , že by jsi dal na nějakou radu , která tu zazněla .
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Roman, stojím zas Vladimirom,
Aj tak urobíš podľa seba....
Aj tak urobíš podľa seba....
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Nemám na pláne s tým robiť niečo, len ma zaujíma porovnanie posilovač verzus orsta? Spraví orsta 2? 3? nasobok sily oproti posilovaču?
Pýtam sa len pre budúcnosť , že si môžem napísať na tabulu -"ešte toto by sa dalo"
Čelák je zavažie tiež prídavná hydraulika +3 okruhy, hydraulický tretí bod tiež do kabíny nejdem kvoli stromom tak hladám ešte možnosti čo vylepšiť.
Pýtam sa len pre budúcnosť , že si môžem napísať na tabulu -"ešte toto by sa dalo"
Čelák je zavažie tiež prídavná hydraulika +3 okruhy, hydraulický tretí bod tiež do kabíny nejdem kvoli stromom tak hladám ešte možnosti čo vylepšiť.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ano spravne velka orsta a pistnice vyrazne ulehci otaceni volantem i nekolikanasobne