Pan Mitsubishi MT205
Moderátor: DYK
Re: Pan Mitsubishi MT205
Nechci Ti přát nic špatného, ale myslím si, že ta přední náprava Ti moc dlouho nevydrží.
Není na to stavěná.
Není na to stavěná.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pan Mitsubishi MT205
Rokur má pravdu. Mne koleso odpadlo uz4 krát. Preto som dal vyrobiť novú hriadeľ na obe kolesá.
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: Pan Mitsubishi MT205
Snad vydrží, když ne, budu to muset řešit.
Spotřebuji 8 balíků sena ročně a vezu je do seníku jen asi 5 metrů.
Máte foto na co si dát pozor?
Spotřebuji 8 balíků sena ročně a vezu je do seníku jen asi 5 metrů.
Máte foto na co si dát pozor?
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pan Mitsubishi MT205
Foto je v mojom vlakne. Treba si dať pozor pri zatacani aby si netlačil do kolesa.
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: Pan Mitsubishi MT205
měl by si balíky převážet v zadním závěsu.
Ta zadní náprava by to vydržela.
Pokud budeš na balíky používat přední nakládač, tak ti na Tvém stroji vždy dříve, nebo později něco odejde, i když ji zesílíš.
Japonci s přetěžováním přední nápravy vůbec nepočítali a proto ji mají posunutou více dozadu, aby byla lepší ovladatelnost traktoru. Ale právě na úkor zatížení nápravy. Počítali, že bude více zatížený zadek a přední náprava bude spíše odlehčena.
Když jsem se díval na ty fotky, tak na jedné se mi zdá že máš zapnutý Quick Turn. Ten při takovém zatížení vůbec nepoužívej, protože nejenom, že zlikviduješ nápravu, ale navíc i diferák, nebo i převodovku.
Ale je to Tvůj stroj a Tvoje finance. Tak si s ním dělej, co uznáš za vhodné.
Ta zadní náprava by to vydržela.
Pokud budeš na balíky používat přední nakládač, tak ti na Tvém stroji vždy dříve, nebo později něco odejde, i když ji zesílíš.
Japonci s přetěžováním přední nápravy vůbec nepočítali a proto ji mají posunutou více dozadu, aby byla lepší ovladatelnost traktoru. Ale právě na úkor zatížení nápravy. Počítali, že bude více zatížený zadek a přední náprava bude spíše odlehčena.
Když jsem se díval na ty fotky, tak na jedné se mi zdá že máš zapnutý Quick Turn. Ten při takovém zatížení vůbec nepoužívej, protože nejenom, že zlikviduješ nápravu, ale navíc i diferák, nebo i převodovku.
Ale je to Tvůj stroj a Tvoje finance. Tak si s ním dělej, co uznáš za vhodné.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Quick Turn to je to rychlé otáčení? To jsem ještě nikdy nezapnul, ani nevím jestli to funguje.
Re: Pan Mitsubishi MT205
Ano, umožňuje ti otočení kolem zadního kola.
Na moji Micině se zapíná, když dám páčku předního náhonu až dolů (třetí poloha). Při plném rejdu se potom přední náhon přepne automaticky na dvojnásobnou rychlost.
Na Tvé fotce se mi zdá, že máš ten přední náhon zapnutý právě na tu třetí polohu.
Na moji Micině se zapíná, když dám páčku předního náhonu až dolů (třetí poloha). Při plném rejdu se potom přední náhon přepne automaticky na dvojnásobnou rychlost.
Na Tvé fotce se mi zdá, že máš ten přední náhon zapnutý právě na tu třetí polohu.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Tak to jo. Ale stejně si dej bacha na přetěžování té přední nápravy. Byla by to škoda.
Kolik asi váží ten balík? Nevýhoda je, že je to přeci jen velká páka.
Kolik asi váží ten balík? Nevýhoda je, že je to přeci jen velká páka.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
s použitím čelního nakladače nejde ani tak o nápravu jako spíše o náboje. Japončíci mají v tomto nevýhodu, jak už píše Rokur. Mají malý rozvor zdůvodu malého poloměru otáčení. K tomu mají brutální rejd. Není problém na zpátečku, při plném rejdu, začít zadníma kolama hrabat a to i prázdný traktor bez nářadí. Pokud se tomuto budeš maximálně vyhýbat (třeba si dát delší dorazové šrouby), tak náprava je robustní dost. Chce to jen se na ten traktor trochu podívat, jak se chová při zatížení, a né to svádět na nízkou JPN kvalitu zpracování...
Co se týká asistentů otáčení. Při natočení kol přední nápravy o cca 30° se zapíná pomocná spojka v předním difu a přední náprava vyrovná převodový poměr se zadní nápravou. Musí být zapnutý pření náhon. Osobně moc nedoporučuji při velkém zatížení přední nápravy, právě kvůli pomocné spojce........
Ad čelní nakladače. Pokud se podíváte na origo JPN nakladače, tak mají podvázání zhruba mezi nápravami. Pomocně přední vzpěry namají tvar troúhelníku, ale jsou ronvoběžně s rovinou nebo vůbec nejsou. Podvázání jde ze středu až k zadní nápravě......ty polské to tak nemají, takže při používání je třeba také na to myslet. Podel mě hraje roli i sklon hlavních pístnic, kde je trend aby směřovaly spíše "dokopce" a tím přenášely síly na podvázání ke středu a né dopředu.. ........např. tady foto z netu......
Co se týká asistentů otáčení. Při natočení kol přední nápravy o cca 30° se zapíná pomocná spojka v předním difu a přední náprava vyrovná převodový poměr se zadní nápravou. Musí být zapnutý pření náhon. Osobně moc nedoporučuji při velkém zatížení přední nápravy, právě kvůli pomocné spojce........
Ad čelní nakladače. Pokud se podíváte na origo JPN nakladače, tak mají podvázání zhruba mezi nápravami. Pomocně přední vzpěry namají tvar troúhelníku, ale jsou ronvoběžně s rovinou nebo vůbec nejsou. Podvázání jde ze středu až k zadní nápravě......ty polské to tak nemají, takže při používání je třeba také na to myslet. Podel mě hraje roli i sklon hlavních pístnic, kde je trend aby směřovaly spíše "dokopce" a tím přenášely síly na podvázání ke středu a né dopředu.. ........např. tady foto z netu......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Pan Mitsubishi MT205
Ty nakládače pro japonce jsou navržené na určitou hmotnost. Myslím si, že 300 kg bude tak akorát. Ty větší možná i 400 kg.
Ale počítá se, že ta hmotnost bude ve lžíci nakládače. Šéďa ale převáží a zvedá balíky ve vidlích a tam je velká páka, protože ten balík trčí hodně do předu. Pak je ta náprava přetížená několikrát. A tak si myslím, že nepomůže jezdit opatrně a moc netočit. Je to pouze otázka času, kdy traktor klekne.
Ale počítá se, že ta hmotnost bude ve lžíci nakládače. Šéďa ale převáží a zvedá balíky ve vidlích a tam je velká páka, protože ten balík trčí hodně do předu. Pak je ta náprava přetížená několikrát. A tak si myslím, že nepomůže jezdit opatrně a moc netočit. Je to pouze otázka času, kdy traktor klekne.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Prosím lidi kontrolní otázka, kolik uvezu v zadních ramenou? Jde mi o to, že balík senáže má kolem 700kg, jestli mám kupovat vidle do zadních ramenou, zda to vůbec zvednu.
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
Re: Pan Mitsubishi MT205
Na dvadsinu mi 700kg príde už hodne. So mnou už 500kg pekne mává. A to má väčší traktor aj z čelákom.
Na tvojom mieste by som to riešil vozíkom na balíky, niečo ako sa používa za ATV.
https://www.youtube.com/watch?v=Kk45OJMEklo
Na tvojom mieste by som to riešil vozíkom na balíky, niečo ako sa používa za ATV.
https://www.youtube.com/watch?v=Kk45OJMEklo
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Pan Mitsubishi MT205
Potřebuju 10m převézt 2 balíky senáže za rok, to se nevyplatí.
Re: Pan Mitsubishi MT205
Kvôli tomu se nevyplatí nič.
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk