Mitsubishi MT14
Moderátor: DYK
Re: Mitsubishi MT14
Když to jde, tak pěkně pořádně...Pěkná práce Peter
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Mitsubishi MT14
Tak pokračujem... predná náprava je pretesnená.... No a potom príprava na lak....je to síce piplačka všetko vyčistiť, každú súčiastku, akždú somarinku, tak hádam bude výsledok stáť za to. kapotáže mám už umyté a čakém na pekné počasie, aby som mohol pokračovať...
Tu jedna foto s novým guferom zvislého čapu
Foto po lakovaní je také naprt, lebo sa už stmievalo
Tu je foto, ale už z ďalšieho dňa - pár pások som strhol hneď po nastriekaní...
Leskne sa to ako .... veď viete...
Filter hydrauliky bude novy, takže pôvodný ešte asi od výroby som tam ponechal pre lakovanie.
Vedel by mi niekto poradiť v týchto dvochveciach:
1. troška mi slzí gufero z vyrovnávacej prevodovky na predný náhon (teraz to meniť nebudem, lebo je chladno na to aby som sa válal po zemi, ale) dá sa ten kardan na prednú nápravu odpojiť bez vyberania prednej nápravy?
2. Utiahne mi to MTčko kultivátor, ktorý bude mať 9kusov radličiek? Chcel by som takýto https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
A keraz otázka: Aký je praktický rozdiel medzi týmito radličkami:
Jednoduchá: https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
A táto s výstuženým perom: https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
Díki
Tu jedna foto s novým guferom zvislého čapu
Foto po lakovaní je také naprt, lebo sa už stmievalo
Tu je foto, ale už z ďalšieho dňa - pár pások som strhol hneď po nastriekaní...
Leskne sa to ako .... veď viete...
Filter hydrauliky bude novy, takže pôvodný ešte asi od výroby som tam ponechal pre lakovanie.
Vedel by mi niekto poradiť v týchto dvochveciach:
1. troška mi slzí gufero z vyrovnávacej prevodovky na predný náhon (teraz to meniť nebudem, lebo je chladno na to aby som sa válal po zemi, ale) dá sa ten kardan na prednú nápravu odpojiť bez vyberania prednej nápravy?
2. Utiahne mi to MTčko kultivátor, ktorý bude mať 9kusov radličiek? Chcel by som takýto https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
A keraz otázka: Aký je praktický rozdiel medzi týmito radličkami:
Jednoduchá: https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
A táto s výstuženým perom: https://img36.rajce.idnes.cz/d3602/17/1 ... .jpg?ver=0
Díki
Re: Mitsubishi MT14
Keď to dokončíš tak ti bude lúto to zašpiniť na roli a makať bude 25ka Páči sa mi ako si to zobral od podlahy
K tým perám - len tak laicky - to vystučené viac vydrží , ale bude tvrdšie. Ja som mal najskôr naplánované tiež tie vystužené, ale potom som sa rozhodol pre tie druhé- dúfam že to bude rozbíjať hrudy aj tým "pérovaním" Ale ja som čistý laik - takže sa možem aj mýliť. Toto je od nastavovania robotov kilometre vzdialené a tak idem systémom pokus omyl
K tým perám - len tak laicky - to vystučené viac vydrží , ale bude tvrdšie. Ja som mal najskôr naplánované tiež tie vystužené, ale potom som sa rozhodol pre tie druhé- dúfam že to bude rozbíjať hrudy aj tým "pérovaním" Ale ja som čistý laik - takže sa možem aj mýliť. Toto je od nastavovania robotov kilometre vzdialené a tak idem systémom pokus omyl
Re: Mitsubishi MT14
Práce na traktore stoja, je zima a dnes ráno bolo bielo
Trošku som ešte pátral po tých perách a zistil som, že na tie vystužené perá sa dajú prehodiť šípové radličky. Preto su na dva šróby a perá musia byť pevnejšie.
Trošku som ešte pátral po tých perách a zistil som, že na tie vystužené perá sa dajú prehodiť šípové radličky. Preto su na dva šróby a perá musia byť pevnejšie.
Re: Mitsubishi MT14
Ešte rozmýšľam nad tou hydraulikou , pretože hydraulika funguje len keď je naštartovaný motor. čisto teoreticky ak zapnem zapaľovanie a posuniem volič polohy hydraulických ramien dopredu čiže dole, tak by sa mal otvoriť solenoid a ramená by mali padnúť.
Ale ono to funguje len pri naštartovanom motore, takže tá hydraulika musím nejako snímať, že je motor naštartovaný, respektíve tam bude asi nejaký signál z alternátora podľa ktorého tá elektronika vie že je motor naštartovaný.
Ale ono to funguje len pri naštartovanom motore, takže tá hydraulika musím nejako snímať, že je motor naštartovaný, respektíve tam bude asi nejaký signál z alternátora podľa ktorého tá elektronika vie že je motor naštartovaný.
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi MT14
Na tej hydraulike ešte niečo musí byť, keď tie ramená nepadajú dole. Ako je to na iných značkách Iseki, Yanmar? Na Kubote KJ11 aj pri nenaštartovanom motore a posune ovl. páky ramená dole padnú.
Re: Mitsubishi MT14
Ty počuješ cvaknutie nejakej cievky, keď dáš páku hydrauliky pri vypnutom motore dolu?
Re: Mitsubishi MT14
Ramena pouze při zapnutém zapalování samozřejmě dolů jdou.
Ale musí být zatížená a musí se ručně sepnout. Pákou pro ovládání ramen Ti to ale nepůjde, protože neovládá mechanicky ventil.
Ventil je ovládán elektricky, proto musíš ručně na palubovce sepnout ten ventil směrem dolů.
Ale musí být zatížená a musí se ručně sepnout. Pákou pro ovládání ramen Ti to ale nepůjde, protože neovládá mechanicky ventil.
Ventil je ovládán elektricky, proto musíš ručně na palubovce sepnout ten ventil směrem dolů.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Mitsubishi MT14
Paka hydrauliky ovlada mechanicky hydraulicky rozvadac.Ked hu das dole vypustis olej z valca ramena idu dole. Ked mas kombinaciu dvihania hydrauliky paka + elektricke ovladanie tak ked zdvihnes elektricky a zhasnes traktor pakou ramena dole nedas. Ak zapnes klucik das paku celkom hore/zrusis tym el ovladanie/ a potom dole uz ramena padaju. Na mojej kubote to takto funguje neviem ako na inych japoncoch.
Re: Mitsubishi MT14
Ovládanie je samozrejme elektronické, žiady mechanický rozvádzač.
A bude to tak ako píše RoKur, že to treba s tým tlačítkom na palubovke. No priznám sa, že ma to ani nenapalo to vyskúšať.
To tlačítko by malo ovládať cievky "napriamo", takže parád
A bude to tak ako píše RoKur, že to treba s tým tlačítkom na palubovke. No priznám sa, že ma to ani nenapalo to vyskúšať.
To tlačítko by malo ovládať cievky "napriamo", takže parád
Re: Mitsubishi MT14
Peter parádní traktorik kolik stál? Moc se mě tyhle traktory líbí. Soused má Iseki 27koní a nemůže si to vynachválit. Si šikovný, krásně si to doma opraviš auděláš servis kde tam bys za to platil nehorázné penize a houby člověk ví co opravdu udělají a co ne. Moc pěkné to bude
Libor :-)
Re: Mitsubishi MT14
Libor ďakujem
No on má len 14koní a je o dosť väčší a dospelejší ako Mini070ka. Ale na to moje jezdenie "po dvore a zahrade" bude fajn. Hlavne ak budem potrebovať niečo ťažšie zdvihnúť či už zo zeme, alebo z prívesného vozíka - na malom dvore bude akurát. Teraz okrem samotného traktoríka chcem vyrobiť kultivátor, pluhy 2x20, lopatu do trojbodu, žeriavík a kopec ďalších somarín čo mi pomôžu. Čo môžem pochváliť je veľký rajd, kvalitne spracované elektroinštalácia - konektory majú vnútri Okrúžky a z konca tiež gumu, takže nie sú poškodené od vody, prachu, a koózie
Zatiaľ som našiel len jeden nedostatok, a to na hriadeli pedálov čo ide cez trubku. ľavý pedál išiel ťažšie naspäť, tak som ho chcel namazať, ale nebolo kade. Tak, že ho vyrazím a namažem, ale to nešlo. Bolo to zahrdzavené jak sviňa. Musel som zvrchu na trubku navrtať dierky z každej strany, cvrknúť WDčka, pootáčať a vyklepávať. Do tých dier po mazaní som narezal závit a šupol tam maznice. (aby tam nezatekala voda atd...a buce sa dať mazať) Hriadeľ som prebehol dráteným kotúčom z flexy, namazal a je ako nové.
Ešte som sa pozastavil nad hriadeľou vypínavia spojky - nie je tam žiadna maznica (ale ani žiadna vôľa) To neplánujem rozoberať, tak tam nič vrtať nebudem
No on má len 14koní a je o dosť väčší a dospelejší ako Mini070ka. Ale na to moje jezdenie "po dvore a zahrade" bude fajn. Hlavne ak budem potrebovať niečo ťažšie zdvihnúť či už zo zeme, alebo z prívesného vozíka - na malom dvore bude akurát. Teraz okrem samotného traktoríka chcem vyrobiť kultivátor, pluhy 2x20, lopatu do trojbodu, žeriavík a kopec ďalších somarín čo mi pomôžu. Čo môžem pochváliť je veľký rajd, kvalitne spracované elektroinštalácia - konektory majú vnútri Okrúžky a z konca tiež gumu, takže nie sú poškodené od vody, prachu, a koózie
Zatiaľ som našiel len jeden nedostatok, a to na hriadeli pedálov čo ide cez trubku. ľavý pedál išiel ťažšie naspäť, tak som ho chcel namazať, ale nebolo kade. Tak, že ho vyrazím a namažem, ale to nešlo. Bolo to zahrdzavené jak sviňa. Musel som zvrchu na trubku navrtať dierky z každej strany, cvrknúť WDčka, pootáčať a vyklepávať. Do tých dier po mazaní som narezal závit a šupol tam maznice. (aby tam nezatekala voda atd...a buce sa dať mazať) Hriadeľ som prebehol dráteným kotúčom z flexy, namazal a je ako nové.
Ešte som sa pozastavil nad hriadeľou vypínavia spojky - nie je tam žiadna maznica (ale ani žiadna vôľa) To neplánujem rozoberať, tak tam nič vrtať nebudem
Re: Mitsubishi MT14
Je opravdu pěkný, mrštný bude
.. Kompaktní trakturek, myslim aj na vozík by šel naložit. Kolik to váží? Rejd je důležitý to je fajn že má velký rejd
.. Kompaktní trakturek, myslim aj na vozík by šel naložit. Kolik to váží? Rejd je důležitý to je fajn že má velký rejd
Libor :-)
Re: Mitsubishi MT14
Váha asi 780kg (zdá sa mi ľahší..neviem), viezol som ho na prívesnom vozíku s ložnou plochou 125x200cm a vošiel tam akurát - od predného až po zadné čelo - a predok pretrčak cca30cm. Šírka je okolo 102cm.
Re: Mitsubishi MT14
Ahoj Peter,
Tvoje Micina bude lehčí. 800 kg má řada MT16 - 20.
Těch 14 koníků máš na vývodové hřídeli. Na motoru budeš mít o pár koníků více.
Já na těch pedálech maznice mám, a pravděpodobně už od výroby.
Tak ať Ti slouží a jseš spokojen.
Tvoje Micina bude lehčí. 800 kg má řada MT16 - 20.
Těch 14 koníků máš na vývodové hřídeli. Na motoru budeš mít o pár koníků více.
Já na těch pedálech maznice mám, a pravděpodobně už od výroby.
Tak ať Ti slouží a jseš spokojen.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)