Yanmar FX265
Moderátor: DYK
Re: Yanmar FX265
Mě to samé dělal elektromagnetický ventil úplně to samé takže to bylo tím, taky to dorvnavalo jak byl motor nastartovany a pak to spadlo jak se motor vyplnul, hold je tam více možností, jinak trubka se nemusí řezat, yanmary měli většinou u FX bajpas pod podlahou na straně brzd, jinak se do dá vytáhnou do rozvaděče i jinakRoKur píše: ↑ned črc 11, 2021 8:49 amTi, kteří mají hydraulickou dorovnávací pístnici na ramenu mohou napojit přídavný rozvaděč mezi rozvaděče pro ovládání ramen a ovládání dorovnávání. Nemusí tak řezat stávající trubku od čerpadla, ale tu spojovací trubku mezi elektroventily vyndají a místo ní zapojí nový rozvaděč.miroslav.poncik píše: ↑sob črc 10, 2021 6:20 pm oco, ja by som to nevidel tragicky pokial je to robene rovnako ako na kubote gl. to znamena, ze ak je hydraulicke cerpadlo priamo na motore a trubka z neho ide vonkajskom traktora tak ju len rozpojis vlozis do cesty pridavny rozvadzac a z jeho prepadu sa vratis naspat do okruhu a mozes mat aj 20 pridavnych okruhov
Re: Yanmar FX265
Ano v princípe ak ventil nedoviera, tak sa to tak správa, to je pravda. Kde si kupoval druhý ventil? Myslím elmg. ventil, nie ten škrtiaci na fotke.
Re: Yanmar FX265
Re: Yanmar FX265
Oco13, hydraulika funguje tak, že na páke hydrauliky a osi hydraulických ramien sú potenciometre a elektronika to riadi. Pákou nastaviš hodnotu a na ramenách sa nastaví. Ak padajú, tak hodnota sa mení a elektronika dá signál a ramená pridvihne. A tebe ich pridvihuje a behajú hore dole...bolo to vidieť na tom videu s lopatou. Pokiaľ stíha čerpadlo dotláčať tak opravuj keď budeš mať menej roboty pre traktor.
Re: Yanmar FX265
Peťo - to ja som hýbal ramenami - ten prejazd bpl asi tretí a to už som vedel že mulčovač mi ide do hliny. Tak som sa ho snažil ručne pridvihnúť aby som niečo neurval.
Ale ten piest určite pretesním už len z toho dôvodu aby som mohol parkovať so zdvihnutým náradím.
Aj s lopatou som tam hýbal ja , ja som už taký že bez toho aby som s tým nebabral nevydržím, tam sa mi zdalo že beriem málo.
Ak nechytám páku tak ramená sa hýbu max centimeter a drží ich v nastavenej polohe. Trocha mi vadí, že po zhasnutí motora a znova naštartovaní na druhý deň sa ramená samé nevrátia do nastavenej polohy. Ale to je asi len zvyk.
Ale ten piest určite pretesním už len z toho dôvodu aby som mohol parkovať so zdvihnutým náradím.
Aj s lopatou som tam hýbal ja , ja som už taký že bez toho aby som s tým nebabral nevydržím, tam sa mi zdalo že beriem málo.
Ak nechytám páku tak ramená sa hýbu max centimeter a drží ich v nastavenej polohe. Trocha mi vadí, že po zhasnutí motora a znova naštartovaní na druhý deň sa ramená samé nevrátia do nastavenej polohy. Ale to je asi len zvyk.
Re: Yanmar FX265
Pokud ramena spadnou až za určitou dobu po vypnutí, tak to není elektronikou, ale je to netěsností. Tak chybu přestaňte hledat tam, kde nemůže být
Může to být netěsností ventilu, nebo manžety na pístnici. Ale je podstatně pravděpodobnější, že netěsní manžeta, než elektroventil.
Oco sundej horní kryt převodovky a hned pod ním je hydraulický válec pro ramena.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Yanmar FX265
Oco..furt čtu, jak Tě japončík, tak nějak zklamal.....Musím říct, že Ti nerozumím....Ikdyž jsi měl domaděla ze 75k, který bublal na volnoběh a sežral za rok pár lirů nafty, tak japončík je žíznivý jak sviňa, v dalším vláknu píšeš, že je nevýkoný.....Já mít Tvůj stroj, tak vše porvu během pár hodin a rozhodně nepropálím na pár m2, XYZ litrů nafty....něco je špatně!!! Za celý ok propálím cca 20-25litů nafty, od jara do podzimu. V dopravě to nežere nic, nějaký mulč+orba...to vše při obsahu 950-1150.....Ty máš stroj mnohem silnější, takže buď podceňuješ nářadí-že nepracuješ v optimálních otáčkách-s daným záběrem, nebo holt něco děláš jinak, co si nedovedu vysvětlit
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Yanmar FX265
Problém je vo mne, to je jasné. Za 35 rokov jazdenia som si vypestoval zlozvyk, že pri benzíne je max 2500rpm a pri nafte 2000rpm. To je maximum za ktoré nie som ochotný ísť, aj keď si opakujem že je to špatne a zle. Preto sám nejazdím naftové autá, lebo dnešné oturbené motory neznášajú podtáčanie.
Takže jazdím staré atmosferické motory prestavané na LPG a po dedine sa kotúlam 50km a 1300rpm.
No a pri traktoroch je to rovnaké - keď musím šlápnuť na plyn tak som celý nesvoj a nervozny.
Shiba ma vôbec nesklamala, len sa musíme skamarádiť Dneska tak krásne išla do kopca na plazivke a my sme vzadu lopatovali vlečku. A išla na volnobehu.
Už mám tri okruhy hydrauliky, hydraulický tretí bod závažie vpredu , voda do zadných gúm pojde čoskoro
Dalo by sa povedať, že aj mulčer ma sklamal, ale nie je to tak - kladivá prehodím za Y nože a džungla bude ako golfové ihrisko
Dnes som paletoval s Klbakom a ruka mi stále behala pod volant a hladala páku reverzu ktorú má len Shiba
Je to len otázka zvyku
Edit: sa tu v niektorej téme riešili rýchlosti japoncov- ja chodím 5km/h a na asfalte sem tam 7km/h
Takže jazdím staré atmosferické motory prestavané na LPG a po dedine sa kotúlam 50km a 1300rpm.
No a pri traktoroch je to rovnaké - keď musím šlápnuť na plyn tak som celý nesvoj a nervozny.
Shiba ma vôbec nesklamala, len sa musíme skamarádiť Dneska tak krásne išla do kopca na plazivke a my sme vzadu lopatovali vlečku. A išla na volnobehu.
Už mám tri okruhy hydrauliky, hydraulický tretí bod závažie vpredu , voda do zadných gúm pojde čoskoro
Dalo by sa povedať, že aj mulčer ma sklamal, ale nie je to tak - kladivá prehodím za Y nože a džungla bude ako golfové ihrisko
Dnes som paletoval s Klbakom a ruka mi stále behala pod volant a hladala páku reverzu ktorú má len Shiba
Je to len otázka zvyku
Edit: sa tu v niektorej téme riešili rýchlosti japoncov- ja chodím 5km/h a na asfalte sem tam 7km/h
Re: Yanmar FX265
Vono s Ocom je to těžký. Von se rozpleskne do celým foru japonců, pak píše, že v jiném tématu psal . . . . a snad už ani on neví kde všude co psal. Naposledy zakotvil s Sibou u Yanmarů. Prostě si píše kde chce a co chce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Yanmar FX265
Oco.. Musíte se Shibou uzavřít pokrevní přátelství
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Yanmar FX265
Dyku tento japonec je klon Yanmara F 265. A toto vlákno je mu najbližšie.
A áno je to so mnou ťažké, ja som ani nesluboval že to bude ľahké.
Re: Yanmar FX265
Tak si to budu muset ulehčit sám.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Yanmar FX265
Pozdravujem chcel by som Vás poprosiť či by niekto nevedel poradiť ako sa používa elektronické ovládanie kultivátora