TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#181 Nový příspěvek od dvk »

Potřebuji, moje Mitsu jí v převodovce nemá.

andre.marek
Příspěvky: 700
Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
Bydliště: Nový Jičín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#182 Nový příspěvek od andre.marek »

Doporučil bych volnoběžku koupit zvlášť - dá se pak použít na další stroje. Kardan většinou délkově nepasuje na všechno.

hobr
Příspěvky: 4169
Registrován: pát říj 11, 2013 5:52 pm
Bydliště: jižně od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#183 Nový příspěvek od hobr »

Řeším stejný problém - koupit samostatnou volnoběžku (a zkrátit náhon),
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
nebo "vidličku" s volnoběžkou a rozdělat kříž.
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
Nevím, jaké hodnoty potřebuji na mého "kocoura"(17 koní) - jestli stačí ten menší kroutící moment...
Budu to mít jen na mulčovač (ilustrační foto)
http://www.vares.cz/product/mulcovac-azm-90-713/
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."

peyrak
Příspěvky: 1264
Registrován: sob bře 15, 2014 5:45 am
Bydliště: Rychnovsko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#184 Nový příspěvek od peyrak »

Tenhle mulčovač mám taky a volnoběžka se u něj nikdy neprojevila, bylo by to slyšet, ozývá se jen u bubnovky, ta má setrvačnost jako prase.

hobr
Příspěvky: 4169
Registrován: pát říj 11, 2013 5:52 pm
Bydliště: jižně od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#185 Nový příspěvek od hobr »

Mám Mt8 050 a pokud zmáčknu spojku, tak ještě chvilku "jedu". Zkrátka potřebuji volnoběžku...
Mám přímo tento kus, záběr 1,30 m.
https://stroje.bazos.cz/inzerat/1465024 ... mazani.php
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."

andre.marek
Příspěvky: 700
Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
Bydliště: Nový Jičín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#186 Nový příspěvek od andre.marek »

Já jednou vyzkoušel mulčovač bez volnoběžky a hned ji objednával :smich: zabírá hodně často.
Teď ji používám i na lis a jsem spokojený. 8) tam skočí jen občas, ale i tak to hodně pošetří převody.

Zetor15
Příspěvky: 1016
Registrován: stř bře 09, 2011 8:47 pm
Bydliště: Plzen

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#187 Nový příspěvek od Zetor15 »

u mulceru a sekacek je volnobezka nutnost pokud ji nema stroj v sobe tak ji musi mit kardan.

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#188 Nový příspěvek od dvk »

Díky za postřehy. 8) Kromě mulčovače budu ještě pořizovat bubnpvku, takže koupím zvlášt volnoběžku a dva různé obyč. kardany. 8)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#189 Nový příspěvek od oco13 »

Ako fyzicky na stroji zistím či má volnobežku?? Pri zaradenej rýchlosti PTO a vypnutom motore skúsiť potočiť kardan v smere otáčok? uvažujem správne?

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#190 Nový příspěvek od dvk »

Ano, já jsem to takhle zkoušel. Když je zařazená rychlost PTO, nejde vývodem točit ani na jednu stranu.

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#191 Nový příspěvek od dvk »

Nakonec jsem objednal
Tento kardan: https://www.kardanka.cz/kardanova-hride ... 5-kw-20765
A tuto volnoběžku: https://www.kardanka.cz/prodlouzeni-s-volnobezkou-20879

Tak uvidíme. :friends:

Cesnak
Příspěvky: 3
Registrován: stř srp 18, 2021 11:57 pm
Bydliště: Čierny Balog

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#192 Nový příspěvek od Cesnak »

Peter768 píše: ned dub 04, 2021 6:56 pm
Pepa56 píše: ned dub 04, 2021 1:36 pm Hydraulika funguje, čidlo je na výstupu sání do čerpadla.
Tomuto nerozumiem... Buď je čidlo na vstupe do čerpadla - teda na sání, alebo na výstupe-tlakový.
Ak všetko funguje môže byť to čidlo zaseknuté? Alebo nezaprel si do káblov na čidle?


Možno si dal hustejší filter robí to aj keď sa zohreje olej v prevodovke?

serchan
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 05, 2022 1:12 am
Bydliště: Zlaté Moravce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#193 Nový příspěvek od serchan »

zdravim, neviete kde by som zohnal schemu elektroinstalacie na moj ISEKI TG? nezhasina mi motor. Vdaka za kazdu radu.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#194 Nový příspěvek od JardaCNC »

Koukám a těch iseki tg je celá řada.
Nebylo by lepší specifikace konkrétního stroje?
Věřím že už bude mít spoustu vychytávek - například senzor pod sedačkou.
To že najednou nechce "umřít" ho někde blokuje.
Popiš více co máš za "úpravy".

serchan
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 05, 2022 1:12 am
Bydliště: Zlaté Moravce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#195 Nový příspěvek od serchan »

je to geas 29, a co som pozeral fotky inych na internete tak moj je vlastne socialna vybava... ziaden powersift ani potenciometre na hydrauliku, su tam len mechanicke paky a ventily. paradoxne na to aky to je jednoduchy motor je tam az moc kablov a relatok. Zistil som zo schem inych typov ze tam je solenoid na cerpadle - motorstop. tam budem pokracovat v meraniach. spinacka sa javy v poriadku. Ale schema by sa mi fakt hodila.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“