Kubota

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Kubota

#1651 Nový příspěvek od tobig »

To kolečko od radiátoru nemá chybu! Jednoduché věci jsou geniální...... 8)
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1652 Nový příspěvek od Mira80 »

a ten kohoutek je napojeny odkud ? ja tam nic takoveho pod sedackou nemam a nemam ani zadnou takovou paku uprostred pod sedackou...

a stejne mi porad jeste nejde do hlavy jedna vec.
Jestli se dobre divam na zapojeni rozvadece, tak terminal P a terminal C jsou spolu ciste propojeny bez nejakeho omezeni.
Tedy: pokud dam vedeni od cerpadla do terminalu P rozvadece, odpad zpatky do nadrze z terminalu T a z terminalu C povedu hadici k dalsimu rozvadeci na ovladani ramen, tak jak se mi potom povede natlakovat olej do pistu ? Protoze prece olej z cerpadla nebude nic nutit tlakovat do pistu, kdyz muze dal volne odtekat pres terminal C do dalsiho rozvadece a z nej do odpadu

To bych chapal u takoveho zapojeni, kde na konci je pretlakovy ventil, ktery zajisti, ze okruh bude stale natlakovany (cimz bych z otevreneho obvodu udelal uzavreny), coz ale nemam..u me to prece za rozvadecem pro ramena jde volne do odpadu, cili v klidu proteka olej celym okruhem bez tlaku.

Cili dle meho ja musim udelat to, ze v okamziku ze chci olej natlakovat pod pist, tak musim prehradit volny odtok, aby olej neutikal bez tlaku pryc..
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1653 Nový příspěvek od ladiki »

Miro, Ty si furt vedle jak ta jedle............Ty to furt bereš, že je rozvadeč dutý a olej si tam vesele cestuje. Nezapomeň, že v rozvaděči je píst, který Ti rozvádí tlak, kam potřebuješ. To jsou myslím výstupy A B.

U Tebe je vidět, že máš řízlou trubku na vstupu do zadních ramen. Projdi si hadice a pak napiš co máš jinak. Začneme originálním stavem vez jakéhokoliv zásahu. Od čerpadla vede tenká origo trubka, která vede "ostrý" olej až dozadu, kde pákou pouštíš dál olej na ramena. Pokud ramena spouštíš olej odtíká vnitřním kanálem zpět do převodovky.

Při přidání nového rozvaděče musíš říznout tu tenkou trubku co jde od čerpadla na vhodném místě. Ty ji evidentě řízlou máš, ale nevíme kde. Na uříznutý konec od čerpadla nasadíš hadici a tu vedeš na rozvadeč na P. Vyrobíš volný odtok zpět do převodovky-psal jsem výše. Ten povedeš ze vývodu T. Do rozvaděče koupíš HPCO šroubení, které patří na N. Z N vedeš hadici na zbytek uřezané trubky, která jde dále do zadních ramen. To je prostě vše. Nehledej tam žádnou vědu.......už dál nebádej a soustřeď se na toto zapojení. Porovnej se svým a dej vědět.Nejlépe i s foto.


Ty máš B1402, ta má šajtru na blatníku.

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1654 Nový příspěvek od Mira80 »

jo, trubku mam rizlou v miste prave nohy. Od prerusene casti vede hadice k rozvadeci na sroub P a ze sroubu T vede hadice dozadu k mistu, kde je paka ovladani ramen.
U rozvadece vim, ze privod P je tlakovy olej, cili kdyz dam paku do polohy A, tak se otevre propoj P->A, pist se zacne zvedat a zaroven se propoji B->T a olej z druhe casti pistu jde do odpadu.

A ted potrebuji vysvetlit
1. co je a co dela HPCO sroubeni (nasel jsem, ze to je tlakove zatizitelne sroubeni pro vzajemne napojeni rozvadecu, ale nejak jsem nenasel vysvetleni, co ma vlastne za funkci pri seriovem razeni rozvadecu)

Zaroven se divam na toto vysvetleni a tento obrazek
http://www.hydracol.cz/cs/rozvadece-rs-16-20-25-32.php
Obrázek

a z popisu to chapu tak, ze v klidu jde olej vstupem P, pres obtokovy kanal C az do odpadu T. Kdyz pohnu pakou, obtokovy kanal C se prerusi, tim se zvedne tlak na kanalu P a kanalu N. Zaroven se vystup A propoji s N (pist se zacne zvedat) a vystup B se propoji na T (olej z druhe strany pistu jde do odpadu)

Tak a ted kdyz na vystup N zapojim rozvadec 2, jak na nem dosahnu tlaku pri vychyleni paky, kdyz uz v rozvadeci 1 mi podle vyse napsaneho (kdyz neni vychylena zadna paka) olej muze pres kanal C volne odtekat do odpadu T ? Jedine co me napada je, to, ze zminovane HPCO sroubeni prerusi propojeni C s T v prvnim rozvadeci a nevyuzity olej od cerpadla (tekouci v klidu kanalem C) tak nemuze uz rovnou do odpadu T, ale musi do vystupu N a tim padem k druhemu rozvadeci. Cemuz by tak nejak napovidal i tvar toho sroubeni s O krouzkem, ze ucpe nejaky vnitrni kanelk (rekl bych, ze v ose to bude kanal C a po obvodu propoj do T) a olej, ktery timto propojem z C do T protekal, tak svede dovnitr a vnitrkem sroubu do hadice k dalsimu rozvadeci.

Rozumim tomu uz spravne ?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1655 Nový příspěvek od ladiki »

HPCO není tlakově zatížitelné šroubení, ale pomocí tohoto šroubení je výstup N tlakově zatížitelný, právě pro možnost napojení dalšího rozvaděče, což máš pro zadní ramena. Použij fci hledat..........
Já furt nevím co pořád řešíš. Máš to blbě, návod máš, tak to předělej a budeš free and happy........Mě je osobně jedno jestli olej uvnitř teče tam nebo zpět nebo zleva doprava. Prostě jsem dodržel postup a neřeším.......
Pokud jsi spokojený s dosavadním řešením, tak to nech být a basta ;-)

PS: ten poslední odstavec je dobře.................tak už to přepoj :prace: 8)

Pokud to máš zapojené na 2 hadice, tak aby Ti odtekl olej z 1. rozvadeče, tak musíš mít páku na origo rozvaděči dole (ramena dole) a obráceně.........pokud jdeš první na origo rozvaděč, tak až se Ti zvednou ramena, teprve potom se Ti začne jít tlak na přidaný rozvaděč.......oba tyto způsoby fce jsou špatně!!
Naposledy upravil(a) ladiki dne úte led 23, 2018 8:55 pm, celkem upraveno 1 x.

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1656 Nový příspěvek od Mira80 »

to je jednoduche, proc to resim. Mam rad, kdyz vim a chapu jak veci funguji. Aneb jinak receno: Kdyz to udelam jak rikate a nebudu dal resit, tak to sice bude fungovat, ale nebudu vedet jak a v pripade potizi si s tim neporadim a zase se budu muset ptat. Kdyz jednou pochopim jak to cele funguje, tak jsem schopen to priste zase pouzit a poskladat spravne
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1657 Nový příspěvek od ladiki »

ještě jsem předchozí příspěvek editoval.

Někdy je lepší na to sáhnout "rukama" než sedět hodiny u PC :)

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1658 Nový příspěvek od Mira80 »

no ja jsem zase naucenej, ze nez neco rozvrtam, tak si prvne nastuduju co od toho cekat..a navic ted to nemam, ze sebehnu schodky a jsem u traktoru :)
no lzice mi funguje normalne bez ohledu na to, zda jsou ramena dole ci nahore. Jedine co tam je nevhodne, tak ze coby tlakovy olej pro ramena se pouziva odpadni olej z nakladace.
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota

#1659 Nový příspěvek od lekyzlos »

Kdyby někdo sháněl manuály, tady je jich celkem dost. Nejsou tam však typy Aste.

https://uloz.to/!ro4QfVow/kubota-manualy-zip

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1660 Nový příspěvek od ladiki »

jsou to manualy pro emerický stroje...........tady jsou pěkně pohromadě 8)

Pro Astečko mám v japonštině, ale dá se v něm orientovat v pohodě......hodnoty jako náplně(litry) nebo délky (mm) jsou klasické číslice, žádný rozsypaný čaj....

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota

#1661 Nový příspěvek od lekyzlos »

ladiki - ten japanés na Aste jsem našel , sháněl jsem návod s rozkresem všech dílů. Dají se stáhnout v An. jenže za stažení chtějí 30 - 40 EUR kdy nevíš co tam všechno bude. A pytlovanýho zajíce nechci, navíc si myslím že to bude jen mutace toho originálu, takže nic navíc.

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Kubota

#1662 Nový příspěvek od tobig »

pro skalní fandy..... :juuuu:

Obrázek
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1663 Nový příspěvek od ladiki »

tvl...v těch bych chodil spávat :smich: :smich: , kdepak do traktoru :)

Davecz-fm
Příspěvky: 220
Registrován: pon led 05, 2015 12:04 am
Bydliště: Moravskoslezko

Re: Kubota

#1664 Nový příspěvek od Davecz-fm »

Jak tak porovnavam ty nove Japonce s temi starsimi o stejnem vykonu, tak nojvejsi stroje jsou mensi a lehci. Tak si tak rikam, jestli to neni tim, ze ty novejsi stroje maji uvadeny vykon na motoru a ty starsi na PTO, protoze my nestymuje, aby treba 30leta 18konova ISEKI tu 185 byla mnohem robustnejsi nez par let stara Iseki TM 3200 ktery uvadi 20koniku a to se netyka jen Iseki, ale vsech novejsich Japoncu! A taky jen 2 rychlostni PTO a Servo jen za priplatek??? A co ta vaha pri vetsim vykonu sca o 200kg lehci stroj?? Jsem rad, ze mam postarsi stroj.
:hm: Covy nato?!?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1665 Nový příspěvek od ladiki »

Ono je totiž potřeba si uvědomit, že novější stroje jsou šité pro Evropu. Na co by jsi měl v evropě takovou řadu otáček PTO? Evropský mají měnší zadní kola. Míň kol v převodovce, nemají Bi-speed. Monroematic......proto ta menší hmotnost.
Porovnám svoji GB200 s aktuální B2420. Stejné motory D1105. Výkon na PTO 19,4 koní, motoru 24 koní při 2600ot/min. Délka stroje GB/B 2345/2410mm. Hmotnost stroje GB/B 705kg/676 kg. Otáčky PTO GB.....451/769/1207/R564......při 2600ot/min. Otáčky PTO B 540/960 ot/min při.........2600ot/min.

Co se týká vozíku tak B2420 má nebrzděný max 1000kg/ bržděný 2000kg. Hmotnost traktoru max. 1300kg.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“