Pekne, pekne.. Ja zase, jak nasnezilo, tak jsem dal Kubu synovcovi, at si zaradi a vyvozi snih ze dvora bohuzel fotky nemam
Kubota
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
kluci, ještě k té hydraulice. Miro, také to máš špatně, je to sice funkční, ale olej zbytečně obýhá v celém systému. Ramena se Ti zvedají, protože se nejdříve naplní olejem prostor nad pístem co hýbe rameny. Prostě ten nový přídavný rozvaděč musí být zapojen na 3 vývody. 1x vstup od čerpdla, 1x výod na původní trubku na zadní ramena a 1x volná vratka do převodovky. To schéma je nanic.....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
hele, ale v otevrenem hydraulickem systemu olej obiha neustale celym napajecim systemem pres rozvadece, rekl bych. Vzdyt prece i kdyz tam nic pridavneho nemam, tak cerpadlo stale cerpa olej a pakou u ramen ho jen poustim pod pist, ne ?
ty tri vyvody v rozvadeci by byly poskladane jak ? rozvadec ma vstup ostreho oleje a vystup odpadu. co by delal ten treti ?
Ted nad tim premyslim, ten treti vyvod by byl dalsi sekce ktera by ovladala ramena nebo jen T odbocka ostreho oleje ? V obou pripadech si myslim, ze to bude mit tutez funkci protoze rozvadec je pruchozi od vstupu k vystupu a jednotlive sekce jen pripojuji do krize A (B) vystup na ostry(odpad) a naopak.
Pokud jede cerpadlo, tak tam ten olej obiha porad, jediny rozdil je, e navic jeste beha pres hadice a rozvadec pro nakladac
ty tri vyvody v rozvadeci by byly poskladane jak ? rozvadec ma vstup ostreho oleje a vystup odpadu. co by delal ten treti ?
Ted nad tim premyslim, ten treti vyvod by byl dalsi sekce ktera by ovladala ramena nebo jen T odbocka ostreho oleje ? V obou pripadech si myslim, ze to bude mit tutez funkci protoze rozvadec je pruchozi od vstupu k vystupu a jednotlive sekce jen pripojuji do krize A (B) vystup na ostry(odpad) a naopak.
Pokud jede cerpadlo, tak tam ten olej obiha porad, jediny rozdil je, e navic jeste beha pres hadice a rozvadec pro nakladac
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
Miro už jsem to zapojení tady dával několikrát. Ten první vývod jsi trefil. Ten druhý je tlakový do dalšího rozvaděče. A ten třetí vývod je zpátečka a jde přímo do převodovky.
Když použiješ pouze dvou vývodové zapojení rozvaděčů, tak jak u toho druhého rozvaděče pohneš pákou, tak ti zavře zpátečku a olej začne proudit do hydr. válce. V tom okamžiku Ti ale stoupne tlak v přívodu od čerpadla a tím pádem i v prvním rozvaděči. Pokud na tom rozvaděči není tlakově zatižitelný výstup, tak ti ten tlak může ten rozvaděč poškodit.
Proto se zapojují rozvaděče za sebou přes tlakově zatížitelné výstupy. A aby fungovala zpátečka na prvním rozvaděči, pokud pohneš pákou, když je natlakovaný okruh, protože i na druhém rozvaděči jsi pohnul pákou, tak musí jít ta zpátečka z těch rozvaděčů bez tlaku rovnou do nádrže.
Už tomu rozumíš? To zapojení hydrauliky se tady omílá několikrát ročně stále dokola. Tak si ho zkus najít.
Když použiješ pouze dvou vývodové zapojení rozvaděčů, tak jak u toho druhého rozvaděče pohneš pákou, tak ti zavře zpátečku a olej začne proudit do hydr. válce. V tom okamžiku Ti ale stoupne tlak v přívodu od čerpadla a tím pádem i v prvním rozvaděči. Pokud na tom rozvaděči není tlakově zatižitelný výstup, tak ti ten tlak může ten rozvaděč poškodit.
Proto se zapojují rozvaděče za sebou přes tlakově zatížitelné výstupy. A aby fungovala zpátečka na prvním rozvaděči, pokud pohneš pákou, když je natlakovaný okruh, protože i na druhém rozvaděči jsi pohnul pákou, tak musí jít ta zpátečka z těch rozvaděčů bez tlaku rovnou do nádrže.
Už tomu rozumíš? To zapojení hydrauliky se tady omílá několikrát ročně stále dokola. Tak si ho zkus najít.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
jinak receno, rozvadece by nemely byt zapojene do serie (odpad z prvniho do tlaku druheho atd), ale paralelne, tj. tlakovy vystup z cerpadla paralelne ke vstupum vsech rozvadecu a odpad z rozvadecu rovnou do nadrze coz lze resit pruchozim (obtokovym) kanalem (vyvod C), tak jak je tento obrazek
Ok, rekneme, ze to by asi nebyl takovy problem, prehodit jednu hadici a dodat dalsi, ale ted otazka, kde najdu beztlakovou vratku do nadrze ?
Ok, rekneme, ze to by asi nebyl takovy problem, prehodit jednu hadici a dodat dalsi, ale ted otazka, kde najdu beztlakovou vratku do nadrze ?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
na tom obrázku je seriové zapojení....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
to zalezi na uhlu pohledu, seriove bych videl, ze odpad jednoho jde na vstup druheho, kdezto tady jsou vsechny rozvadece napojene na ostry olej. Jen s tim rozdilem, ze tu neni nejaky T kus, ale vyuziva se obtokoveho kanalu....
ale jasne, to uz jen slovickareni, rozumim v cem je zadrhel, nicmene potrebuji tedy najit, kde ma b1402 vstup odpadniho oleje
ale jasne, to uz jen slovickareni, rozumim v cem je zadrhel, nicmene potrebuji tedy najit, kde ma b1402 vstup odpadniho oleje
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
na úhlu pohledu je odvislá velikost a krása ňader....
tady to je jasně dané, rozváděč 2 je napojen přes výstup C (N), nikoli T....
vedle sebe bys to musel lisknout přes odbočku přímo z výstupu čerpadla.....
pokud najdeš kudy vrátit T do převodovky, natáhni ústi trubky pod hladinu oleje, omezíš tak mísení oleje se vzduchem a tvorbu vzduchových bublin.....
tady to je jasně dané, rozváděč 2 je napojen přes výstup C (N), nikoli T....
vedle sebe bys to musel lisknout přes odbočku přímo z výstupu čerpadla.....
pokud najdeš kudy vrátit T do převodovky, natáhni ústi trubky pod hladinu oleje, omezíš tak mísení oleje se vzduchem a tvorbu vzduchových bublin.....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
Ale jestli jsem dobře pochopil, tak výstup C je uvnitř napřímo propojen se vstupem P, to je jen průchozí kanál, takže obě ta schémata by měla fungovat zcela totožne, nebo mi něco ještě uniká?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
Chlapi. oba tu vedete žabomyší válku, která je o ničem.
Miro pochopil jsi to správně. Jestli ten výstup C bude průchozí ze vstupem P, nebo to bude propojeno z T, závisí na tom, jestli tam je, nebo není šroubení HTC.
Ty výstupy T napoj na stávající zpátečku z elektroventilů. Pokud to nepůjde, tak to napoj někam do skříně pod hladinu oleje, tak jak Ti radil Tobig. Určitě najdeš na převodovce nějaký šroub, který je pouze jako zátka.
Pokud se zapojí rozvaděče vedle sebe, tak to nebude fungovat. Důvod je jednoduchý, protože by nikdy nebyl tlak v potrubí od čerpadla.
Miro pochopil jsi to správně. Jestli ten výstup C bude průchozí ze vstupem P, nebo to bude propojeno z T, závisí na tom, jestli tam je, nebo není šroubení HTC.
Ty výstupy T napoj na stávající zpátečku z elektroventilů. Pokud to nepůjde, tak to napoj někam do skříně pod hladinu oleje, tak jak Ti radil Tobig. Určitě najdeš na převodovce nějaký šroub, který je pouze jako zátka.
Pokud se zapojí rozvaděče vedle sebe, tak to nebude fungovat. Důvod je jednoduchý, protože by nikdy nebyl tlak v potrubí od čerpadla.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
Cili jak ted rikas, kdybych ted vystup z rozvadece na nakladac (oznaceny T) poslal do nadrze a vystup C poslal na ovladani ramen, tak mi to prestane fungovat, protoze nedostanu tlak do valce - olej nebude mit potrebu tect do valce, ale obtokovym kanalem probehne do vystupu C a pres rozvadec ramen do nadrze. To jsem si neuvedomil. elektromagneticke ventily tam nemam, cili to stejne musim nechat jak to je...rekl bych
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
2 Rokur: Válka? Vůbec né.....
Asi jsem se nechal unést "kouzlem okamžiku"......
Myšleno to bylo dobře, jen jsem se snažil pomoct..... a vysvětlit na obrázku to, co ty jsi lépe popsal slovy....
Asi jsem se nechal unést "kouzlem okamžiku"......
Myšleno to bylo dobře, jen jsem se snažil pomoct..... a vysvětlit na obrázku to, co ty jsi lépe popsal slovy....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
a jeste, jestli dobre chapu, pokud zapojim rozvadece za sebe, ze P je napojene na C z predchoziho rozvadece, tak na konci musi byt pretlakovy ventil,ktery udrzuje tlak v systemu nebo ne (cimz bych z toho mel uz uzavreny system) ? Porad mi nejde do hlavy, jak by to mohlo fungovat - pokud budu chtit poslat olej do valce, tak se to prece nenatlakuje, protoze olej bude utikat pres C pryc do nadrze. Predpokladam, ze pohyb paky pro ovladani valce vystup C neuzavre.. ?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
Provedl jsem úpravu celé této stránky.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kubota
přidávám fotky Kuboty B1400..
U B1400 je možnost napojení zpátečky T buď přes plinící otvor např. vyrobit fitinku s trubičkou a hadici dát třeba přes rychlospojku? Nebo prostě napřímo. Z boku žádné otvory nejsou. Nebál bych se udělat do víka se šjtrpákou na vhodném místě závit a tam zpatečku napojit.
Pozornější si všimnou, že jsem měl pro vývod na sklopení vlečky jen šroubový ventil, kterým jsem řídil, zda půjde tlak na ramena nebo na vlečku. To vše při použití originální páky na ovládání ramen. BYlo to plně dostačující a jednoduché řešení na sklápění vlečky.....
U B1400 je možnost napojení zpátečky T buď přes plinící otvor např. vyrobit fitinku s trubičkou a hadici dát třeba přes rychlospojku? Nebo prostě napřímo. Z boku žádné otvory nejsou. Nebál bych se udělat do víka se šjtrpákou na vhodném místě závit a tam zpatečku napojit.
Pozornější si všimnou, že jsem měl pro vývod na sklopení vlečky jen šroubový ventil, kterým jsem řídil, zda půjde tlak na ramena nebo na vlečku. To vše při použití originální páky na ovládání ramen. BYlo to plně dostačující a jednoduché řešení na sklápění vlečky.....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas