Kubota

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1636 Nový příspěvek od Mira80 »

duckyrobert píše:...zimné "radovánky"...



Obrázek

Obrázek

Obrázek
Pekne, pekne.. Ja zase, jak nasnezilo, tak jsem dal Kubu synovcovi, at si zaradi a vyvozi snih ze dvora :) bohuzel fotky nemam :(
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1637 Nový příspěvek od ladiki »

kluci, ještě k té hydraulice. Miro, také to máš špatně, je to sice funkční, ale olej zbytečně obýhá v celém systému. Ramena se Ti zvedají, protože se nejdříve naplní olejem prostor nad pístem co hýbe rameny. Prostě ten nový přídavný rozvaděč musí být zapojen na 3 vývody. 1x vstup od čerpdla, 1x výod na původní trubku na zadní ramena a 1x volná vratka do převodovky. To schéma je nanic..... :ano:

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1638 Nový příspěvek od Mira80 »

hele, ale v otevrenem hydraulickem systemu olej obiha neustale celym napajecim systemem pres rozvadece, rekl bych. Vzdyt prece i kdyz tam nic pridavneho nemam, tak cerpadlo stale cerpa olej a pakou u ramen ho jen poustim pod pist, ne ?

ty tri vyvody v rozvadeci by byly poskladane jak ? rozvadec ma vstup ostreho oleje a vystup odpadu. co by delal ten treti ?

Ted nad tim premyslim, ten treti vyvod by byl dalsi sekce ktera by ovladala ramena nebo jen T odbocka ostreho oleje ? V obou pripadech si myslim, ze to bude mit tutez funkci protoze rozvadec je pruchozi od vstupu k vystupu a jednotlive sekce jen pripojuji do krize A (B) vystup na ostry(odpad) a naopak.

Pokud jede cerpadlo, tak tam ten olej obiha porad, jediny rozdil je, e navic jeste beha pres hadice a rozvadec pro nakladac
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1988
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Kubota

#1639 Nový příspěvek od RoKur »

Miro už jsem to zapojení tady dával několikrát. Ten první vývod jsi trefil. Ten druhý je tlakový do dalšího rozvaděče. A ten třetí vývod je zpátečka a jde přímo do převodovky.
Když použiješ pouze dvou vývodové zapojení rozvaděčů, tak jak u toho druhého rozvaděče pohneš pákou, tak ti zavře zpátečku a olej začne proudit do hydr. válce. V tom okamžiku Ti ale stoupne tlak v přívodu od čerpadla a tím pádem i v prvním rozvaděči. Pokud na tom rozvaděči není tlakově zatižitelný výstup, tak ti ten tlak může ten rozvaděč poškodit.
Proto se zapojují rozvaděče za sebou přes tlakově zatížitelné výstupy. A aby fungovala zpátečka na prvním rozvaděči, pokud pohneš pákou, když je natlakovaný okruh, protože i na druhém rozvaděči jsi pohnul pákou, tak musí jít ta zpátečka z těch rozvaděčů bez tlaku rovnou do nádrže.
Už tomu rozumíš? To zapojení hydrauliky se tady omílá několikrát ročně stále dokola. Tak si ho zkus najít.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1640 Nový příspěvek od Mira80 »

jinak receno, rozvadece by nemely byt zapojene do serie (odpad z prvniho do tlaku druheho atd), ale paralelne, tj. tlakovy vystup z cerpadla paralelne ke vstupum vsech rozvadecu a odpad z rozvadecu rovnou do nadrze coz lze resit pruchozim (obtokovym) kanalem (vyvod C), tak jak je tento obrazek
Obrázek

Ok, rekneme, ze to by asi nebyl takovy problem, prehodit jednu hadici a dodat dalsi, ale ted otazka, kde najdu beztlakovou vratku do nadrze ?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Kubota

#1641 Nový příspěvek od tobig »

na tom obrázku je seriové zapojení.... :obchod:
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1642 Nový příspěvek od Mira80 »

to zalezi na uhlu pohledu, seriove bych videl, ze odpad jednoho jde na vstup druheho, kdezto tady jsou vsechny rozvadece napojene na ostry olej. Jen s tim rozdilem, ze tu neni nejaky T kus, ale vyuziva se obtokoveho kanalu....
ale jasne, to uz jen slovickareni, rozumim v cem je zadrhel, nicmene potrebuji tedy najit, kde ma b1402 vstup odpadniho oleje
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Kubota

#1643 Nový příspěvek od tobig »

na úhlu pohledu je odvislá velikost a krása ňader.... :jazyk:

tady to je jasně dané, rozváděč 2 je napojen přes výstup C (N), nikoli T.... :tyty:

Obrázek


vedle sebe bys to musel lisknout přes odbočku přímo z výstupu čerpadla.....

Obrázek

pokud najdeš kudy vrátit T do převodovky, natáhni ústi trubky pod hladinu oleje, omezíš tak mísení oleje se vzduchem a tvorbu vzduchových bublin.....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1644 Nový příspěvek od Mira80 »

Ale jestli jsem dobře pochopil, tak výstup C je uvnitř napřímo propojen se vstupem P, to je jen průchozí kanál, takže obě ta schémata by měla fungovat zcela totožne, nebo mi něco ještě uniká?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1988
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Kubota

#1645 Nový příspěvek od RoKur »

Chlapi. oba tu vedete žabomyší válku, která je o ničem.
Miro pochopil jsi to správně. Jestli ten výstup C bude průchozí ze vstupem P, nebo to bude propojeno z T, závisí na tom, jestli tam je, nebo není šroubení HTC.
Ty výstupy T napoj na stávající zpátečku z elektroventilů. Pokud to nepůjde, tak to napoj někam do skříně pod hladinu oleje, tak jak Ti radil Tobig. Určitě najdeš na převodovce nějaký šroub, který je pouze jako zátka.

Pokud se zapojí rozvaděče vedle sebe, tak to nebude fungovat. Důvod je jednoduchý, protože by nikdy nebyl tlak v potrubí od čerpadla.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1646 Nový příspěvek od Mira80 »

Cili jak ted rikas, kdybych ted vystup z rozvadece na nakladac (oznaceny T) poslal do nadrze a vystup C poslal na ovladani ramen, tak mi to prestane fungovat, protoze nedostanu tlak do valce - olej nebude mit potrebu tect do valce, ale obtokovym kanalem probehne do vystupu C a pres rozvadec ramen do nadrze. To jsem si neuvedomil. elektromagneticke ventily tam nemam, cili to stejne musim nechat jak to je...rekl bych
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Kubota

#1647 Nový příspěvek od tobig »

2 Rokur: Válka? Vůbec né..... :)
Asi jsem se nechal unést "kouzlem okamžiku"...... :valentyn:
Myšleno to bylo dobře, jen jsem se snažil pomoct..... a vysvětlit na obrázku to, co ty jsi lépe popsal slovy.... 8)
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1648 Nový příspěvek od Mira80 »

a jeste, jestli dobre chapu, pokud zapojim rozvadece za sebe, ze P je napojene na C z predchoziho rozvadece, tak na konci musi byt pretlakovy ventil,ktery udrzuje tlak v systemu nebo ne (cimz bych z toho mel uz uzavreny system) ? Porad mi nejde do hlavy, jak by to mohlo fungovat - pokud budu chtit poslat olej do valce, tak se to prece nenatlakuje, protoze olej bude utikat pres C pryc do nadrze. Predpokladam, ze pohyb paky pro ovladani valce vystup C neuzavre.. ?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Kubota

#1649 Nový příspěvek od DYK »

Provedl jsem úpravu celé této stránky.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1650 Nový příspěvek od ladiki »

přidávám fotky Kuboty B1400..
ObrázekObrázek

U B1400 je možnost napojení zpátečky T buď přes plinící otvor např. vyrobit fitinku s trubičkou a hadici dát třeba přes rychlospojku? Nebo prostě napřímo. Z boku žádné otvory nejsou. Nebál bych se udělat do víka se šjtrpákou na vhodném místě závit a tam zpatečku napojit.

Pozornější si všimnou, že jsem měl pro vývod na sklopení vlečky jen šroubový ventil, kterým jsem řídil, zda půjde tlak na ramena nebo na vlečku. To vše při použití originální páky na ovládání ramen. BYlo to plně dostačující a jednoduché řešení na sklápění vlečky.....

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“